501 φορές!

by - 3:46 μ.μ.

Για τους εφήβους του ’90, ο αριθμός 501 έχει ιδιαίτερο νόημα! Θυμίζει τη γραμμή “θρύλο” στα jean παντελόνια της Levis.

Ήμουν κι εγώ “θύμα καταναλωτισμού” του συγκεκριμένου brand και μάλιστα (με όλο το μυαλό που κουβαλούσα τότε) έψαχνα πάντα να βρω εκείνο το συλλεκτικό Levis – γραμμένο με κεφαλαίο ‘E’, που θα με έκανε πλούσια! Βέβαια για να πετύχω κάτι τέτοιο, θα έπρεπε πρώτα να έχω πρόγονο μεταλλωρύχο στις ΗΠΑ του 1800 κι έπειτα να κληρονομήσω το αθάνατο παντελόνι του. Στο μεσοδιάστημα της πολύτιμης αναζήτησης όμως, γοητευόμουν από τις επικές διαφημίσεις της ‘Levi Strauss & Co’, ενώ δεν έχανα τεύχος των καταλόγων της.


Εκτός από μοδάτα, βολικά, ανθεκτικά και σταθερής αξίας jeans, τα Levis ήταν για μένα σύμβολο. Ένα σύμβολο ελευθερίας, ανεξαρτησίας, δυναμικότητας, εξωστρέφειας… ήταν κάτι παραπάνω από ένα ρούχο, ήταν οι αλητείες μου! Δεν ήμουν κακό παιδί, ήμουν όμως κακή στο να υποκρίνομαι το καλό παιδί! Εξάλλου, τι καταλαβαίνεις από ζωή αν δεν έχεις πηδήξει και μια μάντρα;

Ως σπουδαία παρακαταθήκη, εδώ και χρόνια, βρίσκεται σε έμπιστα χέρια (πόδια) και συνεχίζει τις ροκ εμπειρίες του σαν αιώνιος έφηβος!
Σήμερα λοιπόν, είναι η μέρα που αφιερώνω με πολύ αγάπη αυτό το post σε όσους ερωτεύτηκαν τα Levis του ’90. Στις φωτογραφίες βλέπετε το αγαπημένο μου 501, που συμπλήρωσε 501 φορές πάνω μου! Η φυσική του φθορά, του χάρισε τα πιο όμορφα σκισίματα και ξέφτια που έχω δει σε denim, διότι δεν τα επεδίωξα… τα έβλεπα απλώς να “συμβαίνουν”!
Για το κλείσιμο, επέλεξα τρεις διαφημίσεις της επωνυμίας που έχουν αφήσει εποχή. Οι δύο πρώτες ασφαλώς για το ‘501’ και η τελευταία για την ατσαλάκωτη σειρά ‘Sta - Prest’ (1995, 1997 και 1999 αντίστοιχα).  

You May Also Like

4 σχόλια

  1. Εγώ πάλι δεν τα έχω Ζέτα μου. Γιατί από το ' 89 που είχα αποκτήσει το πρώτο μου ως σήμερα έχω αλλάξει ... πόσες φορές σωματότυπο. Κανείς δεν μπορεί να το καταλάβει εύκολα εκτός από μένα και τα ρούχα μου. Ήμουν αδύνατη, ως φοιτήτρια απέκτησα την πρώτη μου περιφέρεια, έγινα ισχνή έπειτα 48 κιλά μόλις, διατηρήθηκα για χρόνια στα 52 με 55 και τώρα στα 45 μου, έχω γεμίσει επικίνδυνα, λόγω αλλαγής μεταβολισμού. Βασικά δεν χωρώ σε κανένα τζιν μου! αχαχα!
    Θυμάμαι κι εγώ τον Έρωτα με το 501! Με το μύθο να μπεις στην μπανιέρα με αυτό για να πάρει τη φόρμα του κορμιού σου -όχι, δεν το έκανα- πάλι καλά έχω τις φωτογραφίες για να το θυμάμαι! :))
    Τώρα μου αρκεί να μπω τις επόμενες βδομάδες σε 1-2 τζιν για αρχή γιατί αρνούμαι να αλλάξω νούμερο !
    Κι αφού είπα τον πόνο μου ...την κάνω!
    Σε ευχαριστώ που με άκουσες ! αχαχα☺
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Βρε... εννοείται πως σήμερα δε χωράει ούτε η μύτη μου μέσα στο jean. Αλίμονο, αν έμενα στα ίδια κιλά που ήμουν στα 16 θα είχα πρόβλημα!
      Το θέμα μεταβολισμός και σκαμπανεβάσματα βάρους, είναι μεγάλο... του βάζω αστερίσκο γιατί έχω πολλά να πω. Νιώθω σαν να πήγα στον "Άδη των περιττών κιλών" και να γύρισα πίσω για να σας πω πως ήταν! Αυτή η εμπειρία μου έμαθε να αγαπώ το σώμα μου με κάθε τρόπο, σε κάθε φάση. Όπως επίσης με ξύπνησε από έναν "λήθαργο αθωότητας". Δε μπορούσα να φανταστώ πιο πριν σε πόσες "φίλες" θα έδιναν χαρά τα περιττά κιλά μου! Τουλάχιστον για κάποιο διάστημα μοίρασα χαμόγελα, σωστά? ; )

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω να ακούω ξανά και ξανά και ξανά την ιστορία για το 501.
    Κάθε φορά σκέφτομαι "Βρε παιδάκι μου, από τα 16 της, ήταν πολύ μπροστά..." και συμπληρώνω μετά "...φρόντιζε - ήξερε για το μελλοντικό μου γούστο από τότε!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που το λες... δε σου έχω πει την ιστορία του 505! Λοιπόν, άκου...
      ; ) χιχι!

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0