‘V’ for ‘Versace’

by - 9:30 μ.μ.

Τι θα έκανα αν γινόμουν ζάπλουτη για μια ημέρα? Χωρίς καθόλου σκέψη, θα εξαγόραζα τον οίκο ‘Versace’!

Από το πρώτο μαξιλάρι - μέχρι το τελευταίο σκουλαρίκι, νιώθω σταθερά ερωτευμένη χάρη στον χαρακτηριστικό σχεδιασμό του ιταλικού οίκου. Σαν να μ’ έχουν ταμένη εκεί, θεωρώ πως δεν υπάρχει ανώτερος δημιουργός στο συνολικό του design (μόδας, επίπλων και ειδών σπιτιού), όσο μιλάμε για πολυτέλεια!
Αντίθετα με άλλες περιπτώσεις υπερβολής και αλόγιστης “επιχρύσωσης”, η “Μέδουσα” βρίσκει πάντα τον τρόπο να παραμένει γνήσια αριστοκρατική και κλασικά διαχρονική. Κάτω από τη στέγη της επωνυμίας ‘Versace’, η χλιδή αδυνατεί να αποχωριστεί τη κομψότητα!
Προφανώς όμως, αυτή η μπίζνα αργεί ακόμα… προφανώς όμως, δε θα πάψω ποτέ να καρδιοχτυπώ σε κάθε ‘Versace’ αντικείμενο. Παρά τα αμελητέα ‘V’ αποκτήματά μου, τις περισσότερες φορές νιώθω πλήρης και μόνο που τα θαυμάζω στην οθόνη. Ακριβώς γι’ αυτό, ακολουθεί μια επιλεγμένη gallery των τελευταίων σχεδίων fashion home.  






Απίθανη μπότα στα δεξιά!
















«My house, my rules, my pleasure…» - Donatella Versace






You May Also Like

7 σχόλια

  1. Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες!
    Από τον V εγώ λάτρευα πάντα ένα αρκετά παλιό αντρικό άρωμα (το dreamer) . Ακόμα και τώρα αν το συναντήσω στο δρόμο να το φοράει άντρας θα το αναγνωρίσω και ...θα μαγευτώ.
    Έχω σκεφτεί να το προμηθευτώ μόνο και μόνο για να αρωματίζω λίγο το χώρο μου πολλές φορές, αλλά πάντα καλύπτω άλλες ανάγκες και αυτό μετατίθεται χρονικά.

    Τι θα έκανα αν γινόμουν ζάπλουτη για μια ημέρα? Γιατί μόνο για μέρα; Πώς γίνεται να είσαι ζάμπλουτη μόνο για μια μέρα. Πήγα να σκεφτώ τι θα έκανα εγώ και είδα ότι δεν μου φτάνει μια μέρα ☺ χεχε!
    Αν γινόμουν ζάμπλουτη για μέρα εγώ πάντως θα αγόραζα όσα υλικά και εργαλεία λείπουν από το εργαστήριο μου για να μπορώ να απασχολούμαι ανενόχλητη για τον καιρό που δεν θα είχα πια χρήματα για πολυτέλειες.☺☺☺
    Φιλιά πολλά Ζέτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Οικονομική σε βρίσκω… αν είναι έτσι θα στα κάνω εγώ δώρο, τη δική μου ζάμπλουτη μέρα! : )

      Λέω να μείνω στο χιουμοριστικό κομμάτι της ιδέας… δε θα ήθελα να σκεφτώ τι πραγματικά θα έκανα σε μια τέτοια απίθανη περίπτωση! Φαντάζομαι όμως, η πρώτη μου κίνηση δε θα ήταν τόσο επιφανειακή... όσο κι αν αγαπώ τον 'V'!

      Σε φιλώ!!! <3

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες επιλογές! Αχ αυτά τα τσαντάκια και τα ρολόγια! Λατρεύουμε Versace αν και πολλές φορές το ακραία μπαρόκ του στυλ με φοβίζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι Χριστινάκι, πως γενικά το γνήσιο μπαρόκ κι εμένα δε μου αρέσει… με κάνει να βαριέμαι. Ο οίκος ‘Versace’ όμως, διακρίνω πως το πλασάρει πολύ καλά ενσωματωμένο μέσα στο σύγχρονο design. Χρησιμοποιεί μια ισορροπημένη “δοσολογία”, ανάμεσα σ’ αυτό που με γοητεύει και σε αυτό που αντέχω! Χαχα!
      Χαίρομαι που είσαι κι εσύ fan του! Παλιότερα είχα κάνει αυτό το αφιέρωμα (http://noexcus.blogspot.gr/2011/07/versace.html) για ‘Versace’ είδη σπιτιού, ως πρόταση για γαμήλια δώρα.
      ; )

      Διαγραφή
  3. αυτό το σήμα με την μέδουσα φταίει για όλα και νομίζω -προσωπική μου άποψη- οτι αν δεν υπήρχε αυτό...το υπόλοιπο "πακέτο" δεν θα έλεγε τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιστεύω αυτό που λες. Μπορεί όντως οι περισσότεροι να αγαπούν τη μορφή της Μέδουσας περισσότερο από το αντικείμενο πίσω της.
      Προσωπικά, παρά τον “αρχικό υπνωτισμό” που μου ασκεί η ιέρεια, κρίνω τον υπόλοιπο σχεδιασμό από τη σκοπιά του designer. Με κερδίζουν δηλαδή, οι σχεδιαστικές αρχές του οίκου!

      Διαγραφή
  4. προσπαθώ να απορρίψω τις μάρκες...άσε με αχαχαχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0