Think things… colorful things!

by - 8:47 μ.μ.

Προβάλει δειλά ο ήλιος, μια άνοιξη “ψήνεται στο μπρίκι του Θεού”… το άρωμά της αναδύεται!
Πώς να μη σκέφτομαι με χρώμα; Πώς να μείνω έξω απ΄ τη πολύχρωμη δίνη της εποχής; Είναι αδύνατον να παραμείνουμε “γκρίζοι”, τώρα που όλη η πλάση ανθίζει! Επιπλέον, θα ‘ταν άδικο γι’ αυτή τη στήλη, να μη μεταδώσει ένα μικρό tip για καθημερινές βουτιές στο χρώμα!
Συχνά επηρεασμένοι από την fashion επικαιρότητα, σκεφτόμαστε μέσα σε ένα στενό χρωματικό πλαίσιο, το οποίο υποκινείται από τη μόδα της κάθε σεζόν. Έτσι, καταλήγουμε να περικλειόμαστε σχεδόν από ομόχρωμα αντικείμενα. Το ζητούμενο όμως δεν είναι να πλήξουμε μέσα στη trendy απόχρωση που προτείνουν τα περιοδικά. Το ζητούμενο είναι να ξυπνάμε σε μια πολύχρωμη πραγματικότητα που θα μας κρατά ευδιάθετους!   
Μου αρέσει να εισχωρώ μέσα στη “δομή” του χρωματικού φάσματος, να ταξιδεύω στο νοητό του τόξο και να επιστρέφω ακόμα πιο γοητευμένη από τη ζωντάνια του! Η ανάλογη ψυχολογία και το ένστικτο με οδηγούν χρωματικά… το δεύτερο ορισμένες φορές συμπίπτει με τα trends... είπαμε, να μη τα αφήνουμε να μας κατευθύνουν, όχι να τα αποφεύγουμε!
Για να είμαι σίγουρη πως θα κάνω “ατόφιες” επιλογές, έχω εφεύρει έναν “ανάποδο τρόπο” να αντιστοιχίζω τις επόμενες αγορές μου με τα χρώματα που θέλω να βλέπω γύρω μου. Όπως στα πιο πετυχημένα projects, που ο σχεδιασμός του πλάνου ξεκινά από το τέλος προς την αρχή, έτσι κι εδώ, ξεκινώ από το χρώμα προς το αντικείμενο του πόθου: Για αρχή, επιλέγω μια γκάμα χρωμάτων βασισμένη στους τόνους που με ελκύουν τη δεδομένη στιγμή και που σίγουρα έχουν άμεση σχέση με την εποχή. Έπειτα, κοιτώ τη κάθε απόχρωση προσεκτικά κι οραματίζομαι το αντικείμενο που ταυτίζεται μαζί της, πιο έντονα από οποιοδήποτε άλλο στο μυαλό μου.
Δοκίμασέ το… κοίτα καλά, ξέχνα τις τάσεις, ξέχνα τα εξώφυλλα και πες μου τι βλέπεις;


Σαφέστατα τα αντικείμενα “πηγάζουν” από τα πιο πρόσφατα ερεθίσματα που έχουμε… ο παραπάνω τρόπος είναι ένα καλό φίλτρο που μας βοηθά να καταλάβουμε τι πραγματικά έχει κάνει κατάληψη στο μυαλό μας, από όλον τον σωρό όμορφων αντικειμένων που περνά καθημερινά από τα μάτια μας!



Color Name
Lovely Item
Note

Σχεδόν κόκκινο


Διαχρονική αξία!
Σομονσάπιο μήλο

Θα ήθελα κάποτε να ταξιδέψω στο Μαρόκο, ως τότε μπορώ να ταξιδεύω με τ’ αρώματα του ρόδου του!
Μανταρινί

Πολύ ενδιαφέρον το αποτέλεσμα του κρεμώδους ρούζ. Δείχνει αρκετά φρέσκο ώστε να το δοκιμάσω και πάντα στις αποχρώσεις του ροδακινί.
Μικρή αναφορά στο ροζ

Κάνω την ανατροπή και δεν επιλέγω κάτι ρομαντικό… αλλά κάτι που θα δώσει στο ροζ μια πιο δυναμική παρουσία!
Κίτρινο ολέ!

Το τελευταίο μου αγαπημένο στοιχείο στα γυναικεία ρολόγια χειρός, είναι το συγκεκριμένο δέσιμο ρολογιού λουριού.
Αυγολέμονο

Ελληνιστί: ξώφτερνο με μύτη. So vintage… I love it!
Πάστα ελιάς

Μπορεί να μην ασπάζομαι τον Βουδισμό και τις λοιπές ασιατικές θρησκείες, όμως λατρεύω τα σύμβολά τους ως θέματα διακόσμησης. Συν ότι ταυτίζομαι και με ορισμένες φιλοσοφικές θεωρίες τους.  
Φιστικί

Το γιασεμί δε βρίσκεται μέσα στις επιλογές μου συνήθως. Λέω απλώς να το δοκιμάσω!
Ζούγκλα στον ήλιο

Το συγκεκριμένο illustration συμμετέχει στον διαγωνισμό σχεδιασμού που διοργανώνει η ιταλική εταιρεία παπουτσιών ‘Superga’, ο οποίος βρίσκεται υπό εξέλιξη. Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ολόκληρο το print θα δημοσιευτεί στο Zeta Papdo.   
Ζούγκλα στον ίσκιο

Γιατί 1ον: η κουβερτούλα “τραβιέται” μέχρι τον Μάιο και 2ον: ριγμένη στον καναπέ, αλλάζει τη “διάθεση” όλου του χώρου.
Γαλαζομέντα

Είμαι fan του συγκεκριμένου brand… τίποτα δε μπορεί να μου χαλάσει τη γνώμη γι’ αυτό… ούτε καν ένα ιγκουάνα σε πιάτο!
Μουσταρδί
Φουλάρια, πασμίνες και άλλα “ρίξε κάτι πάνω σου” – κομμάτια, αυτή την εποχή, είναι απαραίτητα.
Ξεθωριασμένη άσφαλτος

Για να μπει στη ντουλάπα το πλεκτό μαξιλάρι και στη θέση του να έρθει ένα πιο δροσερό ύφασμα.
Λευκό της βανίλιας

Σκέφτομαι να προσθέσω μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια στον ποδόγυρο μερικών mini shift φορεμάτων.  

You May Also Like

6 σχόλια

  1. Καλή προσπάθεια Ζέτα μου!
    Μ' έχει τόσο πολύ καταβάλει αυτός ο χειμώνας και η άνοιξη που εδώ που μένω δεν λέει να σκάσει έτσι αυτή η πολύχρωμη ανάρτηση, μου έφερε κάποιο χαμόγελο... που θα πάει, θα έρθουν μέρες λαμπερές, έτσι δεν είναι;
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου το ξέρεις ήδη, η άνοιξη είναι η εποχή μου... σκοπεύω να σας παρασύρω σε ατελείωτες ανοιξιάτικες βόλτες!
      Ειδικά τις βουνίσιες φίλες μου, που ίσως αργούν λίγο να δουν το πρόσωπο της μαγικής αυτής εποχής, αλλά η αποζημίωση είναι μεγάλη… φαντάζομαι τι εικόνες θα αντικρίσεις εκεί μετά τον Απρίλιο!

      Διαγραφή
  2. Τι ομορφο χρωματολόγιο!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ η λιγούρω.... δεν μπόρεσα να "δω" τίποτ' άλλο. Μόνο στα γλυκά το μυαλό μου!!! Έβλεπα το χρωματολόγιο... και φανταζόμουν το capcake από κατω...
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε πειράζει τρελοκόριτσο, είδα εγώ και για τις δυο μας! Ελπίζω να σου έδωσα λίγη έμπνευση για τα επόμενα ψώνια σου... don' t cry! ; )

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4