Τα όνειρά μας ροζ…

by - 12:22 μ.μ.

Κάθε λέξη έχει ένα συνειρμικό χρώμα, με το οποίο την συσχετίζει ο ανθρώπινος εγκέφαλος. Ίσως έτσι διευκολύνεται η ροή του λόγου ή η οργάνωση της μνήμης… τώρα αυτό ισχύει σε όλους, ή η “συναισθησία” μου τα φταίει?

Προ ημερών μιλούσα στον καλό μου για τη χρωματική διάθεση που μας προκαλεί -υποσυνείδητα- το άκουσμα μιας λέξης. Μου είπε: «Τις τέμπερες, να μη τις μυρίζεις πολλή ώρα». 
- Οκ! Αυτό θα μας πάρει χρόνο… τι χρώμα έχει η βροχή;
- Η βροχή? Διάφανο?
- Γκρι… άστο με την ύλη, το βλέπεις πεζά. Πάμε στις έννοιες. Τι χρώμα έχει το χιούμορ; 
- Τι εννοείς; Δεν… δε ξέρω;
- ΜΠΕΖ! Αμάν, τίποτα δε ξέρεις! Πάμε στα κλισέ… τι χρώμα έχουν τα Χριστούγεννα;  
- ΑΑΑ! Το ‘πιασα…
- Κατάλαβες; Υπάρχουν κι άλλα χρώματα εκτός απ’ το σκάκι (αστειάκι για επαγγελματίες σκακιστές)! Τώρα πες μου, τι χρώμα είμαι εγώ?
- ΡΟΖ
- Ροζ; Για κάτσε… ροζ τι ροζ? Υπάρχουν τόσα ροζ. Γιατί τόσο καταφατικό ροζ? Τι θες να πεις, είμαι υπερευαίσθητη; Όχι δεν είμαι… (ανοίγω κατάλογο pantone) δείξε μου ποιό ροζ.

Τελικά ευτυχώς, δεν είμαι κουφετί… πάλι καλά, είμαι το 16-1543TCX… κοραλοροδακινί.

Οι Άγγλοι λένε «In the pink», δηλαδή: «Καλή υγεία». Ένας ιδιωματισμός που βρίσκει τις ρίζες του κάπου στον 18ο αιώνα. Οι ιδιότητες του ροζ δρουν ηρεμιστικά, κι όπως πίστευαν τότε, συντελούν και στην εύκολη πέψη.
Το ροζ προάγει την ευγένεια και υπονομεύει την επιθετικότητα. Ρίχνει τους παλμούς της καρδιάς και ενισχύει την αισιοδοξία και τη θετικότητα. Μαγνητιζόμαστε από τη δύναμη του ροζ, δείχνοντας ασυναίσθητη προτίμηση στις αποχρώσεις του, λόγω της ανάγκης μας για λίγη χαλάρωση.
Η σκέψη μου τώρα τρέχει στους Χαβανέζους που λένε «Aloha!». Η λέξη αυτή είναι σύνθετη (Alo = παρουσία + Ηα = ανάσα), όμως η σημασία της έχει σπουδαιότερο νόημα, αν τη δούμε ως ακρωνύμιο:   


Akahai: η καλοσύνη να εκφράζεται με τρυφερότητα
Lokahi: η ενότητα να εκφράζεται με αρμονία
Oluolu: το ευάρεστο να εκφράζεται με ευχαρίστηση
Haahaa: η ταπεινότητα να εκφράζεται με σεμνότητα
Ahonui: η υπομονή να εκφράζεται με επιμονή

Αν το ‘Aloha’ ήταν χρώμα, τι άλλο θα ήταν αν όχι ροζ?
Η τελευταία τάση στη βιομηχανία τροφίμων:
ασυνήθιστα χρώματα σε συνηθισμένα
προϊόντα - ροζ λεμονάδα 

Σπιτικό smoothie από σύκο και γιαούρτι
Όταν σου ζητούν το logo για limited edition
black macarons, η ροζ συσκευασία είναι μονόδρομος


Ροζ αλόχες 

You May Also Like

2 σχόλια

  1. Έδωσε χρώμα Ζέτα μου η ανάρτηση σου στο γενικό γκρι τοπίο γύρω μας!
    Απ΄τα ροζ μου, αρέσει το φούξια. Το χρώμα μου είναι το κίτρινο και το λευκό που περιέχει όλα τα χρώματα!
    Πολύ πετυχημένο και το logo για τα μαύρα macarons!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και φεύγοντας θα κεραστώ απ΄το ροζ συκαλένιο επιδόρπιο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Δε χωρεί αμφιβολίας περί τούτου!" (που έλεγε και η Μαρία Κωνσταντάρου στο 'Αχ! Αυτή Η Γυναίκα Μου')... για το φουξ λέω Στεφανία μου... φαίνεται από τη στολή της μαγισσούλας Αιναφετς!
      Το χρώμα μου είναι το πράσινο... το βαθύ εξωτικό πράσινο (βλέπε φόρεμα: http://noexcus.blogspot.gr/2016/08/deep-greek.html). Αν και για να λέμε την αλήθεια, αγαπώ περισσότερο τις διχρωμίες. Με κερδίζουν οι σωστοί συνδυασμοί, όχι τόσο τα χρώματα.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν όλα... φιλάκια φθινοπωρινά!

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4