Όμορφα μαλλιά: εμπιστέψου τα έλαια

by - 8:12 μ.μ.

Είναι ώρα για ένα ‘hair routine post’! Είμαι ενθουσιασμένη πραγματικά... δεν είναι μόνο ότι έχω ανακαλύψει αγαπημένα προϊόντα μαλλιών, αλλά κι ότι μέσα σε έναν χρόνο, έχω δει την απίστευτη αλλαγή στη ποιότητα της τρίχας μου.       
Χωρίς περιστροφές, σου παρουσιάζω τρία λάδια μαλλιών που έχω ξεχωρίσει, για διαφορετικούς λόγους το καθένα:

100% Argan Oil από Apia Derm
Ένα premium μπουκαλάκι, για πελάτες που είναι γάτες! Να θυμάσαι γενικά το αργανέλαιο να το κυνηγάς στα προϊόντα, το συγκεκριμένο όμως δεν είναι προϊόν… είναι 100% καθαρό βιολογικό μαροκινό αργανέλαιο. Αυτό σημαίνει πως μπορείς να το εφαρμόζεις απ’ ευθείας στη τρίχα (σε μικρή ποσότητα), ότι μπορείς να το αναμειγνύεις με άλλες πρώτες ύλες για να φτιάξεις τα δικά σου σπιτικά προϊόντα (πχ. μάσκα μαλλιών) και τέλος, ότι έχεις τη δυνατότητα να το χρησιμοποιήσεις σαν serum προσώπου και γενικότερα της επιδερμίδας (προσφέρει λάμψη από μέσα προς τα έξω, ενώ εξομαλύνει και τις ρυτίδες έκφρασης).

Tips:
1. Εφαρμόζω αυστηρά στις άκρες των βρεγμένων μαλλιών μια σταγόνα σε μέγεθος στραγαλιού. Χτενίζω και στεγνώνω με σεσουάρ σε μέτρια ένταση.
2. Επίσης κάποια βράδια πριν τον ύπνο, αντί για κρέμα ματιών και πάνω από τη κρέμα νυκτός, περνάω ένα film του αργανέλαιου με έμφαση στις ρυτίδες έκφρασης.    

Argan Oasis από Jungle Fever
Στο επόμενο στάδιο των μαλλιών (μετά το στέγνωμα), εφαρμόζω το θαυματουργό προϊόν αργανέλαιου της JF (κάτι παραπάνω από 2 σταγόνες σε μέγεθος φουντουκιού κατά μήκος όλης της τρίχας).
Tip: Κλειδώνω την καλλυντική του σύσταση στη τρίχα, θερμαίνοντάς την με το σεσουάρ σε μέτρια ή χαμηλή ένταση.


Elixir Ultime Oil από Kerastase
Το τελικό στάδιο περιποίησης των μαλλιών μου, περιλαμβάνει το δημοφιλέστερο προϊόν της Kerastase. Είναι -αναμφισβήτητα- το καλύτερο λάδι λάμψης. Δίνει στη τελική όψη των μαλλιών extra silk υφή κι ένα υπέροχο άρωμα! Μετά από μακροχρόνια χρήση έχω καταλήξει πως το συγκεκριμένο προϊόν μπορεί να ικανοποιήσει μόνο αισθητικά την τρίχα και όχι θρεπτικά. Επομένως βασίζομαι σ’ αυτό, για το φινίρισμα του χτενίσματός μου.
Tip: Μετά το φορμάρισμα των μαλλιών, περνάω σε όλο το μήκος τους ένα απαλό film του λαδιού και χτενίζω ακολουθώντας κυματισμούς ή μπούκλες.




Χειροπιαστά τώρα, προσφέρθηκα σαν πειραματόζωο για ένα beuty hair test, διάρκειας ενός έτους και στο παρακάτω γράφημα βλέπεις την πορεία των μαλλιών μου ανάλογα με τα προϊόντα περιποίησης που χρησιμοποίησα σε κάθε φάση.



Θεωρώ βασικό υπεύθυνο ποιοτικής βελτίωσης, ασφαλώς το argan με τα προϊόντα του! Εμπιστέψου το! 

You May Also Like

2 σχόλια

  1. Θαυματουργό προϊόν το αργανέλαιο! Βέβαια είχε να δουλέψει το συγκεκριμένο, είχε εύφορο έδαφος καθώς απ ότι βλέπω η ποιότητα των μαλλιών σου Ζέτα μου είναι εξαιρετική. Θα προσπαθήσω κι εγώ να εφαρμόσω κάποια από τα τιπς που μας προτείνεις αφού είμαι σε πραγματική ανάγκη λόγω πολύχρονης ταλαιπωρίας από βαφές και πιστολάκι. Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκό… κολακεύομαι!
      Το αργανέλαιο έθεσε νέα standards στις απαιτήσεις μου, για τη περιποίηση των μαλλιών. Κάτι τέτοιες στιγμές διαπιστώνω πόσο θύματα του marketing μπορούμε να γίνουμε οι γυναίκες, όταν προτιμάμε χημικά μέσα σε όμορφα μπουκαλάκια – πίσω από πιασάρικα brands, ενώ τα πραγματικά ΔIAMANTIA προέρχονται από τη φύση!
      Το γνήσιο argan μπορεί να κοστίζει κάτι παραπάνω, με τη διαφορά όμως ότι πραγματικά θρέφει, προστατεύει και βελτιώνει τη ποιότητα της τρίχας.

      Φιλάκια και καλά αποτελέσματα!

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0