Διάθεση #aloha

by - 3:10 μ.μ.

«Αν δεν αφήσεις το δακτυλικό αποτύπωμα στον προσωπικό σου χώρο, τότε που σκοπεύεις να το κάνεις;», ρώτησα τη φίλη μου στις αρχές του καλοκαιριού όσο με συμβουλευόταν για τη διακόσμηση του εξοχικού της.

Ήμουν πάντα της άποψης, ότι τα σπίτια – οι προσωπικοί μας χώροι, λαμβάνουν μια μοναδική αίγλη όταν απαρτίζονται από στοιχεία της ιδιοσυγκρασίας μας. Αντικείμενα, χρώματα και στιλ που φωτογραφίζουν με μια ματιά ποιοι είμαστε, από πού περάσαμε μέχρι να φτάσουμε σ’ αυτό το σημείο. Καλαίσθητα souvenirs από ταξίδια, οικογενειακά κειμήλια, φωτογραφίες από σημαντικές στιγμές της ζωής μας, δικά μας καλλιτεχνικά δημιουργήματα ή ακόμα, “ίχνη” του αγαπημένου μας hobby. Εξάλλου, ένας χώρος αποκτά προσωπικότητα μέσα από την τριβή του χρόνου και την ωρίμανση της φιλοσοφίας των ιδιοκτητών του!
Τα καλοκαίρια συνήθως με κεραυνοβολούσε ο έρωτας μου για το chinese και το moroccan style. Δε περίμενα πως φέτος οι διακοσμητικές μου προτιμήσεις θα εμπλουτιστούν με τάσεις προς τη Χαβάη και το Μεξικό! Κρίνω “ένοχη” γι’ αυτό την αγαπημένη Bri Emery (editor του ‘Design Love Fest’), η οποία με επηρέασε σημαντικά!

Look her instafeed:





Φτάνοντας στο τέλος του καλοκαιριού, κοίταξα στα “χνάρια” του παρατηρώντας τι άφησε στη διακόσμηση του σπιτιού μου. Προκειμένου λοιπόν να μεταμορφώσω το σπίτι σε εξωτικό σκηνικό, πέρασα σε κάποιες ασυνήθιστες ενέργειες:

- Έβγαλα από τη ντουλάπα το vintage -πια- φόρεμα παραδοσιακού chinese style, κάνοντάς το μέρος του decor.
- Αποπειράθηκα για άλλη μια φορά να φροντίσω φυτό. Για την ακρίβεια 2 γλαστράκια Χαμαιδορέας (παραδόξως, δείχνει αυτή τη φορά να τα καταφέρνω).
- Φωτογράφισα και ζωγράφισα καλοκαιρινά θέματα (κυρίως φρούτα) για να ενισχύσω τον χώρο με περισσότερες κορνίζες και κάδρα δικής μου έμπνευσης.
- Ενσωμάτωσα στη καθημερινότητά μου το ξύλο bamboo, το animal-print, το γυαλί (ως minimal στοιχείο για ένα ισορροπημένο mix&match) και μια ευχάριστη χρωματική παλέτα -με έμφαση στο πράσινο-.



- Ενώ το σημαντικότερο είναι, πως όλα τα παραπάνω έγιναν συνειδητά αλλά όχι καταπιεστικά. Έχει μεγάλη διαφορά το «ενστερνίζομαι ένα στιλ, προσθέτοντας και τη δική μου κουλτούρα» από το «φοράω μια έτοιμη φόρμα κατά γράμμα, σαν να πρόκειται για στολή!». 

Δείτε εδώ ένα νέο illustration αποκλειστικά για το 'Like The Life'
















Μη ξεχνάς αν το τελικό αποτέλεσμα μπορείς να το υποστηρίξεις καλαίσθητα, τότε δεν υπάρχουν κανόνες! 

You May Also Like

4 σχόλια

  1. Το κλείσιμό σου τα λέει όλα.
    Κι εμένα μου άρεσε να έχω την προσωπική μου σφραγίδα. Και προσπάθησα να την έχω παντού.
    Ποτέ δεν ακολουθώ έτσι κι αλλιώς κανόνες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είμαι χύμα.
    Τρελάθηκα με την ιδέα του φορέματος(εγώ πάντως δεν θα το έκανα ποτέ....άσε που δεν μου άρεσε ποτέ το chinese style.
    Απαπα ...τελικά είμαι πολύ συντηρητική στη διακόσμηση μου! ( Είχα διαβάσει κάποτε ότι φταίει το ζώδιο! αχαχαχα)
    Φιλιά πολλά Ζέτα μου και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς να ξέρω πολλά από ζώδια και υπολογίζοντας "χονδρικά" από τα πρόσφατα γενέθλιά σου... καρκίνος?
      Το ζητούμενο είναι να νιώθεις ευχάριστα μέσα στο σπίτι σου! Συντηρητικά ή όχι, είναι ωραίο να ξυπνάς μέσα σε ένα σπίτι που σε γεμίζει - ξέρω πως συμφωνείς ; )

      Καλή και δημιουργική εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Εντάξει ... προσκυνώ!!!! Τόσο εμπνευσμένα όλα αλλά αυτό που με τελείωσε είναι το σερβίρισμα πάνω σε γυαλί!!!!! Εγώ πάλι αλλάζω και αλλάζω και μόλις τελειώσω ένα χώρο στο σπίτι μετά από λίγες μέρες βάζω μπροστά να τον αλλάξω ξανά. Ο άντρας μου λέει πως είναι σοβαρό και για την υγεία μου αλλά πρωτίστως για την τσέπη του! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Υπάρχουν τρεις τέτοιες γυάλινες επιφάνειες, τις οποίες τις χρησιμοποιώ με διαφορετικούς τρόπους. Το γυαλί είναι βασικό χαρακτηριστικό του σπιτιού μου (αν χρησιμοποιήσεις σωστά τις ιδιότητες διαφάνειας και αντανάκλασης θα έχεις σίγουρα ένα μεγαλύτερο σπίτι)! Χωρίς να το κάνω επίτηδες, πρόσφατα ανακάλυψα πως έχω φτιάξει τη τέλεια γυάλινη παγίδα για παιδιά!!!
      Καταλαβαίνω απόλυτα και την ανάγκη σου για αλλαγές και τη τσέπη του άντρα σου… χαχα… αυτό που λέω πάντα είναι πως ένα άψογο διακοσμητικό πλάνο, απαιτεί υπομονή και σταθερές επιλογές στη βάση του. Έχοντας μια καλή βάση, οι μικρο-αλλαγές σε διακοσμητικά στοιχεία μπορούν να γίνονται εύκολα, γρήγορα, οικονομικά και με μεγάλη επιρροή στη θετική διάθεση!

      Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4