Ανοιξιάτικα αρώματα: My top 4

by - 9:52 μ.μ.

Τα αρώματα είναι έμπνευση… τα μπουκαλάκια πρόκληση να τα σκιτσάρεις!
Δείτε εδώ τα illustrations που σχεδιάστηκαν για την ανάρτηση.
Το να βρεις τον τύπο αρωμάτων που σου ταιριάζει, μοιάζει με την αναζήτηση του ιδανικού συντρόφου. Θα δοκιμάσεις πολλά, θα εμπιστευτείς την γνώμη των άλλων, πολλές φορές αυτό θα αποδειχθεί καταστροφικό και λίγο πριν τα παρατήσεις… θα εμφανιστεί από το πουθενά για να σε συνεπάρει.
Η μανία με τα αρώματα, προέκυψαν στη ζωή μου από το πρώτο μας ραντεβού. Δεν είχα ιδέα γι’ αυτά, ενώ εκείνος γνώριζε τα πάντα. Μάλλον στη προηγούμενη ζωή του ήταν αρωματοποιός κι εγώ κεραμιδόγατα! Έτσι ο πήχης της “καλής μύτης” μπήκε ψηλά από την αρχή και μπορώ να πω πως με τα χρόνια, έχω εξελιχθεί σε ειδικό του θέματος. Σήμερα μιλώ για τα αρώματά μου… μια ασυνήθιστη αποκάλυψη, σίγουρα!
Το παν για να βρεις τον τύπο σου, είναι να ξέρεις τι τύπος είσαι. Έπειτα, πρέπει να γνωρίζεις πως το πιο δημοφιλές άρωμα, δεν είναι απαραίτητα και το καλύτερο… συχνά μάλιστα λειτουργεί αποτρεπτικά για ‘μένα. Τι νόημα έχει να αναδύεις μια συνηθισμένη μυρωδιά; Αποφεύγω επίσης τις έντονα φρουτένιες συνθέσεις (κατά τη γνώμη μου παραπέμπουν σε ηλικίες 14-19), τα όξυνα λουλουδάτα (εκείνα τα “μπουκέτα” που σου τρυπούν τη μύτη σαν αρωματικά χώρου), τα γλυκά αρώματα (ίουου… δείχνουν υπερπροσπάθεια να καλύψουν μια δυσάρεστη μυρωδιά) και φυσικά εκείνα τα βαριά αρώματα που μας θυμίζουν τη ντουλάπα της γιαγιάς (ξέρεις… το γνωστό πεντάρι).   
Οι αδυναμίες μου: πουδράτα αρώματα της απαλής αγκαλιάς, λεπτεπίλεπτα άνθη (ιδιαίτερα λευκά και μοβ), υπόνοια γλυκαντικών (ένα τσικ), δροσερές νότες καθαριότητας σε δεύτερο επίπεδο, ξυλώδη, πιπεράτα και λίγη πούδρα ακόμη! Με λίγα λόγια: διακριτικά, εκλεπτυσμένα, θηλυκά, όχι πολύ αριστοκρατικά, minimal αλλά καθόλου αδιάφορα. Σκοπός μου είναι να συνυπάρχω μαζί με τα αρώματά μου, όχι να “μεταλλάσω το DNA της φυσικής μου μυρωδιάς”.
Βρίσκεις να έχουμε κοινά αρωματικά γούστα; Δες την παρακάτω top 4 λίστα μου για τα αγαπημένα αρώματα της άνοιξης:

Στη θέση 4: ‘Love Story’ – Chloe
Αν και κυκλοφόρησε σχετικά πρόσφατα (2014), έχει ήδη γίνει κλασικό! Απόλυτα λουλουδένιο, απόλυτα φρέσκο, απόλυτα ανοιξιάτικο. Δεν είναι ιδιαίτερα ξεχωριστό, όμως είναι εγγυημένο. Το νερόλι που υπερισχύει, σαφώς του δίνει μια λεπτή αισθητική, ωστόσο εάν έλειπε η ξυλώδης αναφορά του, η υπόλοιπη σύσταση δε θα κατάφερνε να πλησιάσει τη λίστα μου. Μοιάζει αρκετά με το ‘She Wood’ που ακολουθεί, με το επόμενο να προηγείται λόγω μιας επιπλέον essence γλυκύτητας.

Νότες κορυφής: νερόλι,  περγαμόντο,  greyp fruit,  λεμόνι,  αχλάδι.
Μεσαίες νότες: άνθη πορτοκαλιάς,  στεφανωτίς,  τριαντάφυλλο, φραγκοστάφυλλο,  ροδάκινο.
Βασικές νότες: μόσχος,  κέδρος, ξύλο κασμήρι, πατσουλί.

*Μου θυμίζει: βόλτες με τον αγαπημένο μου, καθώς το φορούσα και τότε!

Στη θέση 3: She Wood - Dsquared2
Εντάξει, οι άνθρωποι της εταιρείας με ξέρουν με το μικρό μου, διότι είμαι χρόνια λα-λα-λάτρης του ‘She Wood Golden Light’ για τους χειμώνες μου και δε χάνω ευκαιρία να το tagάρω στο instagram. Τι συμβαίνει όμως με τη ροζουλί έκδοσή του? Είναι η βιολέτα που έρχεται και ξεπερνά όλα τα υπόλοιπα λουλούδια του αρώματος (θετικό γιατί τα λιλά/μοβ λουλούδια προσδίδουν ενδιαφέρον), δε ξεπερνά όμως τον ίδιο του τον εαυτό! Ίσως αδίκως το συγκρίνω με το ‘Golden Light’ διότι τώρα μιλάμε για ανοιξιάτικα πάθη! Καταλήγω πως μου αρέσει, που ως ‘Wood’ παραμένει πιστό στον εαυτό του και διατηρεί τη χαρακτηριστική ξυλώδη σφραγίδα του.

Νότες κορυφής: λεμόνι, γιασεμί, νερόλι.
Μεσαίες νότες: βιολέτα, ηλιοτρόπιο, μόσχος.
Βασικές νότες: βέτιβερ , κέδρος, κεχριμπάρι.

*Μου θυμίζει: βόλτες με τη κολλητή μου, καθώς το φορούσα και τότε!

Στη θέση 2: Infusion d'Iris - Prada
Το ‘Infusion d'Iris’ είναι το νικητήριο άρωμα των ‘FiFi Awards 2008’ στην κατηγορία 'Fragrance Of The Year Women`s Nouveau Niche’ και όχι τυχαία! Κανονικά για ‘μένα είναι πάντα και παντού number one… όμως επειδή το θέμα μας είναι τα ανοιξιάτικα αρώματα, το τοποθετώ στη 2η θέση μιας και το συγκεκριμένο φοριέται όλον τον χρόνο κι έπειτα στη λίστα υπάρχει ένα πολύ πιο “εξειδικευμένο” γι’ αυτή την εποχή, το οποίο ασφαλώς κατέλαβε -παρακάτω- την πρώτη θέση. Οι γυναίκες που το αγαπάμε συμφωνούμε σε ένα βασικό στοιχείο του: ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΠΟΥΔΡΑΤΟ ΑΡΩΜΑ!!! Εμπνευσμένο για να το ακουμπούν μόνον απαλά - ζεστά υφάσματα. Χαρίζει ξεκάθαρα την αίσθηση της καθαριότητας, σε νανουρίζει μεθυστικά, γίνεται ένα με την επιδερμίδα σου. Δε θα ξεχάσω στη πρώτη μας “γνωριμία” και δίχως να γνωρίζω τη σύστασή του, είπα αυθόρμητα: «Έχει μοβ λουλούδι… δε ξέρω ποιό, αλλά είναι μοβ…». Ήταν φυσικά η ίριδα, που από τότε λατρεύω!   

Νότες κορυφής: άνθος πορτοκαλιού Αφρικής, πορτοκάλι, μανταριν ορανζ, νερόλι.
Μεσαίες νότες: ίριδα, μαστίχα, γάλβανο.
Βασικές νότες: βέτιβερ, κέδρος της Βιρτζίνιας, θυμίαμα, βενζόη.

*Μου θυμίζει: ζεστό μπουρνούζι, τρυφερές αγκαλιές, πολύ προσωπικές στιγμές, καθώς το φορούσα και τότε!

Στη θέση 1: ‘L'eau d'Issey’ - Issey Miyake
Το ομώνυμο άρωμα του Issey Miyake έρχεται από το μακρινό 1992. Μπορεί να μην αναφέρεται πουθενά στην “πυραμίδα” του αρώματος, όμως θα έπαιρνα όρκο πως το κύριο συστατικό του, είναι τα άνθη αμυγδαλιάς. Από την πρώτη εισπνοή πάνω από το μπουκαλάκι, θα μεταφερθείς σε ένα κήπο γεμάτο ανθισμένες αμυγδαλιές! Ίσως ευθύνεται γι’ αυτό η υδάτινη χροιά του που σε συνδυασμό με μια σειρά λουλουδιών, φέρνει εικόνες φρεσκοκομμένων μίσχων.   

Νότες κορυφής: κυκλάμινο, ρόδο του νερού, πεπόνι,  φρέζια, λωτός τριαντάφυλλο, καλόνη.
Μεσαίες νότες: γαρύφαλλο, κρίνος, παιώνια του νερού, κρίνο της κοιλάδας.
Βασικές νότες: εξωτικά ξύλα, τουμπερόζα, κεχριμπάρι, σανδαλόξυλο, μόσχος, οσμανθός, κέδρος.

*Μου θυμίζει: Ηλιόλουστα ανοιξιάτικα μεσημέρια αργίας, σε ερημικούς αστικούς δρόμους (όπως ένα αξέχαστο μεσημέρι Πάσχα στο Κολωνάκι),  καθώς το φορούσα και τότε!

Tips: Μη “τιμάς” το άρωμα σου, απλά λίγο πριν την έξοδό. Ψέκασε σε γυμνό δέρμα αμέσως μετά το ντους. Γίνε ένα μαζί του, για δική σου ευχαρίστηση!

You May Also Like

3 σχόλια

  1. Και θέλω να αγοράσω ένα καινούριο άρωμα αυτές τις μέρες!
    Τα σημείωσα και θα τα δω!
    Να είσαι καλά κοπέλα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια... είμαι σίγουρη πως -τουλαχιστον- ένα από τα 4 θα γίνει αγαπημένο σου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Μμμμμμ μυρωδιές υπέροχες!!!! Τα έχω δοκιμάσει όλα κατά καιρούς και είναι αγαπημένα... Πόσο εκπληκτικά τα illustrations, πόσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4