I did it my way...

by - 10:08 μ.μ.


Ήμουν συνηθισμένη, τους χειμώνες να βρίσκω αφορμές για κοντινές αποδράσεις. Διήμερα ταξιδάκια (όπως αυτό) ή μονοήμερες εκδρομές (όπως αυτή), ίσα – ίσα να γεμίζουν οι “μπαταρίες” (όπως τότε). Τον φετινό χειμώνα όμως, δε μου δόθηκε τέτοια ευκαιρία, καθώς εμφανίστηκε μια ανώτερη προτεραιότητα.
Όπως ήδη εξομολογήθηκα εδώ, ένα τροχαίο ατύχημα (που ευτυχώς είχε αίσια εξέλιξη) απαιτούσε μια αποθεραπεία του συμπλέγματος: καλή διατροφή - καλή ψυχολογία - μικρές μετακινήσεις. Έτσι, για χάρη της υγείας του, μείναμε στη βάση μας διασκεδάζοντας ωστόσο, σαν να βρισκόμασταν κάπου αλλού! Θα έκανα τα πάντα για να μη νιώσει μελαγχολία, θα παραμέριζα οποιονδήποτε για να του αφιερωθώ… τι σημαντικότερο από εκείνον?
Μαζί πάντα και παντού
Χωρίς να το πολύ-καταλάβουμε, υιοθετήσαμε μέσα στο τελευταίο διάστημα, μια συνήθεια που έγινε αγαπημένη! Μαζί του κι εγώ στο φυσικοθεραπευτήριο, ξεκίνησα θεραπευτικό πρόγραμμα για το χρόνιο αυχενικό μου σύνδρομο (θα ακολουθήσει post με όλες τις ενημερωτικές λεπτομέρειες). Έπειτα από κάθε συνεδρία, παίρναμε το γεύμα μας σε οποιοδήποτε απ’ τα αγαπημένα μας εστιατόρια. Gourmet πιάτα όπως το ψαρονέφρι με σάλτσα ροδιού, το φιλέτο με sauce κυδωνιού ή εκείνη η σάλτσα από ουίσκι, γέμισαν τον ουρανίσκο μας εμπειρίες. Από την άλλη, ο παραδοσιακός μαμαδίστικος μουσακάς, τα ατελείωτα ψάρια, οι σούπες και τα λαχανικά στον ατμό, ήταν ιδανικές επιλογές μέσα στο μουντό κλίμα της πόλης. Η απόλαυση του καλού φαγητού και για τους δυο μας, είναι δείκτης καλής διάθεσης.




Νιώθω πως είμαστε δυνατοί χαρακτήρες, όχι επειδή αντέχουμε τα δύσκολα, αλλά επειδή τα περνάμε χαμογελώντας. Πιστεύουμε ουσιαστικά, πως τίποτα δε μπορεί να μας ρίξει αν δε το θέλουμε!
Όσο οι μέρες της φροντίδας περνούσαν ευχάριστα, τα άστρα δούλευαν για ‘μένα! Η πρόβλεψη το έλεγε καθαρά: “Φορτία και βαρίδια που θα ήθελες να ξεφορτωθείς, απορρίπτονται από μόνα τους”. Τι ακρίβεια? Τα “στενά μονοπάτια”, έχουν την ιδιότητα να “κοσκινίζουν τα ζιζάνια”. Απαλλαγμένη πλέον από τα περιττά, συνεχίζω να ζω μια διάφανη καθημερινότητα. Τι ανακούφιση?

Handmade handbag
Προτιμώ η δουλειά μου να μιλάει για 'μένα, παρά εγώ γι' αυτήν!
Σαν γνήσια workaholic, δεν έπαψα λεπτό να παράγω… είτε για επαγγελματικούς σκοπούς, είτε για προσωπική ευχαρίστηση, αναζητώ πάντα τη δημιουργία, διατηρώντας την αυθεντικότητα. Μετά τη σκληρή δουλειά, έρχεται η μέρα που λες: «Άξιζε!». Για ‘μένα, η μέρα αυτή ξημέρωσε στο τυπογραφείο, όταν πήρα “αχνιστό” τον πρώτο κατάλογο των εικονογραφήσεών μου. 

Εκτός από τη συνεργασία με τη ‘Moët & Chandon’, άλλες πρόσφατες (δημοσιευμένες) δουλειές μου αφορούν την “πατατούφα” ανιψιά μου, τη γιορτή των ερωτευμένων καθώς και την πασίγνωστη Αμερικανίδα blogger, Julia Engel.  Μπορείς να τα δεις όλα εδώ.



Οι μεγάλες προσωπικότητες, επιβεβαιώνονται από την ίδια τους την ύπαρξη. Δε αναγκάζονται ούτε από δόξα, ούτε από φθορά!
Ειδική παραγγελία αφαιρετικής τέχνης 


Ξεκινώντας τη μέρα με θετική διάθεση

Γίνεται κλασικό κάτι, αφού δοκιμαστεί στον χρόνο!






«Όλες οι μορφές τρέλας, οι παράξενες συνήθειες, η κοινωνική αμηχανία, η γενικότερη αδεξιότητα, δικαιολογούνται από έναν άνθρωπο που παράγει καλή τέχνη» - Roman Payne. Ας μου επιτραπεί λοιπόν η όποια μη διπλωματική απάντηση, στη προσπάθειά μου να εμποδίσω κάποιον να μου επιβάλει ένα συγκεκριμένο στιλ. Διότι ένας ειδικός μπορεί να σου πει τι είναι ιδανικό για την εικόνα σου... μπορεί όμως να γνωρίζει καλύτερα από εσένα, τι είναι ιδανικό για τη προσωπικότητά σου? Be real - be yourself!

My new haircut

Εν κατακλείδι, -απεύχομαι να γίνω γραφική- όμως θα πρέπει να επαναλάβω μια φράση που έχω αναφέρει ξανά: «Χωρίς τη πράξη, έχουμε μόνο σωρούς από λόγια!». Θεωρώ κατάκτηση: στα απρόοπτα να μην χρειάζεται να αυτοσχεδιάσεις, διότι θα σου είναι εύκολο να πράξεις όλα όσα πρεσβεύεις μέσα από τον λόγο!


Stay tuned… σύντομα DIY post για πανεύκολη πλεκτή ζακέτα! 

You May Also Like

2 σχόλια

  1. Απολαυστική όπως πάντα!
    Μου άρεσε το κίτρινο που περίτεχνα κυκλοφορεί ισορροπημένα στις φωτό σου!
    Μου άρεσε και η νέα σου κουπ... βαρέθηκα τις χιλιάδες κοπέλες που τα μαλλιά τους κοντεύουν να κατέβουν κάτω απ΄ τη μέση!
    Μου άρεσαν τα γένια του καλού σου, που φαντάζομαι πως θα μείνουν εκεί! ;-)
    Τελικά όλα μου αρέσουν γιατί "έπιασα" πως είσαι καλά!

    ΑΦιλάκια πολλά και τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου… μου είχαν λείψει οι συνομιλίες μας!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση... είμαι (τολμώ να πω) καλύτερα από ποτέ! Τα δύσκολα πέρασαν και είμαι έτοιμη να απολαύσω την εαρινή περίοδο που ξέρεις ότι λατρεύω!

      Blooming kisses!

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0