«Ο Θεός κρύβεται στις λεπτομέρειες»

by - 3:36 μ.μ.

Το ethnic style επικρατεί σε διακόσμηση και μόδα… κι αν με ρωτάς, μου αρέσει περισσότερο στις λεπτομέρειες!






Θα έσπαγα με άνεση την μονοτονία ενός minimal outfit, φορώντας κοσμήματα ethnic ύφους. Στοιχεία όπως οι σειρές από μικρές χάντρες, τα λεπτεπίλεπτα φουντάκια, τα πλεγμένα friendship bracelets ως πρωτότυπα λουράκια ρολογιών, μερικές όμορφες μεγάλες πέτρες και τα μεταλλικά στοιχεία – σύμβολα της ανατολής, μπορούν να δώσουν στην εμφάνισή μου την ταξιδιάρικη αύρα που “επιβάλει” το καλοκαίρι!








«Ο Θεός κρύβεται στις λεπτομέρειες» -  Mies van der Rohe

You May Also Like

2 σχόλια

  1. αχ! τα θέλω όλαααααααααααααααα!
    Σου έχω πει πως είμαι αλλεργική σε όλα τα μέταλλα εκτός απ' ότι πραγματικός χρυσός;
    δλδ, αν ακουμπήσει επάνω μου ακόμα και ασήμι, γεμίζει όλο μου το σώμα σπυριά!!!
    :) !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη γνωρίζω αυτή την αλλεργία. Την έχω ακούσει από πολλές φίλες. Ευτυχώς τέτοια δεν έχω (έχω άλλες δερματικές αλλεργίες), γιατί δε θα ήθελα να στερηθώ μερικά fashion κοσμήματα ή ρολόγια.
      Τα συγκεκριμένα βραχιολάκια με ενθουσιάζουν και για έναν άλλον λόγο, εκτός του ότι είναι τάση. Τα χέρια μου γενικά είναι αδύναμα και το βάρος των μεταλλικών κοσμημάτων και η μετατόπιση αυτού, με την κίνηση (τουλάχιστον τα ρολόγια είναι σταθερά), μετά από λίγες ώρες μου φέρνουν απίστευτο πόνο... κάτι που δε συμφέρει καθόλου έναν σχεδιαστή : (

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0