Δαντέλα και άρωμα Ινδίας

by - 9:04 μ.μ.

Περισσότερα από ένα αφρόλουτρο… ταξίδι στην ανατολή!
Μια μικρή ελιά στο κούτελο σημαδεμένη, φέρω απάνω μου για περισσότερο απ’ ότι ο Παπακωνσταντίνου έχει στη ζώνη του σφιγμένο, ένα παλιό αφρικάνικο, ατσάλινο μαχαίρι! Μην είναι δείγμα ινδικής καταγωγής? Μην είναι τρίτο μάτι? Μην είναι η φαντασία μου που κάνει απόψε party?


Παραδόσεις της ανατολής περιγράφουν ένα μυστηριακό μάτι στο κέντρο του μετώπου (βλέπε απεικονίσεις του Βούδα και άλλων ανάλογων μορφών). Στην ινδική παράδοση, ο θεός Shiva -ο άρχοντας της yoga-, θεωρείται πως εξαφανίζει όλες τις ψευδαισθήσεις. Ο ίδιος έχει ένα μάτι στο κέντρο του μετώπου του, που υποδηλώνει την πανσοφία και την υπερβατική γνώση. Πιστεύεται μάλιστα, πως όσοι αφυπνίζουν το “τρίτο μάτι” τους, μπορούν να διαβάσουν το μέλλον.
Σε μικρότερη ηλικία, το παιχνίδι της πρόβλεψης του μέλλοντος με ενθουσίαζε. Με τα χρόνια έπαψε να με γοητεύει. Νομίζω πως η περιέργεια για το μέλλον κρύβει μια ανώριμη αντίληψη για τον ίδιο μας τον εαυτό. Θέλουμε να μάθουμε τη συνέχεια, λες και γνωρίζουμε τα πάντα για το τώρα! Μα για να μάθουμε τα μελλούμενα, θα ‘ναι καλύτερα να διασχίσουμε με ευσυνειδησία το παρόν κι έπειτα ν’ αφήσουμε να συμβεί κάθε φυσική ακολουθία!

Ένα απ’ τα ιδανικά μου – η υπομονή. Μία απ’ τις αρχές μου – η αποφασιστικότητα. «Προχωρώ αργά, αλλά ποτέ δεν οπισθοχωρώ» - Abe. Lincoln.

Μετά από ένα διάλλειμα τριών μηνών, πίσω στο φυσικό χρώμα μαλλιών μου. Σαν λάτρης του argan oil, επέλεξα για την αλλαγή μου, την ανάλογη βαφή μαλλιών Korres
Υπάρχει ομορφιά σε κάθε στάδιο! Πως να την προσπεράσεις?


Η εποχή αλλάζει… περισσότερο φθινόπωρο σε επόμενο post!

You May Also Like

2 σχόλια

  1. Όταν θες να πεις κάτι το λες με τέτοιο τρόπο που με κάνεις να ανεβοκατεβάζω την σελίδα και 2 και 3 φορές!!! Δεν θέλω να χάσω λέξη!!!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουπς! Ή κάπου παράπεσε η απάντησή μου ή είμαι πιο αμελής απ’ ότι νόμιζα!
      Με κολακεύεις Χριστίνα… τα κείμενά μου επιδιώκουν ακριβώς αυτό που λες!
      ❤❤❤

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0