Καλημέρα λαμπερά μαλλιά!

by - 3:35 μ.μ.

Μαλλιά: το διαχρονικότερο κόσμημα της γυναίκας! Πάω στοίχημα πως το κεφάλι της καθεμιάς, έχει αμέτρητες “ιστορίες να αφηγηθεί”.

Όλες αγαπάμε τα όμορφα μαλλιά και παρά τις υποκειμενικές στιλιστικές μας προτιμήσεις, συμπίπτουμε σε ένα πόρισμα: για να τα αποκτήσουμε θα πρέπει να στοχεύουμε στη καλή τους υγεία
Με τα μαλλιά μου έχω “ερωτική σχέση” από πολύ μικρή ηλικία. Ευτυχώς, ανήκω στις ευνοημένες της φύσης. Το καλό DNA της τρίχας, σου επιτρέπει να πειραματιστείς και να τολμήσεις τα πάντα! Ωστόσο, λειτουργεί και σαν άλλοθι ώστε να τα κακομεταχειριστείς ή να τα αμελήσεις τελείως. Φοβερό, στη τελευταία φράση διακρίνω το καλοκαίρι που μας πέρασε. Μα τι πίστεψα, πως θα αυτοσυντηρηθούν? Είμαι απαράδεκτη τ’ ομολογώ… η ενυδάτωση ήταν άγνωστη λέξη για ‘μένα τους τελευταίους 5 μήνες.
Τα μαλλιά μου -για πρώτη ίσως φορά-, εμφάνισαν θαμπάδα και ατονία. Παρότι φρόντιζα το κούρεμά μου (καθάρισμα ακρών) δεν ήταν αρκετό. Η φυσική τους λάμψη είχε χαθεί και ήταν κρίμα για το ιριδίζον χρώμα τους που τόσο αγαπώ. Συνήθως οι βαφές μαλλιών προσδίδουν λάμψη, όμως το “πρόβλημα” ήταν που επιμένω να τα διατηρώ άβαφα για πάνω από 12 χρόνια! Έπρεπε να επαναφέρω τη ζωντάνια τους και να χαρώ το φυσικό τους καστανοκόκκινο -τουλάχιστον, για όσα χρόνια ακόμα το δικαιούμαι-. Δεν ανησύχησα… ήξερα πώς να τα γιατρέψω.
Λαμβάνοντας δράση:
1. Υπό κανονικές συνθήκες (όταν δεν είμαι αμελής) εμπιστεύομαι την περιποίηση των μαλλιών μου στο -κορυφαίο για ‘μένα- όνομα της ‘Kerastase’. H Kerastase’ φροντίζει τα μαλλιά μου, από τα πρώτα γυναικεία μου βήματα… κυριολεκτικά είναι το “μαγικό φίλτρο” που μεταφέρεται από μάνα σε κόρη! Αν και για χρόνια είμαι πιστή της σειράς ‘Nutritive’, αυτή τη φορά επεδίωκα λάμψη στο έπακρο, οπότε επέλεξα το ολοκληρωμένο πακέτο (σαμπουάν, μάσκα και πολύτιμο έλαιο) της σειράς ‘Elixir Ultime’ -ELLE International Beauty Awards 2013-.
2. Ταυτόχρονα δίνω μεγάλη σημασία στο στέγνωμα των μαλλιών υπό χαμηλές θερμοκρασίες. Έτσι, είμαι fan της τεχνολογίας ‘Thermoprotect’ των σεσουάρ της Philips. Δεδομένου ότι το παλιό μου σεσουάρ συμπλήρωσε 14 χρόνια λειτουργίας, το αντικατέστησα με ένα καινούριο της ίδιας σειράς ώστε να συνεχίσω να διαχέω αέρα με 30% υγρασία για ελαχιστοποίηση της φθοράς της τρίχας.  
3. Πριν από όλα όμως, προμηθεύτηκα μια ακόμη μάσκα μαλλιών για να αντιμετωπίσω αυτή τη φορά, εντατικά το φαινόμενο της ‘Φθινοπωρινής Τριχόπτωσης’. Η ‘Elvive Δράση Αργινίνης x3 συμβάλει στη θρέψη του βολβού της τρίχας και στην αναδόμησή της ώστε, τα μαλλιά να μακραίνουν πιο δυνατά, πιο ανθεκτικά.
Σημειώσεις:
- Εκτός από το βάψιμο των μαλλιών, αποφεύγω να χρησιμοποιώ και προϊόντα μορφοποίησης hairstyling. Βέβαια, η ποιότητα της τρίχας παίζει σημαντικό ρόλο στη διάρκεια ενός χτενίσματος… εφόσον μια γυναίκα έχει “εύπλαστα” μαλλιά, δεν υπάρχει λόγος να τα επιβαρύνει.
- Απεχθάνομαι το “πιστολάκι”… χρησιμοποιώ το σεσουάρ μόνο για στέγνωμα. Το σίδερο μαλλιών και η μασιά για μπούκλες, μου δίνουν την επιθυμητή φόρμα.
- Επισκέπτομαι συχνά τον κομμωτή μου, για ανανέωση/διατήρηση κουρέματος (δες περισσότερα).


Mini test αντοχής & ελαστικότητας:
Ένα από τα απλούστερα test αντοχής & ελαστικότητας της τρίχας, επιτυγχάνεται με το τέντωμα μιας τρίχας ανάμεσα στα δυο μας χέρια. Ανάλογα με τη συμπεριφορά της, διαπιστώνουμε αν είναι φθαρμένη και σε ποιόν βαθμό. Αν η τρίχα επανέρχεται στην αρχική της μορφή, τότε έχει την επαρκή υγρασία που της προσφέρει ελαστικότητα και αντοχή. Αν η τρίχα σπάει εύκολα, τότε χρειάζεται άμεσα θεραπεία.
Μετά από μια εβδομάδα επανόρθωσης, παρατηρώ κατακόρυφη βελτίωση ελαστικότητας, λάμψης και αντοχής. Το καλύτερο όμως δε στο ‘πα… έχει επανέλθει η μεταξένια τους υφή και νιώθω πάλι ο εαυτός μου!

You May Also Like

6 σχόλια

  1. Θα στο ξαναπω αν ειχα το χρωμα σου δε τα εβαφα! Ειναι καθε ωρα αλλο χρωμα 8 ο ... . τελεια αναρτηση α! και το κοκκινο κραγιον σου παει πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου λες? Σαν τους ευχούλιδες - αλλαζω χρώμα στο νερό! Χαχα! Είναι το προνόμιο της φυσικής μου απόχρωσης... αλληλεπιδρά εντονα με τον φωτισμό. Είναι διαδραστικό!
      Μα όλοι να μου λέτε για το κραγιόν? Είναι αγαπημένο έτσι κι αλλιώς... μου έδωκες ιδέα για μελλοντικό post μιας και πλησιάζουν οι γιορτές!

      Φιλιά Alex μου!

      Διαγραφή
  2. Μια θεά!!! Κούκλα είσαι ζετακι μου!!!! Έχω κουραστεί να σε θαυμάζω πια.... Υπέροχες φωτογραφίες!!! Υπέροχα μαλλιά. Κάτι πρέπει να κάνω με τα δικά μου γιατι είναι παρατημένα εδώ κ μηηηηνες. Επίσης μου έλειψες πολύ... Η εξαντλημένη μανα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαντλημένη μου μανούλα, αυτή τη φορά θα πάμε μαζί στον δικό μου κομμωτή! Και μη νομίζεις πως ξεχνάω και το γυμναστήριο... απλά θα ξεκινήσουμε από το πιο ευχάριστο!
      Πόση μεγάλη και πόσο ιδιαίτερη σημασία έχει αυτός ο δικός σου θαυμασμός... μη μου τον στερήσεις!
      Μου λείπεις πάντα!

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω την συγκεκριμένη μάσκα μαλλιών της L'oreal. Πάντα θα ενυδατώσει στο έπακρο τα μαλλιά μου!! :)
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να είμαι ειλικρινής, είχα πολλά χρόνια να αγοράσω Elvive... παλιότερα μου είχε φανεί βαρύ, για τα μαλλιά μου, το σαμπουάν. Τη συγκεκριμένη μάσκα την δοκίμασα εντελώς από σπόντα κι όμως, αποδείχθηκε πολύ ανώτερη των προσδοκιών μου!
      Χάρηκα για το σχόλιό σου Κλαίρη!

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0