Η μουσική μου υπόκρουση

by - 8:06 μ.μ.

Με την κατάλληλη μουσική, μπορείς να είσαι στη παραλία ακόμα κι αν βρίσκεσαι στο γραφείο!
Κάτι τέτοιες κενές ημέρες του χρόνου, όταν τα αυγουστιάτικα αστικά κέντρα ερημώνουν, μερικοί από εμάς μένουμε πίσω σαν τους πιο “πιστούς φρουρούς”. Άλλες φορές πάλι, όπως η τωρινή, το σπίτι μοιάζει με “σταθμό μετεπιβίβασης”, αφού η ολιγοήμερη αναμονή μεταξύ δυο ταξιδιών σε μετατρέπουν σε περαστικό της πόλης.
Έτσι, δε με ενοχλεί καθόλου να ψήνομαι ανάμεσα στις πλάκες τσιμέντου, διότι είτε στη πρώτη, είτε στη δεύτερη περίπτωση το ‘Summer in the city’, κουβαλάει τη γοητεία του! Η σταθερή μου συντροφιά όμως -εντός κι εκτός “σχεδίου πόλεως”- είναι η μουσική μου playlist η οποία έπειτα από 2 χρόνια ζωής και πολλές περιπέτειες (βλέπε: κλείσιμο Grooveshark), πήρε πια το όνομα: ‘Urban Summer’. Σήμερα μοιράζομαι τα θερινά κοριτσίστικά ακούσματά μου, εκμεταλλευόμενη αυτό το μικρό “παραθυράκι” ανεμελιάς! Μη περιμένεις να δεις μια καθιερωμένη καλοκαιρινή λίστα με hits, κομμάτια του dj και τη λέξη summer σε κάθε ρεφρέν. “Φίλτρο” γι’ αυτή τη playlist αποτελούν: η ξεγνοιασιά, το αέρινο, το φρέσκο, το girly, το 80’s ύφος… για εκείνα τα ιδιαίτερα και αξιολάτρευτα synths που με ξεσηκώνουν!
Σε μουσική 2μιση ωρών, ασφαλώς φυλάω τις διαχρονικές αγάπες μου: ‘Friends’, ‘Haerts’, Sky Ferreira, Yuna, Anna Naklab, Sarah Jaffe, ‘Marina & The Diamonds’, ‘Poliça’, ‘The Cars’. Τώρα προδόθηκα, σου αποκαλύφθηκα… κι όταν δε ξέρεις που να με ψάξεις, στις μουσικές μου θα με βρεις!    


You May Also Like

0 σχόλια

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4