Θετικότητα σε γουστάρω!

by - 3:56 μ.μ.

Τι είναι αυτό που κάνει μια ημέρα ξεχωριστή? Η διαφορετικότητά της από τις συγγενικές.
Μερικές φορές αρκεί μονάχα ένα κομμάτι ήλιου, άλλες πάλι μια μοιραία συνάντηση, μια εποικοδομητική συζήτηση που σε βοηθά να μάθεις ακόμα καλύτερα τον εαυτό και τα πιστεύω σου. Αναρωτιέμαι για πολλά, υποστηρίζω αρκετά και πράττω περισσότερα απ’ όσα νόμιζα! Κάποιος θα έρθει και με τις κουβέντες του, θα σε αναγκάσει να δεις τη σφαιρική εικόνα των επιλογών σου. Τότε, θα διαπιστώσεις πως υπάρχει ένα μεγάλο υποσυνείδητο σχέδιο στο μυαλό σου, βάσει του οποίου κινούνται όλες σου οι ενέργειες.

Η αποκάλυψη βρίσκεται στο ότι τελικά, τίποτα δεν εκτελείς τυχαία. Η ικανοποίηση, στο ότι αυτό σου παρέχει ατελείωτη επιχειρηματολογία κι έπειτα έρχεται η επιβεβαίωση, όταν εκ των υστέρων θα διαβάσεις τις απόψεις σου υπογεγραμμένες από σπουδαία ιστορικά πρόσωπα, διατυπωμένες ακόμα και αιώνες πριν: «Να είσαι σταθερός όπως ένα βουνό και να ρέεις όπως ένα μεγάλο ποτάμι» - Lao Tzu. Ή το ακόμα πιο χαρακτηριστικό: «Η ζωή μου δεν με ευχαριστούσε, οπότε τη δημιούργησα όπως ήθελα» - Coco Chanel. Τι το μεμπτό μπορεί να έχει αυτό που να πάρει? Γιατί να κρίνεσαι για την μαχητικότητά σου να αλλάξεις τη μοίρα, όταν μάλιστα έχεις αποδείξει πως αυτό είναι εφικτό? Η επιμονή ορισμένων ανθρώπων να πρεσβεύουν την απαισιοδοξία, μου δημιουργεί σκέψεις που θα προτιμούσα να μην είχα κάνει. Ίσως να ωφελούνται από τη μαζική κατατονία… λες? Λες ένας πυροσβέστης να ανάβει φωτιές για να δίνει νόημα στο λειτούργημά του? Είναι απλώς μια λογική εξέλιξη σκέψεων, όμως δεν είναι αρκετό για να βασιστώ εκεί... πολύ θα με χαροποιούσε αν σκέφτονταν έτσι κι εκείνοι, πριν ανοίξουν το στόμα τους με βιαστικά κι αυθαίρετα συμπεράσματα. Μια ξένη παροιμία λέει: «Αν δεν είσαι στη θέση της, δε γνωρίζεις την ιστορία της… επομένως μη κρίνεις!».

«Να μην ακολουθείς τις τάσεις και να μην δημιουργείς νέα μόδα. Αποφάσισε τι είσαι και τι θέλεις να εκφράσεις με τον τρόπο που ντύνεσαι και τον τρόπο που ζεις» - Gianni Versace
Όταν η ζωή σου δίνει χέρια, φτιάξε κάτι χειροποίητο… όπως αυτό το βραχιόλι από Αχάτη. 
Το point της ημέρας: Δε θα απολογηθούμε όσοι προσπαθούμε! ΧΧ

You May Also Like

6 σχόλια

  1. "Σ όσους αρέσουμε για τους άλλους δε θα μπορέσουμε" ... λέει συχνά η μικρότερη κόρη μου (19) και αυτό μου ήρθε τώρα στο μυαλό διαβάζοντας σε. Θετικότητα ναι!!!!!!!!!! Περιτριγυριζόμαστε από τόσους τοξικούς ανθρώπους που αισθάνομαι πως δεν έχουμε τόσα αντισώματα για να τους αντιμετωπίσουμε. Νιώθω πως χλωμιάζουμε, κιτρινίζουμε. Ξέρεις τι είναι να χαμογελάς από το πρωί γιατί έτσι νιώθεις και να σε κοιτάνε όλοι με συμπόνοια για το τι έπαθες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει απόλυτο δίκιο η κόρη σου Χριστίνα, έτσι ακριβώς είναι… και στο κάτω-κάτω γιατί να χρειαζόμαστε την έγκριση κάποιου, του οποίου τις απόψεις δεν εγκρίνουμε πρώτοι εμείς?
      Διαχωρίζω βέβαια την κακή κριτική σε 2 είδη: στην εποικοδομητική και στην ανούσια. Στη πρώτη περίπτωση η κακή κριτική ασκείται σε ιδιωτική συζήτηση με προθέσεις βελτίωσης, ενώ στη δεύτερη οι προθέσεις είναι καθαρά αρνητικές και εκφράζεται όσο πιο δημόσια γίνεται… έτσι για τον ντόρο (άσχετα αν στη πραγματικότητα τελικά, εκτίθεται από τον ίδιο του το λόγο)!
      Ωστόσο για να σβήσουμε τη γκαντεμιά, εμείς πάντα θα χαμογελάμε ρισκάροντας να μας πούνε τρελούς, σωστά?

      Διαγραφή
  2. Όταν καταφέρουμε ειλικρινά και πραγματικά, να μη συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με τίποτα, τότε και το χαμόγελο μας θα είναι ειλικρινές και το μέσα μας, πιο σίγουρο! ... αν και μια μέρα έκανα ένα τεστ, είπα, θα κολλήσω στο πρόσωπο μου, ένα χαμόγελο και θα δω αντιδράσεις!
    Στο ταχυδρομείο, στο μάρκετ, στη τράπεζα, κανείς δεν με κοίταξε σαν ούφο και ειλικρινά, όλοι μου το ανταπέδωσαν και στο τέλος της μέρας, η διάθεση μου ήταν χίλιες φορές πιο όμορφη απ΄ την πρωινή! :-P

    ΑΦιλάκια χαμογελαστά, έτσι για να ξορκίσουμε την βαρβαρότητα και την αθλιότητα αυτών των ημερών και όλων των υπόλοιπων που θ' ακολουθήσουν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου ευτυχώς... αν λογάριαζα τη γνώμη του καθένα, αν δεν ήμουν σίγουρη για τον εαυτό μου, πιθανότατα θα βρισκόμουν σε μια πολύ διαφορετική πραγματικότητα σήμερα - όχι τόσο ευνοϊκή για μένα. Το θάρρος της κρίσης μου ήταν πάντα μια εκπληκτική πυξίδα! Το ψεύτικο χαμόγελο θεωρώ πως είναι τόσο πασέ που γίνεται αμέσως αντιληπτό, μου φαίνονται κουτοί αυτοί που το "φοράνε" (έχω δει το χειρότερο ψεύτικο χαμόγελο σε νύφη, που παντρεύτηκε για τις δημόσιες σχέσεις... άουτς). Το ερωτημα μου όμως σχετικά με τους γκρινιάριδες/απαισιόδοξους/ζηλιάριδες/ανασφαλείς είναι πως γίνεται να μην καταλαβαίνουν το κακό που κάνουν στη ψυχολογία τους?
      Οι μέρες είναι τραγικές... το κουράγιο το χρειάζονται αυτή τη στιγμή οι συγγενείς των θυμάτων. Εύχομαι πραγματικά να είναι το τελευταίο χτύπημα!

      Διαγραφή
  3. Μου άρεσε πολύ η κατάληξη σου!!

    επίσης το κραγιόν σου πάει τρελά αν θες την γνώμη μου!
    Να χαμογελάμε πάντα!
    καλό μήνα Ζέτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το λες... δε μου είναι τόσο οικεία τα σκοτεινά κραγιόν, αλλά αφού τα σχόλια ήταν θετικά, θα παίξω λίγο ακόμα σ' αυτούς τους τόνους!
      Χαμόγελα, ευγένεια και εσωτερική ηρεμία... μέρες που έρχονται!

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0