Τα πάντα γύρω μας ομολογούν…

by - 10:39 μ.μ.

«Χαίρω πολύ, είμαι η Ζέτα… σχεδιάστρια επίπλων που το γύρισε στην εικονογράφηση. Λατρεύω την άνοιξη, τα χρώματα, τον απαλό ήλιο, το καλό φαγητό, τις ειλικρινείς συζητήσεις και τα αρώματα των θερμών αγκαλιών! Συνηθίζω να μιλάω με παρομοιώσεις και μπλα μπλα μπλα…».

Πόσο βαριέμαι τη πρώτη επαφή μιας γνωριμίας? Πρέπει να παρουσιάσεις τον εαυτό σου (boring!), τα ενδιαφέροντά σου, την αισθητική σου κι έπειτα να ταιριάξεις τα χνώτα σου με τα χνώτα κάποιου άλλου. Βαριέμαι και ξενερώνω για παράδειγμα, όταν θα τύχει να πω μια υπερβολική ατάκα μέσα σε πολλά εισαγωγικά κι ο συνδαιτυμόνας μου θα την εισπράξει κυριολεκτικά, λες και είναι το translate της Google (*). Αυτό συμβαίνει όταν η επαφή, δεν έχει ακόμα αναπτύξει την ανάλογη ζεστασιά. 

Μπορείτε να βρείτε ευφάνταστα μπισκότα και άλλα γλυκίσματα στο ‘I Love Cupcakes
Αντίθετα, η προσπάθεια ακριβολογίας περιττεύει σε καρμικές σχέσεις. Όχι απαραίτητα σχέσεις πολλών ετών, αλλά σχέσεις κλασικής αξίας. Όπως όταν όλη η οικειότητα μεταξύ δυο φιλενάδων, “ξεκλειδώνει” τις κρυφές υποσημειώσεις κάτω από το “κυρίως κείμενο”. Όπως όταν λέμε: «Άνοιξε ένα ‘Mini Chicdarling!» και αυτομάτως στρώνεται κοριτσο-κατάσταση (*)!

Ίσως τελικά να μη χρειάζεται να συστηνόμαστε βάσει του ποιοί είμαστε, αλλά βάσει του ποιοί μας αγαπούν: «Χαίρω πολύ, είμαι η Ζέτα… με αγαπούν οι ωραιότεροι τύποι που έχω γνωρίσει στη ζωή μου!»… και ναι, αυτό είναι το πιο τιμητικό προσόν του βιογραφικού μου!
Δέκα μήνες πριν, ξεκίνησα μια instagram photo gallery. Το πονηρό μυαλό μου σκέφτηκε πως αφού μια εικόνα αντιστοιχεί σε 1000 λέξεις, τότε οι πολλές εικόνες μου, μπορούν να με “σώσουν” από τον κόπο να μιλώ για ‘μένα. Όντως, η φάση των συστάσεων επισπεύδεται χαρακτηριστικά, αφού σήμερα οι “διαδικτυακές ταυτότητες” ανταλλάσσονται πριν τις χειραψίες. Νομίζω πως είναι η κατάλληλη στιγμή να ευχαριστήσω τους insta-followers που αισίως έφτασαν τους χίλιους!
Έτσι σήμερα, σερβίρω στο ποτήρι μου από το αγαπημένο μπουκαλάκι ‘Mini Chic’, το ακόμα πιο αγαπημένο sparkling wine για ξεχωριστές στιγμές, καθώς το ‘Mini Chic Stylish Project - vol.3’ ήρθε -πάλι- τη κατάλληλη στιγμή! Το ‘Mini Chic Stylish Project’, για όσους δε γνωρίζουν, είναι η στιλιστική πρόκληση που θέσπισε το εν λόγω girly drink, σε bloggers που αγαπούν τη μόδα. Ζητούμενο: ένα outfit εμπνευσμένο απ’ το ποτό. Όπως και στο παρελθόν (δες εδώ κι εδώ), η επιλογή μου είναι σε ιδιαίτερο happy mood, όπως αρμόζει στην ανοιξιάτικη ιδιοσυγκρασία μου!
Μου αρέσει να περνώ τα απογεύματά στον φωτεινό χώρο του γραφείου… το μέρος όπου σχεδιάζω, γράφω, δημιουργώ… απολαμβάνω το θετικό σας feedback, σαν γάτα που της χαϊδεύουν το κεφάλι (*)! Μα για στάσου… δεν είναι απαραίτητες οι επιπλέον περιγραφές. Ο χώρος, τα χρώματα, οι υφές, οι φυσαλίδες, οι εικόνες, τα πάντα γύρω μου ομολογούν!


* Γιατί τόσες παρομοιώσεις? Ποτέ δε κατάλαβα τι στο καλό μου συμβαίνει! 

You May Also Like

6 σχόλια

  1. Γυριζω ολο τον κοσμο εσενα δε σε εχω δει πουθενα αλλου...... εισαι μια μοναδικη!!!!!
    <3 <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία, αλλά λέων! Χαχα! Ξέρεις ότι αποτελείς μέρος του bio μου, όπως γράφω παραπάνω: "...με αγαπούν οι ωραιότεροι τύποι που έχω γνωρίσει στη ζωή μου..."!

      Μάκια!

      Διαγραφή
  2. Στην υγειά μας, με ότι αγαπάμε και με ότι γεμίζει τη καρδιά μας!
    Καλό δημιουργικότατο μήνα θα σου ευχηθώ!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΥΓ: Λάτρεψα τον φιόγκο στο μπουκάλι!
    Στις λεπτομέρειες "πιάνω" τον άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην υγειά μας Στεφανία μου!

      p.s. Θα υπογράφω πλέον ως 'Σαχλαμάρας με τον φιόγκο'!
      (https://www.youtube.com/watch?v=dcpuxyOnOBI)

      ;)

      Διαγραφή
  3. Δεν θα πω κάτι που δεν ξέρεις... έχεις το κάτι... δεν ξέρω τι είναι αυτό το κάτι που με κάνει να διαβάζω όλο το κείμενο, λέξη-λέξη και τα μάτια μου να βουλιάζουν στις υπέροχες φωτογραφίες που το συνοδεύουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ! γελάω πονηρά γιατί πολλοί μου αναφέρετε αυτό το “κάτι” μου, αλλά κανείς δε μπορεί να το προσδιορίσει. Γελάω πονηρά γιατί στη πραγματικότητα δεν υπάρχει “κάτι”… απλά η θετική οπτική και η ψυχική ηρεμία θεωρείται προσόν σήμερα!

      Τα φιλάκια μου, δημιουργική Χριστίνα!

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0