Τρεις “μάγοι με τα δώρα”

by - 2:10 μ.μ.

Οι Χριστουγεννιάτικες εξορμήσεις στα καταστήματα ξεκίνησαν κι ενώ πριν λίγες ημέρες έκανα μια πρώτη “ερευνητική βόλτα”, αυτή τη στιγμή δυστυχώς… τόνοι από χαρτομάντιλα και φλιτζάνια χαμομηλιού, μου φράζουν τη πόρτα.
Ένα κρυολόγημα όμως δε θα με κρατήσει μακριά από το shopping fashion items και details παρελαύνουν δελεαστικά στην οθόνη μου! Σ’ αυτό το post βάζω σε τάξη τις κύριες μου προτιμήσεις για τα φετινά Χριστούγεννα με μια τρίπτυχη λίστα για κάθε είδος κι εσύ γίνεσαι ο βασικός μου μάρτυρας! Έλα να δούμε…

Παλτό: Όσα κορίτσια καταγόμαστε απ' τη Μακεδονία, μπορεί να μη ξέρουμε από καλό λάδι, γνωρίζουμε όμως από καλό παλτό! Τα πανωφόρια κάθε εποχής, είναι η εμμονή μου… θα έλεγα κι η διαστροφή μου, αλλά καλύτερα να πω: η υπογραφή μου! Φέτος, δίνω σημασία στον αριθμό των κουμπιών, ενώ επιδιώκω στη διαχρονικότητα, παρά το κραυγαλέο χρώμα ή μοτίβο τους.
Ξεχωρίζω:
- Τα suede παλτό με προβιά στην επένδυση, waterfalls πέτα και χωρίς καθόλου κουμπιά, σε camel αποχρώσεις.
- Τα φωτεινά κόκκινα pressed wool παλτά, με ένα κουμπί σε κλαστική γραμμή.
- Τα leopard (3+ κουμπιά)… πάντα και παντού!
Παπούτσια: Θα μπορούσα να φοράω μόνο pointed γόβες. Όμως, στον αληθινό κόσμο “γυροφέρνω” τη γραμμή τους και στα υπόλοιπα παπούτσια. Δε θα με δεις εύκολα με ψηλές μπότες, προτιμώ τα ankle boots και είμαι έτοιμη να τα δω και σε “διασταύρωση” με γόβα!
Ξεχωρίζω:
- Το leopard και το κόκκινο εξακολουθούν να με ιντριγκάρουν και εδώ.
- Μου αρέσει σε ένα printed παπούτσι, να είναι καλυμμένο ακόμα και το τακούνι με το ίδιο μοτίβο.
- Τα κρόσσια δεν είναι απαραίτητα για ‘μένα, όμως αν είναι να υπάρχουν ας μη θυμίζουν τη Pocahontas!
Φούστες: Δεν είναι ότι προτιμώ τις φούστες από τα παντελόνια ή το αντίθετο… προτιμώ οτιδήποτε με κάνει να νιώθω άνετα. Αυτή τη σεζόν βλέπουμε έντονα να φοριούνται οι camel suede mini φούστες, οι δερμάτινες πλισέ midi σε σκούρες αποχρώσεις και οι full sequin mini. Μου αρέσει να φέρνω τις τάσεις στα μέτρα μου, οπότε...
Ξεχωρίζω:
- Τις suede φούστες. Αλλά επειδή η mini version μου θυμίζει τη πρωτοχρονιά του 1995, προτιμώ να τη φορέσω σε midi μήκος.
- Οι δερμάτινες φούστες ποτέ δε με μαγνήτισαν... ανέκαθεν, μέχρι σήμερα, μου φαίνονται κρύες. Αν έπρεπε σώνει και ντε να φορέσω μία, θα την επέλεγα σε απόχρωση εξαιρετικά γιορτινή και μη αναμενόμενη!
- Οι ολο-πάγιετες, όπως τις λέω εγώ, κάνουν θραύση τα Χριστούγεννα. Φέτος την έχω ήδη κρεμασμένη στη ντουλάπα μου σε βαθύ πράσινο, επηρεασμένη σαφώς από το περσυνό No1 best seller φόρεμα των fashion bloggers παγκοσμίως. Αν με ρωτάς ποια το φόρεσε καλύτερα, η Isabel από το ‘Essentialnice’ θα σου πω!
Πλεκτά: Τα πλεκτά είναι ο τρόπος της γκαρνταρόμπας να πει: «Σ’ αγαπώ… να φόρα την αγκαλιά μου». Ταιριάζουν με τα πάντα, όλες τις ώρες! Η ένστασή μου στα γυναικεία πλεκτά, είναι ότι δεν είναι τόσο ζεστά όσο τα αντρικά. Για κάποιον λόγο, ανάμεσα σε δύο ολόμαλλα πουλόβερ, πιο ζεστό είναι εκείνο που γράφει ‘Homme’!
Ξεχωρίζω:
- Τα oversized μάλλινα ή κασμιρένια ζιβάγκο. Ιδανικά σε κόκκινο, ακόμα πιο ιδανικά… δικό του!
- Τα crop με ιδιαίτερα μανίκια. Τελείωμα με γούνα, κρύσταλλα ή σε γραμμή καμπάνα.
- Γενικά τα πλεκτά φορέματα δε “συμπαθούν” τους μεσογειακούς γοφούς, εκτός κι αν βρεις τη κατάλληλη γραμμή και πλέξη που θα σε κολακέψει… είναι δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο. Δίνω σημασία στην ύπαρξη φόδρας αν η πλέξη είναι αραιή.
Πρόσωπο: Δεν πειραματίζομαι έντονα με το μακιγιάζ μου. Εφαρμόζω τεχνικές και χρώματα που ξέρω ότι ταιριάζουν στο πρόσωπό μου και συνήθως αυτό έχει φυσική και γήινη βάση, ώστε να παίζω με τα κραγιόν. Περισσότερο στο μακιγιάζ, λατρεύω τη δουλειά του φωτιστή… το φως είναι φοβερός σύμμαχος, αρκεί να τον “δουλέψεις” σωστά (όμως αυτό είναι μια άλλη, μεγάλη κουβέντα).
Ξεχωρίζω:
- Τα ματ κραγιόν σε μορφή μολυβιού. Θεωρώ πως είναι τρυφερά με τα χείλη (πολύ σημαντικό τον χειμώνα), αλλά ταυτόχρονα προσφέρουν και μεγάλη σταθερότητα. Τα κόκκινα κραγιόν είναι must για τις γυναίκες με σαρκώδη χείλη, “αυτοκτονία” για τις γυναίκες με λεπτά χείλη. Οπότε ναι, βαθύ κόκκινο του αγριοκέρασου, επειδή ευτυχώς διαθέτω το ανατομικό περιθώριο!  
- Και 1 και 2 και 4 highlighter… έτσι να υπάρχουν!
- Χαζεύω τα γυαλιά οράσεως με σκελετό τύπου tartaruga. Η αλήθεια είναι πως ούτε χρειάζομαι, ούτε θα ήθελα να φορέσω γυαλιά -έστω fake- απλά για μια εμφάνιση. Ουσιαστικά δηλαδή, ο συγκεκριμένος σκελετός δεν είναι επιθυμία που θέλω για τον εαυτό μου, αλλά ένα fashion item που μου αρέσει να βλέπω στα πρόσωπα των άλλων!

You May Also Like

4 σχόλια

  1. Περαστικούλια και καλές βόλτες στα μαγαζιά και φυσικά για όσους θα τους μείνουν τίποτα λεφτά στις τσέπες, καλά και έξυπνα ψώνια!
    Αυτό που μετράει είναι να έχουμε ανεβασμένη διάθεση!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Τελικά ένιωσα καλύτερα, βγήκα στα μαγαζιά και όντως η διάθεση μου εκτοξεύτηκε στα ύψη... τίποτα από τα παραπάνω δε πήρα... η ειρωνεία του "ποτέ μη λες ποτέ" γελούσε μαζί μου, καθώς αγόραζα ένα ζευγάρι ψηλές μπότες! Άβυσσος η γυναικεία ψυχολογία... είναι ωραίο όμως -που και που- να εκπλήσσουμε τον εαυτό μας!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Ωωωωωωω τι οφθαλμόλουτρο είναι αυτό! Θα συνδύαζα λεοπάρ παλτό με κόκκινες γόβες ή κόκκινο παλτό με λεοπάρ γόβες. Λάτρεψα το πουλόβερ του Kors με την γούνα στα μανίκια και σίγουρα χρειάζομαι (είναι ήδη στην λίστα μου) ένας σκελετός γυαλιών ταρταρούγας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναζητώ αυτό το κόκκινο παλτό κι εγώ... δεν έχω βρει τίποτα καλό στην ελληνική αγορά και αυτό το καταραμένο cc μας έχει δέσει τα χέρια για αγορές απ' το εξωτερικό. Σνιφ!
      Τα γυαλιά ταρταρούγας τα σκέφτομαι για δώρο σε αγαπημένο πρόσωπο... σσσσ! ;)

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0