To Know Us Better: Εύη Γεωργίου

by - 11:53 π.μ.

Η όμορφη φιλόλογος, της ‘Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών’ Εύη Γεωργίου, ερωτεύεται το blogging και ζει μέσα από το ‘All Things You Are’, στιγμές που ούτε η ίδια δε φανταζόταν! «Ξεκίνησα το blogging πριν 2 χρόνια και κατάφερα όλα όσα είχα σκεφτεί, συν κάτι παραπάνω», μου λέει και προσθέτει: «Είμαι κοντά στα 30… δεν με έχει πιάσει ακόμη η κρίση». Ίσως τελικά με τον αριθμό 30(+), να συμβολίζουμε “τα καλύτερά μας χρόνια”! Τουλάχιστον για την Εύη, όλα δείχνουν πως μόλις ξεκίνησαν…

Άσε με να σε περιγράψω όπως σε φανταζόμουν πριν ακόμη επικοινωνήσουμε και θα μου πεις αν έχω δίκιο και που κάνω λάθος: Φαίνεται να είσαι “ακραία” ρομαντική, σταθερή σε απόψεις, παραδοσιακή με έναν σύγχρονο τρόπο, με διάθεση για εξέλιξη, δίψα για ζωή και με μια μικρή πινελιά θλίψης – ίσα που να βρίσκεις τις αφορμές να ρομαντζάρεις. Είναι έτσι;

Είμαι αυτό που ορίζεις συν κάτι παραπάνω. Είμαι ο πιο εσωστρεφής άνθρωπος που πάλευε και παλεύει να εξελιχθεί. Ψάχνω να βρω την ουσία μέσα σε έναν κόσμο που δεν τον θεωρώ και τόσο ιδανικό. Πιο μικρή ονειροβατούσα, πίστευα στο “για πάντα”, στα ροζ παχιά σύννεφα, πίστευα στη φιλία και στην αιώνια αγάπη. Με τα χρόνια έμαθα πως το “για πάντα” είναι το πιο ουτοπικό πράγμα που μπορεί να υποσχεθεί κανείς. Οι άνθρωποι αλλάζουν και εγώ άλλαξα, αλλά σταθερό μου σημείο αναφοράς θα είναι πάντα τα όνειρα μου. Μέσα από την ψυχοθεραπεία που μου άλλαξε τον τρόπο που βλέπω τα πράγματα, αγάπησα τον εαυτό μου με τα ψεγάδια και τις αρετές του. Ισορρόπησα και πήρα απόφαση πως την μεγαλύτερη αγάπη την χρωστάω πάνω από όλα σε εμένα. Γιατί συνειδητοποίησα την αξία της αυτοεκτίμησης. Ποτέ δεν συμβιβάστηκα, δεν επαναπαύτηκα και όσες φορές το έκανα κάτι μέσα μου ούρλιαζε για ανατροπή και εξέλιξη. Είμαι ο πιο αυστηρός κριτής του εαυτού μου. Επίπονα σταθερή και επίμονα αφοσιωμένη σε ό,τι καταπιάνομαι. Έχω το μεράκι να θέλω να φτάσω τα πάντα “ψηλά”, στο δικό μου “ψηλά” που πολλές φορές δεν ξέρω ούτε πως να το ορίσω. Βγάζω μια δυσθυμία γιατί είμαι και από αυτό, είμαι δυσθυμική. Κάποτε μια φίλη μου είπε πως στο blog δεν πρέπει να βγάζεις τα ψυχολογικά σου γιατί ο κόσμος θα σε ταυτίσει με αυτό. Δεν σου κρύβω πως το σκέφτηκα καλά αλλά κατέληξα πως το blog μου, είμαι εγώ και εγώ έχω και αυτή την πλευρά. Δεν την έκρυψα ποτέ, δεν θα την κρύψω. Έχω τις υπέρλαμπρες μέρες μου και τις σκοτεινές μου πλευρές αλλά πάντα ξεδιπλώνω κάθε κομμάτι της ψυχής μου που ψάχνει την ομορφιά εκεί έξω αλλά πιο πολύ εκεί μέσα. Πιστεύω στα παραμύθια όσο και αν κάπου μέσα μου επιμένω να με πείσω πως η κυνικότητα σε απαλλάσσει από μπελάδες. Δεν βαριέσαι, πάντα θα διψάω για αληθινή αγάπη και πάντα στα ζόρια μου θα καταφεύγω στα παραμύθια και στις ταινίες του Disney. Είναι όσα μου δωρίζουν ελπίδα.

Μεγάλωσες στα Βριλήσσια κι απ’ ότι καταλαβαίνω είσαι συναισθηματικά δεμένη με την περιοχή. Ποιες είναι οι εικόνες που δε θα μπορούσες να αποχωριστείς από εκεί;

Τα Βριλήσσια τα ζω 30 χρόνια. Από την ημέρα που γεννήθηκα και από την ημέρα που άρχισα να παρατηρώ και να θυμάμαι. Μαζεύω μνήμες, συλλέγω εικόνες και αυτό που δεν θα διαγράψω ποτέ από τη μνήμη μου είναι τα ανέφελα παιδικά μου χρόνια. Το κρυφτό στην πλατεία της Αναλήψεως πριν πάρει τη μορφή που έχει σήμερα, τα βράδια με τα ποδήλατα μέχρι το Χαλάνδρι χρόνια πριν και το παγωτό βανίλια σε χωνάκι με χρωματιστή τρούφα τα καλοκαίρια, τα ζαχαρωτά μετά από κάθε έξοδο από το περίπτερο που μου αγόραζε η μαμά μου, οι πρώτοι έρωτες. Δεν μπορώ να αποχωριστώ την ησυχία της περιοχής μου, την αρτιότητα που επιμένει να κρατά, τον χαρακτήρα που εγώ έζησα πριν αρχίσει να μεγαλώνει μαζικά σαν δήμος και πάνω από όλα την ομορφιά της. Τα βράδια συνεχίζω να τα περνάω στην πλατεία της Αναλήψεως στο ‘Cibo’ ή στο ‘33’ μόνο που τώρα τις ανησυχίες ποιος θα φάει περισσότερα παγωτά το καλοκαίρι ή ποιος θα τα φυλάει διαδέχτηκαν τα cocktails με άρωμα ginger, που συνδυάζουν αγωνίες ζωής. Όπως και να έχει, τα Βριλήσσια τα αγαπώ με μια αγάπη ειλικρινά παιδική.

Βρέθηκες στη πρώτη θέση των ‘Marie Claire – Blog Awards 2014’ ως η καλύτερη Ελληνίδα beautyblogger. Πως αισθάνθηκες γι’ αυτή την επιτυχία και τι νιώθεις να αποκόμισες τελικά από την όλη εμπειρία;

Ήταν από αυτά που δεν έχεις τολμήσει να ονειρευτείς και τα βλέπεις να παίρνουν σάρκα και οστά. Δούλεψα πολύ, αγάπησα με πάθος το blog μου και θεωρώ πως τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Δεν πιστεύω πως το σύμπαν χρωστάει σε κανέναν, θεωρώ πως όσο δουλεύεις τόσο αμείβεσαι. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που φωνάζουν ή κάνουν θόρυβο. Προτιμώ να μιλά η δουλειά μου για εμένα. Ακόμη και το βραβείο μου δεν το υπερθεμάτισα γιατί και πάλι έτσι είμαι εγώ. Θαυμάζω τους σεμνούς ανθρώπους με παιδεία και έτυχε να έχω την ευτυχία να έχω τέτοιους στη ζωή μου. Αν έμαθα λοιπόν κάτι από αυτούς είναι πως η επιτυχία ξεκινά όταν εσύ αποδομείς την ίδια την επιτυχία. Όταν πας παρακάτω. Όταν δεν επαναπαύεσαι και εξελίσσεσαι. Το βραβείο ήταν η καλύτερη και πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής μου. Πρώτη φορά με θυμάμαι να είμαι εκστασιασμένη, να γελάνε τα μάτια μου γιατί τα όνειρα αν τα πιστέψεις πολύ σε μεταμορφώνουν. Και εμένα αυτό το βραβείο, ανέδειξε την καλύτερη πλευρά του εαυτού μου.
Είναι τιμή μου που ανήκω στο δυναμικό του ‘Marie Claire’, είναι τιμή μου που με βράβευσε ένα τόσο μεγάλο περιοδικό και που πλέον είμαι συνεργάτης του. Είναι τιμή που βλέπω άρθρα μου στο site και ακόμη μεγαλύτερη χαρά να βλέπω τη φωτογραφία μου και τις λέξεις μου κάθε μήνα στα περίπτερα. Έχουμε μια απίθανη στήλη όπου όλες οι beauty editors του περιοδικού (η Ελένη Σκαλκώτου, η Δήμητρα Γκασιάμη, η Μαρίλη Ευφραιμίδη και εγώ) προτείνουμε τα αγαπημένα μας προϊόντα κάθε μήνα. Είναι μεγάλο σχολείο το ‘Marie Claire’, αλλά ακόμη μεγαλύτερο οι άνθρωποι του. Μόνο περήφανη για το βραβείο μου λοιπόν.

Beauty blogger αλλά και λάτρης της λογοτεχνίας, της ποίησης, των λέξεων γενικότερα… θα είχε πολύ ενδιαφέρον η γνώμη σου σχετικά με τον όρο: ‘καλαισθησία’. Είσαι η πλέον κατάλληλη να μας αναπτύξεις όλα όσα περιλαμβάνει αυτή η έννοια. Τόσο σε επίπεδο καθημερινής κρίσης, όσο και σε φιλοσοφικό επίπεδο.

Η καλαισθησία ενέχει τον βαθμό της υποκειμενικότητας. Δεν ξέρω και δεν μπορώ σίγουρα να την ορίσω. Στα δικά μου μάτια καλαισθησία στην καθημερινότητα είναι η αυθεντική αποτύπωση της καθαρότητας μιας ψυχής. Είναι η απλότητα. Η απλότητα κρύβει μέσα της μια τελειότητα, μινιμαλιστική τελειότητα. Καλαισθησία κρύβει το sinion χτένισμα, τα 50's φορέματα και το βαθύ κόκκινο κραγιόν. Καλαισθησία κρύβει το nude μακιγιάζ, τα χρυσά κοσμήματα, τα αρχαιοελληνικά σανδάλια και οι καφέ δερμάτινες τσάντες. Καλαισθησία κρύβει ο ουρανός και τα σύννεφα, ακόμη και η μυρωδιά της βροχής. Το θέμα είναι να εκπαιδεύεις το μάτι σου ακόμη και μέσα στο γκρίζο να την ανακαλύπτει.

Παράλληλα με το blog, ασχολείσαι και με άλλα δημιουργικά πράγματα. Διδάσκεις έκθεση, μιλάς για τρόπους πειθούς, ενώ οι μεταπτυχιακές σπουδές σου έγιναν πάνω στην ‘Ειδική Αγωγή’, χάρη στην ιδιαίτερη αγάπη σου για τα παιδιά. Πως συνδυάζονται όλα αυτά; Νιώθεις να καλύπτεις διαφορετικές ανάγκες με το καθένα ή πρόκειται για την συνέχεια ενός κοινού στόχου;   

Είμαι Φιλόλογος, από εκεί ξεκινάω και εκεί τελειώνω. Αυτή είναι η δουλειά μου, αυτό κάνω εδώ και 10 χρόνια και έχω την ίδια όρεξη και το ίδιο πάθος με τότε που ξεκίνησα. Η επαφή με τα παιδιά είναι καθαρτήρια. Όποιο πρόβλημα και να έχεις όταν κλείνει η πόρτα, μια και μόνο ατάκα, ένα γέλιο είναι ικανά να σε κάνουν να συνειδητοποιήσεις πως είναι το πιο ευλογημένο επάγγελμα. Τα παιδιά δίνουν αγάπη χωρίς να περιμένουν ανταλλάγματα. Αν τα κερδίσεις είναι εκεί. Τόσα χρόνια που διδάσκω Έκθεση, το αμιγώς πιο τυποποιημένο μάθημα, μαθαίνω από αυτά και αυτά από εμένα. Είμαστε συνταξιδιώτες σε ένα ταξίδι που δεν έχουμε στόχο μόνο τον βαθμό στο τέλος, αλλά κυρίως πως θα βγούμε αμφότεροι πιο σκεπτόμενοι, πιο “ενεργοί πολίτες” σε όρους Έκθεσης. Για εμένα βασική αρχή της ζωής μου, είναι η κινητοποίηση της φαντασίας και κατ' επέκτασιν η αποδοχή της διαφορετικότητας. Ψάχνω λοιπόν την απείθαρχη εστίαση όλων αυτών και στη ζωή μου. Έτσι ξεκίνησε και το blog. Ξεδίπλωσα τη δημιουργικότητα μου και τη διαφορετικότητα μου. Κάθε ένα καλύπτει διαφορετικές ανάγκες αλλά κάθε ένα έχει ως κοινό στόχο την εξέλιξη. Και τα δύο πληρούν κάθε κομμάτι και κάθε πτυχή μου.

Ποιες είναι οι πρωταρχικές σου έγνοιες κάθε φορά που ετοιμάζεσαι να πατήσεις το κουμπάκι ‘publish’; Τι θα πρέπει να προϋποθέτει ένα κείμενο με τη δική σου υπογραφή;

Η πρώτη λέξη που έχει κάθε κείμενο μέσα του χωρίς δεύτερη σκέψη είναι η αλήθεια. Κάθε λέξη που γράφεται βγάζει αλήθεια. Ενίοτε βγάζει χαρά, κάπου-κάπου πόνο, απόγνωση, έρωτα. Οι λέξεις μου είμαι εγώ, είναι εσύ, είναι όλα όσα βλέπω, παρατηρώ, αισθάνομαι και νιώθω. Κάθε κείμενο πρέπει να έχει και την ανάλογη εικόνα. Ολόκληρα σκηνικά στήνονται στο μυαλό μου και παίρνουν υπόσταση μέσα από τις δικές μου φωτογραφίες παλιά ή από φωτογραφίες της συνεργάτιδας μου και φωτογράφου του ‘All Things You Are’, Αθηνάς Πάνου. Αλήθεια λοιπόν και αισθητική.

Μιας και μιλάμε για υπογραφές… πρόσφατα, μαζί με την αγαπημένη μας Κορίνα Συλλογίστου, έβαλες την υπογραφή σου σε μία από τις συλλογές του ‘Cherrybox’. Τι έχεις να θυμάσαι από αυτή τη συνεργασία;

Πιστεύω στο δέσιμο με τους ανθρώπους και πιστεύω στους δεσμούς που χτίζονται πάνω σε κοινά όνειρα. Το ‘Cherrybox’ το είχα ξεχωρίσει από την πρώτη στιγμή που μπήκε δυναμικά στο χώρο των συνδρομητικών κουτιών, όχι μόνο για τις “ψαγμένες” και ποιοτικές εταιρείες που συνεργάζεται, αλλά κυρίως για τους ανθρώπους από πίσω. Προσωπικά δεν με αφορούν τα προϊόντα αν δεν ανακαλύψω πρώτα τη φιλοσοφία των ανθρώπων, αν δεν ανακαλύψω την στόφα τους. Πίσω από το ‘Cherrybox’ ήταν οι άνθρωποι του και οι άνθρωποι του έκρυβαν αλήθεια, αφοσίωση, ποιότητα, παιδεία και ειλικρίνεια. Η πρόταση για ένα κουτί που θα έφερε την υπογραφή μου ήταν απλώς τιμητική.
Γυρνώντας πίσω, έχω να θυμάμαι έναν καφέ στην πλατεία των Βριλησσίων με κοριτσίστικα γέλια, donuts και μια εμπιστοσύνη από τη Στέλλα Λαζαρίδου, το πρόσωπο πίσω από το ‘Cherrybοx’. Ένα κουτί που έκλεινε μέσα όνειρα, αισθητική και μεγάλη αγάπη για αυτό που τόσα χρόνια χτίζουμε… την σχέση μας με τα καλλυντικά. Κρατάω λοιπόν την εμπιστοσύνη της Στέλλας για αρχή και την τιμή να με σκεφτεί για ένα κουτί που θα είχε πάνω του το όνομα ‘All Things You Are’. Κρατάω πως όλα τα προϊόντα είχαν την ταυτότητα μας και ήταν όλα lux από εταιρείες που εμπιστευόμαστε. Επίσης κρατάω εκείνο το πρωινό στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης που γυρίζαμε το video και μέσα στο άγχος, την πίεση του χρόνου, μια διακοπή ρεύματος και άπειρα σαρδάμ, επικρατούσαν τα γέλια και η ήρεμη ματιά της Στέλλας. Την Στέλλα την ανέφερα πολλές φορές. Όχι τυχαία γιατί της χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ κυρίως για όσα μόνο αυτή ξέρει. Το ‘Special All Things_Make-up Cherrybox’ ήταν υπέροχη στιγμή στην μέχρι τώρα πορεία μου στον χώρο της ομορφιάς. Η συνεργασία μου με το ‘Cherrybox’ κάτι παραπάνω από άψογη. Προσωπικά ήμουν, είμαι και θα είμαι ένα περήφανο “cherrygirl”.

Άλλες συνεργασίες που δε θα ξεχάσεις;

Η πρώτη που έκλεισα και θα θυμάμαι για πάντα, ήταν η συνεργασία με τα ‘Sephora’. Είχα την τιμή να είμαι το spokesperson της ‘Strivectin’. Ένα premium brand κρεμικής περιποίησης που ξεχωρίζω και είμαι περήφανη που έντυσα με τη φωνή μου τις μαγικές ιδιότητες του. Μια συνεργασία που υλοποιήθηκε και ανέβηκε στα fm στον Μελωδία 99,2. Δεν μπορώ να σου περιγράψω τη χαρά, την πρώτη φορά που με άκουσα στο ραδιόφωνο. Ούτε μπορώ να σου περιγράψω τον ενθουσιασμό μικρού παιδιού κάθε φορά που ήμουν στο αυτοκίνητο και έπεφτα πάνω στο σποτάκι. Άλλη συνεργασία που δεν θα ξεχάσω γιατί ήταν προκλητικά αληθινή για έναν άνθρωπο που δεν ανοίγεται συναισθηματικά και δη προφορικά, ήταν η συμμετοχή μου στο video της ‘Nivea - Μαμά Είχες Δίκιο’. Αν δει κάποιος το video θα καταλάβει γιατί...

Δεν παραλείπεις να τονίζεις την περιποίηση των μαλλιών... αν έπρεπε να μας δώσεις μερικά καλοκαιρινά tips για την καλή υγεία των μαλλιών μας, ποια θα ήταν αυτά;

Έχω εμμονή με την περιποίηση προσώπου και τα υγιή μαλλιά. Επενδύω στα μαλλιά μου. Θέλω να τα βλέπω και να τα αισθάνομαι απαλά, λαμπερά και ενυδατωμένα. Πλέον πειραματίζομαι συχνά με το μήκος (μακρύ καρέ εδώ και πολλούς μήνες), το χρώμα (free painting) και το styling (sleek σχεδόν πάντα ή wild όγκος). Τα ταλαιπωρώ απίστευτα αλλά τα περιποιούμαι συνεχώς. Οι τεχνικές ξανοίγματος και το styling, σαφώς τα φθείρουν αλλά με τα κατάλληλα προϊόντα που χρησιμοποιώ ευλαβικά είναι πάντοτε στιλπνά. Έχω καταστατικό ιεροτελεστίας, πραγματικά και άπειρα προϊόντα. Mάσκες, σαμπουάν, serum, κρέμες κατά της θερμότητας (τα ισιώνω συνέχεια με steam pod), λάδια.
Τips ε; Εγώ θα πω μόνο σωστή ενυδάτωση και θρέψη. Πέρα από την σωστή διατροφή που εξασφαλίζει βιταμίνες, άρα και δυνατά μαλλιά (από μέσα μας ξεκινάνε όλα κοινότυπο αλλά αληθινό), χρησιμοποιούμε απαραίτητα αντηλιακό μαλλιών πριν βγούμε στον ήλιο, μάσκες πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά που αναδομούν την τρίχα και διατηρούν το χρώμα, λάδι σε καθημερινή βάση που δίνει και φανταστικό άρωμα πέρα από ενυδάτωση και λάμψη (ακόμη και λάδι καρύδας) και φυσικά κλειδώνουμε με ένα ισχυρό serum. Αν υπάρχει το περιθώριο οι θεραπείες στο κομμωτήριο μας είναι σωτήριες και αναγεννούν τα μαλλιά απόλυτα. Ο δικός μου αγαπημένος κομμωτής, ο Σταμάτης Καραΐσκος, εφαρμόζει στα μαλλιά μου θεραπείες ανάλογα με τις ανάγκες τους, κυρίως όμως για ενυδάτωση και επανόρθωση. Θεωρώ πως είναι επένδυση το να αφιερώνεις τον κατάλληλο χρόνο στα μαλλιά. Θα σου πω και τα δικά μου αγαπημένα, δοκιμασμένα σε αντίξοες συνθήκες και άκρως αποτελεσματικά. Μια φορά την εβδομάδα συνηθίζω να απλώνω στα μαλλιά μου ένα θρεπτικό λάδι που αφήνω όλο το βράδυ να δράσει το ‘Subtil Elixir’ της ‘Phyto’. Συνηθίζω να λούζω τα μαλλιά μου με φυτικά σαμπουάν και ξεχωρίζω της ‘Apivita’ το ‘Propoline’ με εσπεριδοειδή και μέλι και της ‘Fresh Line’ το ‘Erato’. Koμμωτηριακά σαμπουάν, χρησιμοποιώ της ‘L' Oreal Professionnel’ το ‘Absolut Repair Lipidium’ για επανόρθωση και το ‘Mythic Oil’ για την πλούσια ενυδάτωση και το μυθικό πραγματικά άρωμα. Αγαπημένες μάσκες έχω δύο τη ‘Shusu Sleek’ της ‘Shu Uemura’ για λείανση, έλεγχο και μείωση του φριζαρίσματος και της ‘Kerastase’ τη ‘Therapiste’ για ολική αναδόμηση. Κρέμα κατά της θερμότητας χρησιμοποιώ της ‘Bumble&Bumble’ τη ‘Repair Blow Dry’ που προστατεύει και χαρίζει τα πιο λεία μαλλιά. Ενώ το λατρεμένο μου serum είναι πάλι της ‘Shu Uemura’, το ‘Ultimate Remedy’. Τα αποτελέσματα του αλλά κυρίως η μυρωδιά του είναι ονειρική. Λάδια έχω δοκιμάσει άπειρα, αλλά επιμένω να ξαναγυρνάω εδώ και χρόνια στο ‘Mythic Oil’, πλέον νομίζω πως προτιμώ τη νέα shimmering μορφή του, που χρησιμοποιείται και στο σώμα με τελείως διαφορετικό άρωμα.

Κρατάμε τις σημειώσεις μας! Τα ταξίδια τι θέση έχουν στη ζωή σου;

Είμαι αυτό που έγραψα σε πρόσφατο κείμενο μου. Είμαι wanderlust. Έχω μια ατέρμονη ισχυρή ανάγκη και μανία για ταξίδια. Κάποτε ήταν τάσεις φυγής, πλέον δεν είναι. Πλέον είναι τάσεις να μαζεύω μέρη, ανάσες αλλαγής, εμπειρίες και να συλλέγω ηλιοβασιλέματα. Είναι η ισχυρή επιθυμία για την παρόρμηση της στιγμής, για την περιπλάνηση στο όπου. Πρώτο αεροπλάνο, πρώτο τραίνο, εισιτήρια στις τσέπες, διαβατήρια και δωμάτια που κυκλοφορεί απαλά η αύρα της αυτάρκειας. Ένας καφές, ηλιοβασιλέματα, κρυφά σινιάλα, νέα τραγούδια, παλιά τραγούδια και ανθρώπους. Αυτούς τους χρειάζομαι πιο πολύ από οτιδήποτε άλλο. Είναι η αναγεννησιακή μου πλευρά τα ταξίδια.

Αγαπημένος θερινός προορισμός;

Χωρίς δεύτερη σκέψη η Κρήτη. Είναι το νησί που ερωτεύτηκα με πάθος από την πρώτη ματιά. Η αυθεντικότητα των ανθρώπων της, οι ιριδισμοί των χρωμάτων, τα τοπία της, οι ρακές και το φαγητό δίπλα στο κύμα. Αν έπρεπε να επιλέξω μόνο ένα μέρος της Κρήτης θα επέλεγα το Λουτρό στα Σφακιά. Καταγάλανα νερά, παραδοσιακό τοπίο, ανέγγιχτο από την διαβρωτική σκοπιά του μαζικού τουρισμού, αληθινά πρόσωπα, ήλιος και αλμύρα, γέλια παιδικά τα πρωινά που σε ξυπνάνε από τα ανοιχτά παράθυρα, απόλυτη ησυχία τα βράδια. Να μυρίζω την αλμύρα της θάλασσας και να μην με νοιάζει τίποτα, τρώγοντας banoffee ενώ σιγοπαίζουν jazz μελωδίες και να κοιμάμαι στην ξαπλώστρα στο μπαλκόνι του δωματίου, χαζεύοντας τα αστέρια και ακούγοντας τη θάλασσα σκεπασμένη με ένα παρεό. Νομίζω όλα αυτά πυκνώνουν σε μια λέξη την έννοια “ευτυχία”.

Ως retro κορίτσι, σίγουρα θα έχεις ένα old fashion item που να το αγαπάς ιδιαίτερα. Μοιράσου το μαζί μας!

Αγαπώ το retro look. Αγαπώ κυρίως τη δεκαετία του ‘20 και του ’50. Τις θεωρώ τις πιο καλαίσθητες εποχές. Το δικό μου old fashion item είναι ένα ζευγάρι vintage peep-toe heels ‘Prada’. Αντικατοπτρίζουν το δικό μου classic with a twist.

Πριν σε αποχαιρετήσουμε, θέλεις να στείλεις το δικό σου μήνυμα αισιοδοξίας, αυτές τις κρίσιμες στιγμές της χώρας;

Για εμένα το παν είναι να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε. Πριν λίγες μέρες σχεδόν μουδιασμένη έγραψα αυτά: Μην επιτρέψεις σε κανέναν να τιθασεύσει τα όνειρα σου. Μην αφήσεις σε κανέναν να καπελώσει τη ζωή σου όπως εσύ την φαντάστηκες. Μην αφήσεις βορά τη συνείδηση σου να πυρπολείται. Οραματίσου την δικιά σου απελευθέρωση. Προφύλαξε τον εαυτό σου πρώτα από όλα, γιατί οι καιροί είναι εξαιρετικά χαλεποί και χωρίς την ψυχή σου ακέραια, δεν τραβάει η ζωή αλλά η ύπαρξη. Και θυμήσου: τόλμα να διεκδικείς. Βγες πάνω από το παλιό. Νέες εποχές, νέοι ορίζοντες αλλά μην ξεχνάς παρά τα όσα προσπαθούν να σου κλέψουν, υπήρξες αυτός ο νέος που θέλησε να αλλάξει τον κόσμο! Και θα τον αλλάξουμε τον κόσμο...

Η Εύη μαζί με άλλες fashion bloggers και beauty editors, μοιράζεται τις αναρτήσεις της στην κοινότητα ‘Take Me Out’ στο Google Plus.

You May Also Like

0 σχόλια

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4