DIY: Ανανέωση φλιτζανιών

by - 2:29 μ.μ.

Πριν από μερικές εβδομάδες, αγόρασα από γνωστό, αγαπημένο κατάστημα αυτό το σετ παραδοσιακού τσαγιού, όπως προανέφερα σε περασμένο post. Κατά βάσιν το ξεχώρισα για το δέσιμο που κάνει η πορσελάνη με το bamboo χερουλάκι της τσαγέρας, έπειτα για τα μπλε μοτίβα. Έτσι, σκέφτηκα να εμπλουτίσω τη συλλογή μου, ανανεώνοντας τα βαρετά λευκά μου φλιτζάνια.
Το DIY που ακολουθεί δεν απαιτεί κάποια ιδιαίτερη δεξιοτεχνία, ούτε είναι μια μη αναστρέψιμη διαδικασία. Ας ξεκινήσουμε όμως με τα εργαλεία που χρειάστηκα: 2 ανεξίτηλοι μαρκαδόροι (μπλε και μαύρο), ένα βελονάκι πλεξίματος, σπάγγος κάνναβης (απέφυγα τον βαμβακερό ώστε το αποτέλεσμα να είναι πιο τραχύ και πλησιέστερα στην απόχρωση του bamboo) και τέλος, ένα ψαλίδι.
Τα μοτίβα που επέλεξα να χαράξω αποτελούνται από απλά επαναλαμβανόμενα σχήματα (τελείες, γραμμούλες, κύκλους και τετράγωνα), ώστε να μπορεί ο καθένας να τα μιμηθεί χωρίς πολλή προσπάθεια. Με την ευκαιρία των ‘Blue Chinese Style’, σκέφτηκα να αφιερώσω 2 φλιτζάνια στις τάσεις των 90s, που αν και démodé σήμερα, παραμένουν αξιολάτρευτα. Εξάλλου είχα όλο το ελεύθερο να απλώσω τη φαντασία μου πάνω στα πιατάκια. Στα φλιτζάνια όμως, για λόγους υγιεινής, σταμάτησα τις φιγούρες μου σχεδόν στη μέση του ύψους, ώστε να μην έρχονται σε επαφή με τα χείλη. Μπορεί οι μαρκαδόροι να είναι ανεξίτηλοι και σχετικά ανθεκτικοί στα πλυσίματα, όμως καλύτερα να λαμβάνουμε τα μέτρα μας.  

Ένα απλό κόλπο ευθύγραμμων σχημάτων στη περιφέρεια του φλιτζανιού, επιτυγχάνεται με το αναποδογύρισμά του και την περιστροφή γύρω από τον άξονά του, ενώ ταυτόχρονα κρατάμε σταθερό πάνω του τον μαρκαδόρο, στα επιθυμητά σημεία.
Στη λαβή του φλιτζανιού, έπλεξα με το βελονάκι τον σπάγγο. Οι απλές γνώσεις πλεξίματος είναι αρκετές για να το πετύχει κανείς με τη πρώτη. Ωστόσο, ακόμα και ένας ανίδεος, βλέποντας το παρακάτω tutorial βήμα προς βήμα, μπορεί να το τελειοποιήσει μέσα σε μερικά λεπτά. Προτίμησα να πλέξω τον σπάγγο μόνο στα μπλε-σχεδιάτα φλιτζάνια, για χάρη του αρχικού στόχου! 

Έτοιμα! Μπορώ είτε να κάνω το “κέφι” μου για μερικούς καφέδες (τα χρώματα θα παραμείνουν άθικτα για 2-3 πλυσίματα), είτε να χρησιμοποιήσω τα φλιτζάνια για γλαστράκια μυρωδικών στη κουζίνα μου, είτε ακόμα… με τη προσθήκη ενός κόκκινου μαρκαδόρου, μιας κορδέλας αντί για σπάγγο και πολλές καραμέλες μέσα στα φλιτζάνια, να διακοσμήσω γιορτινά το σπίτι για τα Χριστούγεννα!


Φυσικά αυτή τη τεχνική μπορείτε να την εφαρμόσετε σε οποιαδήποτε επιφάνεια. Αν βαριέστε εύκολα όπως εγώ, συνιστώ η επιφάνεια να είναι γυαλιστερή (όχι πορώδης), έτσι ώστε να επιτρέπεται το εύκολο σβήσιμο των σχεδίων με ένα βαμβάκι ποτισμένο ασετόν.
Tip: Για περισσότερη αντοχή του χρώματος, αντί να αφήσουμε να στεγνώσει φυσικά, ψήνουμε για μισή ώρα στους 250°C.  

Καλή επιτυχία!

You May Also Like

6 σχόλια

  1. Αυτά δεν είναι απλά ωραία, να τα 'πιείς' στο φλιτζάνι είναι!!
    Υπεροχότατα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου έχω έτοιμο με προσωπικό μήνυμα όταν μου έρθεις! <3

      Διαγραφή
  2. Από τα ωραιότερα diy που έχω δει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάχη... χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  3. Μη μου βάζεις ιδέες, μη μου βάζεις! Τα μπλε φλυτζάνια με τον σπάγγο στο χερούλι άπαιχταααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you Χριστινάκι μου... είμαι σίγουρη ότι την ιδέα στην έβαλα ήδη και θα εφαρμόσεις το βελονάκι σε ένα πολύ πιο ευφάνταστο project!
      Εμένα με γοητεύουν απίστευτα οι πλέξεις (από πλέξιμο με μαλλί και τη τέχνη της καλαθοποιίας, μέχρι το πλέξιμο ολόκληρων επίπλων με bamboo!). Είναι μαγεία ο κόσμος της πλέξης αν μπεις στη φιλοσοφία της!

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4