Jly'15: ένας "χυμώδης" μήνας

by - 5:06 μ.μ.

Χαίρε Αύγουστε! Ξέρεις Αύγουστε, το καλοκαίρι πάντα “αρπάζει” την ανάγκη για blogging και την “εκσφενδονίζει” μακριά. Αναζωπυρώνει περισσότερο την ανάγκη για πραγματική επαφή. Ίσως μια ξεχωριστή “φωτοσύνθεση” πάνω στ’ ανθρώπινο DNA, παρακινεί τα κύτταρα να αισθανθούν, να πλησιάσουν, ν’ ανακατευτούν και να περιεργαστούν εκ νέου τη φύση και τους άλλους ανθρώπους.
Έτσι, μπορείς να καταλάβεις τους λόγους που τελευταία οι λέξεις μου, κρυφτήκαν πίσω απ’ τις εικόνες! Πρωταρχική μου έγνοια ήταν να παρατηρήσω την αλληλεπίδραση της επαφής, να μελετήσω -αν θέλεις-, να “γευτώ” και να περισυλλέξω συμπεράσματα και νέες “λογικές”. 




Δες το ολοκληρωμένο illustration εδώ
Απροσδόκητα ωστόσο, αφουγκράστηκα με τον δικό μου τρόπο τους κραδασμούς της γης μεσ’ στο νερό, στα μεγάλα υψόμετρα και βαθιά στους καρπούς της! Ταυτόχρονα προέκυψαν ποικίλες συναντήσεις, με έναν παρονομαστή κοινό: ♀… πόσα κορίτσια νομίζεις πως χωρούν σε 33 ημέρες; «Πολλά» θα σπεύσω να σε πληροφορήσω, διότι από το τελευταίο editorial “απασχόλησαν” τη μύτη μου γυναικεία αρώματα! Φίλες, πολύ φίλες, φίλες φίλων, γνωστές, παλιές συμμαθήτριες, θηλυκά εξ αίματος και παράξενες περαστικές, διασταύρωσαν τη διαδρομή μου.


Υπάρχει ένα post που θα σε “δροσίσει”… δες εδώ 


Πολλά θα μπορούσε να πει ένας άντρας για τις γυναίκες. Βάλε με το νου σου, πόσα θ’ αποκάλυπτε μια γυναίκα γι’ αυτές! Θα μπορούσα, αδιάκοπα να γράψω ένα βιβλίο για τις πολλαπλές προσωπικότητες των γυναικών. Ένα βιβλίο που δε θα ξεκινήσω σήμερα. Θα πρέπει όμως να το παραδεχτώ… είμαστε πλάσματα πολυσχιδή και πάντα θα αλληλο-εκπλησσόμαστε, έτσι δεν είναι? Η έκπληξη είναι στοιχείο της γοητείας και μου αρέσει να γοητεύομαι από “εκπροσώπους” του φύλου μου. Ανεβάζει τις συνολικές “μετοχές” μας, κάνει το γένος μας ακόμα πιο ελκυστικό! 


Στο ‘To Know Us Better’ του Ιουλίου, απολαύσαμε την Εύη Γεωργίου
Ένα πρόσφατο ταξίδι στη πιο γνώριμη γωνιά της γης. Το σπίτι της μαμάς, ο πίσω-κήπος και όλα όσα ζήσαμε… σύντομα με πλούσιο υλικό!
(στη φώτο: η ναζιάρα αδερφή μου)

You May Also Like

4 σχόλια

  1. Άλλη μια υπέροχη ανάρτηση!!!! Λατρεύω το στυλ της γραφής σου, λατρεύω να σε διαβάζω... καλή εβδομάδα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω να ακούω τέτοια! Χαχα! Το "στιλ της γραφής" μου... τι ωραίο που ακούγεται! Μου έφτιαξες τη μέρα Χριστινάκι!
      Νομίζω έχουμε πολλά να μοιραστούμε οι δυο μας... ειδικά από τον επόμενο μήνα που το blogging επιστρέφει πιο ενεργά για όλους μας! Ανυπομονώ! ; )

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες φωτογραφίες γεμάτες έμπνευση!
    Χάρηκα πολύ που ανακάλυψα το μπλοκ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4