Editorial Απριλίου-Μαΐου

by - 2:20 μ.μ.

Έφτασε ήδη η 3η του Ιούνη. Για την Ελλάδα όμως, ποτέ δεν είναι αργά να ευχηθείς καλό καλοκαίρι!
Αποχαιρετώντας τους δυο τελευταίους μήνες της άνοιξης, προκύπτει και εκείνο το άστατο, αλλά καθιερωμένο editorial (Απρίλιος-Μάιος). Πάνω που σκεφτόμουν να καταργήσω τη συνέχειά του, πάνω που άρχισα να το θεωρώ περιττό και ανούσιο, ήρθαν νέες εμπειρίες στη ζωή μου να μου θυμίσουν τον λόγο για τον οποίο το ξεκίνησα. Όσο ζεις μαθαίνεις… η ζωή είναι γεμάτη εκπλήξεις, που άλλοτε θα σε ενθουσιάσουν και άλλοτε θα σε φέρουν μπροστά σε τρομακτικές διαπιστώσεις. Σε κάθε περίπτωση, η ζωή δε παύει να είναι ενδιαφέρουσα. Έτσι, αυτή τη κατηγορία αναρτήσεων, την οραματίστηκα εξ αρχής ως έναν “μαυροπίνακα” στον οποίο επισυνάπτω τις πιο πρόσφατες καταγραφές μου. Όλα εκείνα δηλαδή, στα οποία αξίζει να αναφερθώ, όχι όμως να επεκταθώ!


Σημείωση post-it No1: Τι έκπληξη… να ξημερώνει η μέρα που θα διαψεύσεις τον εαυτό σου. Η μέρα που θα ανατραπεί μία από τις θεωρίες σου. Στη πραγματικότητα ξέρεις πως τίποτα δεν έχει ουσιαστικά ανατραπεί. Άλλαξε μόνο λίγο η οπτική σου, επειδή κάποιος σου έθεσε τα σωστά επιχειρήματα! Τουτέστιν, χάρη στον Χάρη (φίλος φίλου), μπορείτε πλέον να με βρείτε και στο Ιnstagram: @zetapapdo.

Σημείωση post-it No2: Μα τι έκπληξη… να γνωρίζεις νέα πρόσωπα με φρέσκες ιδέες. Μια αναζωογονητική γοητεία να προετοιμάζει τον χρόνο μέχρι να βρεθείς κοντά τους, απλά και μόνο επειδή γνωρίζεις πως ο διάλογος μαζί τους δε θα αρκεστεί ούτε στο πρώτο, ούτε στο δεύτερο επιφανειακό επίπεδο σκέψης!

Σημείωση post-it No3: Παράλληλα, για λόγους συμπαντικής ισορροπίας, η ζωή υπογραμμίζει και κάτι άλλο με τα σημάδια της: «Δεν μπορείς να προστατεύσεις κάποιον από τον κλειστόμυαλο εαυτό του. Δεν έχεις το δικαίωμα να τον εμποδίσεις να είναι, αυτό για το οποίο προορίστηκε να είναι».

Ο μαυροπίνακάς μου θα ήταν βαρετός, αν του πόσταρα μόνο λόγια… ακολουθεί ένα δείγμα από daily pics Απριλίου-Μαΐου. 










You May Also Like

7 σχόλια

  1. Τεράστια σοφία Ζέτα μου, να μην δικαιολογούμε...
    Και τώρα θα κάτσω να σκεφτώ, ξανακοιτάζοντας το όμορφο και καλόγουστο μοντέλο της ανάρτησης σου, αν πίσω απ΄ τις δικαιολογίες που δίνουμε στους εαυτούς μας, δεν κρύβεται η επίκριση.... λες;
    ΑΦιλάκια ακόμα με ζακετάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Το μόνο που κατάλαβα είναι ότι με βρίσκεις καλόγουστη!!! Χαχα! Διαβάζω ξανά και ξανά το σχόλιό σου Στεφανία μου, αλλά αδυνατώ να πιάσω το νόημα : (
      Σχώρα με… έχω κάψει εγκέφαλο απ’ το πρωί – χωρίς να δικαιολογούμαι! Θα ήθελα να μου το κάνεις πιο λιανά αυτό περί δικαιολογιών και επίκρισης, γιατί μου φαίνεται πραγματικά ενδιαφέρον!

      Διαγραφή
  2. Μια πολύ γνωστή παροιμία που προσωπικά μου αρέσει, είναι: "ότι δεν πιάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια"... αυτό "θυμίζει" αυτό που θέλω να πω!
    Τι να σου πω Ζέτα μου, ενδιαφέρον φαίνεται αυτό που σου έγραψα, εντελώς αυθόρμητα και διαισθητικά αφού είχα διαβάσει το κείμενο σου, τώρα πρέπει να αποκρυπτογραφήσω αυτό που σου έγραψα! (δλδ. τι θέλει να πει ο ποιητής) χαχαχα! ;-)
    Ναι, όντος δικαιολογούμε πολύ εύκολα τις συμπεριφορές και τις πράξεις μας, όταν αυτές δεν μας αφήνουν καλή γεύση...
    Πχ: Λέω κάποιο ψέμα ή κάνω κάποιο χειρισμό για να περάσει το δικό μου, οκ! αν αυτό μας αφήνει πικρή γεύση, έχουμε την τάση να το δικαιολογήσουμε και πριν το δικαιολογήσουμε έχουμε επικρίνει τον εαυτό μας πρώτα... οι δικαιολογίες που δίνουμε στους εαυτούς μας, όταν κάνουμε κάτι που τελικά δεν μας αρέσει, νομίζω πως είναι μια ακόμη ευκαιρία για να συνεχίσουμε την εγωκεντρική μας δράση...
    Και ξέρεις κάτι που διάβασα κάπου και μου άρεσε πολύ:
    "Αν βρίσκεις πως η ζωή σου είναι πικρή, ανακάτεψε, έχει κάτσει η ζάχαρη"!!! χιχιχι! :-P
    ΑΦιλάκια και καλό μας Σ/Κ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξακολουθείς να “ξεγλιστράς” ανάμεσα στις αοριστολογίες Στεφανία μου και δε με βοηθάς να καταλάβω, πως ο συνειρμός σου συσχετίζεται με το κείμενό μου. Ίσως αυτό με μπέρδευε εξ αρχής!
      Επειδή όμως είδα τη λέξη ‘δικαιολογία’ αρκετές φορές, σου θυμίζω πως εδώ που βρισκόμαστε είναι το ‘No Excuse’… το μέρος όπου δε χωρούν δικαιολογίες! ; )

      Διαγραφή
  3. Αυτό ακριβώς Ζέτα!
    Πουθενά δεν χωρούν δικαιολογίες!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οχι να μη σταματησεις τις φωτογραφισεις εχουμε κουβεντιασει τους λογους. Ξερεις γιατι.
    Μου αρεσεις τρελα στο σετ με το καφε παντελονι και τη ζακετα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θα σταματούσα τις φωτογραφήσεις βρε κουτό ούτως ή άλλως, «ξέρω γιατί»! Οι μη προφανείς λόγοι είναι ιεροί. Δε θα πρόδιδα έναν τέτοιον σκοπό, ακόμα κι αν κινδύνευα να υποστώ εκατοντάδες φθηνές “ψυχαναλύσεις κομμωτηρίου”!
      Σκεφτόμουν μόνο να καταργήσω τη δημοσίευσή των editorials. Όμως άλλαξα γνώμη, τα editorials είναι ένα είδος επανεκκίνησης, το κλείσιμο ενός παλιού και το άνοιγμα ενός καινούριου κύκλου!

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4