Valentine’s To Know Us Better: Κορίνα Συλλογίστου

by - 1:44 μ.μ.

Κορίνα Συλλογίστου, ετών 27. Μια γλυκύτατη “ποιήτρια ομορφιάς”, ανάμεσα στις ελληνίδες beauty editors. Μια διαφορετική reviewer που σκορπά, όπως συνηθίζει να λέει, vibes αυτοπεποίθησης και ονείρων, ανάμεσα στις λέξεις!
Όσο ακόμα σπούδαζε ‘Ιταλική Φιλολογία’, έκρυβε μολύβια και ρουζ ανάμεσα στα βιβλία της σχολής της. Κάπως έτσι ξεκίνησε να μπλέκει την τέχνη του λόγου με την τέχνη του μακιγιάζ! «Οι λέξεις παίρνουν άλλη μορφή, όταν τις μπλέξεις με χρυσόσκονη, χρώμα, άρωμα, όνειρα... », λέει η ίδια.
Από μια τόσο ιδιαίτερη μέρα όπως η σημερινή λοιπόν, δε θα μπορούσα να στερήσω τη χρυσόσκονη, δε θα μπορούσα να μην προσκαλέσω στο ‘Valentine's To Know Us Better’ την Κορίνα με την ερωτική πένα του 'Make Up Vibes'! Άλλωστε και η ίδια ανήκει στο πιο ερωτικό ζώδιο… «Είμαι Σκορπιός…» μου λέει, «…Ζέτα, αλλά μου πρότειναν να συμπληρώνω πως έχω ωροσκόπο Ταύρο. Σώζει είπαν, τη κατάσταση». Μα τι μπορώ να πω εγώ γι’ αυτό; Τι μπορεί να πει κάποιος που είναι ερωτευμένος με Σκορπιό?
Πριν αρχίσω τις ερωτήσεις μου, με προέτρεψε: «Μείνε στο όνειρο, γιατί για εμένα άρχισε να ξετυλίγεται!».

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Το ‘Make Up Vibes’, ξεκινά τα πρώτα του βήματα ανάμεσα στα ελληνικά beauty blogs το 2011, αν και στη πραγματικότητα είχε ήδη δοκιμαστεί από Ιταλίδες αναγνώστριες. Πως όμως ξεκίνησε όλο αυτό; Πως μπήκαν οι “πούδρες” στη ζωή σου; 

Άργησα να “γνωριστώ” με τα καλλυντικά. Ήμουν περίπου 20 και ήθελα να βαφτώ για ένα party, αλλά δεν ήξερα τίποτα περισσότερο από το διάφανο lip gloss. Τυχαία αναζήτησα μεθόδους στο google και βρήκα το youtube κανάλι της ιταλίδας Clio Zammatteo. Τελικά, εκείνο το βράδυ δε βάφτηκα, βρήκα όμως τη δασκάλα μου. Σταδιακά έμαθα ότι το foundation είναι το ίδιο με το make up και ότι υπάρχουν πολλά είδη μολυβιών. Έμαθα να βάφομαι και να μη μοιάζω με νήπιο που βρήκε τα καλλυντικά της μαμάς. Άρχισα να εθίζομαι και να αγοράζω καλλυντικά σε εβδομαδιαία βάση. Λίγους μήνες μετά και αφού διάβαζα ευλαβικά  ένα σωρό blogs, αποφάσισα να ξεκινήσω το δικό μου. Κάπως έτσι, δειλά και αργά, ξεκίνησε το δικό μου ταξίδι στον χώρο.

Στο μεταξύ, κάνεις οικογένεια… γίνεσαι μαμά και μάλιστα εργαζόμενη, μαθαίνοντας αναγκαστικά, να μετράς διαφορετικά τον χρόνο απ’ τους υπόλοιπους. Από εκεί που χρειαζόσουν ώρες ετοιμασίας για μια έξοδο, τώρα προλαβαίνεις μόλις σε 10 λεπτά! Αν μπορούσες να μας δώσεις μερικές συμβουλές πάνω στο θέμα, θα ήταν πραγματικά σωτήριες! 

Μετά από μήνες άγχους και τρεξίματος, κατάφερα το ακατόρθωτο: μακιγιάζ σε 10’! Δεν ξέρω αν έχω μυστικό, μάλλον ρουτίνα και οργάνωση. Φροντίζω να έχω τα καλλυντικά μου οργανωμένα ώστε να τα βρίσκω αμέσως. Ένα νεσεσέρ με τα απαραίτητα είναι αρκετό. Ξεκινάω με ενυδάτωση και συνεχίζω με το concealer (αναγκαίο). ΒΒ ή foundation και κάτι φυσικό και γρήγορο στα μάτια. Τελευταία χρησιμοποιώ τις σκιές Nude Swings (σε όλο το κινητό βλέφαρο) και την Thanks a Latte (στην κόγχη) της Benefit, ενώ σβήνω το μαύρο μολύβι που απλώνω σύριζα στις πάνω βλεφαρίδες. Δυο στρώσεις μάσκαρα, λίγο ρουζ, κραγιόν και έτοιμη. Εάν πάλι ο χρόνος πιέζει δραματικά, χρησιμοποιώ μόνο foundation, ρουζ/bronzer, μάσκαρα για έμφαση στο βλέμμα και το Benebalm μου για ενυδατωμένα χείλη με μια γλυκιά δόση χρώματος. Α! Δεν θα με δεις ποτέ με eyeliner! Εκτός από χρόνο απαιτεί και σταθερό χέρι, κάτι για το οποίο δεν φημίζομαι.

Το κύριο χαρακτηριστικό σου, το οποίο ξέρεις πως αγαπώ ιδιαίτερα, είναι η γραφή σου… ο ασυνήθιστος τρόπος να κάνεις reviews… περιπλέκοντας τα αρώματα με τις λέξεις και τα χρώματα με τις αισθήσεις! Μας παρασύρεις σε γυναικείες ιστορίες όπου πρωταγωνιστούν τα αγαπημένα προϊόντα που μας συστήνεις. Πιστεύεις πως η λογοτεχνία λειτουργεί ως μαγνήτης για το γυναικείο κοινό; Μπορεί ένα ατμοσφαιρικό κείμενο, να κάνει την αναγνώστρια να εμπιστευτεί ένα προϊόν, το οποίο να μη πρόσεχε διαφορετικά;

Πιστεύω στη δύναμη των λέξεων, των γραμμάτων, των σημείων στίξης. Με έμαθαν να τα χρησιμοποιώ για να ξαλαφρώνω τη ψυχή μου ή για να ταξιδεύω τους άλλους. Αγαπώ τις ιστορίες, φανταστικές ή αληθινές. Αγαπώ να μπλέκονται σε αυτές πρόσωπα και αντικείμενα υπαρκτά. Ναι, λοιπόν, πιστεύω πως οι γυναίκες θέλουν κάτι παραπάνω από ένα ξερό δελτίο τύπου. Θέλουν συναίσθημα, θέλουν την τσαχπινιά που θα τις κάνει να κοιτάξουν με μεγαλύτερη προσοχή κάτι. Νομίζω πως οι γυναίκες είμαστε δύσκολο κοινό. Θα σου μιλήσω για εμένα: αν μου πεις ότι κάθε γυναίκα πρέπει να έχει ένα κόκκινο κραγιόν και ότι θα μου ταίριαζε εκείνο της Lancome δεν θα με έπειθες. Αν όμως μαζί, μου πλάσαρες μια ιστορία για το κόκκινο κραγιόν, για εκείνη την εντυπωσιακή κυρία που το φόραγε ή για το λουλούδι που έχει αυτή την υπέροχη απόχρωση, θα με έκανες αμέσως να χαμογελάσω και να σκεφτώ να αγοράσω.

Χαμογελάω ήδη και σκέφτομαι να βγάλω το κόκκινο κραγιόν από τη τσάντα μου τώρα! Χαχα! Μου ζήτησες να μη σε ρωτήσω ποιο προϊόν ομορφιάς δε θα αποχωριζόσουν, επειδή θα ήταν δύσκολο να αποφασίσεις… αντιστρέφω κάπως την ερώτηση: σου έχει τύχει πρόταση συνεργασίας από κάποια εταιρεία, της οποίας τα προϊόντα, εξαρχής αντιπαθούσες;

Ευτυχώς όχι! Αν και είμαι στο χώρο του beauty blogging, μπορώ να πω ότι δοκιμάζω με μεγάλη επιφύλαξη τα νέα προϊόντα. Υπάρχουν εταιρίες που εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια και άλλες που δεν με έπεισαν ποτέ. Τυχαίνει, ωστόσο, συχνά μια εταιρία να με ενθουσιάζει αλλά μετά από λίγο καιρό τα προϊόντα να μου αφήνουν χλιαρή εντύπωση. Θα το πω ή θα μιλήσω σχετικά ουδέτερα. Σπάνια θα μιλήσω αρνητικά για εταιρία ή προϊόν, σέβομαι τον κόπο όλων όσων έχουν δουλέψει γι’ αυτό. Δε μπορώ εγώ να τους ακυρώσω σε ένα δευτερόλεπτο. Εάν ένα προϊόν δεν μου κάνει, τότε θα πω τη γνώμη μου απευθείας στον υπεύθυνο, όχι στην αναγνώστρια. Εξάλλου το blog μου είναι ο τρόπος μου να μοιράζομαι ομορφιές, όχι αρνητισμούς!

Celebrities & μακιγιάζ. Το ιδανικό μακιγιάζ θα μπορούσε να περιλαμβάνει…


Flawless skin όπως οι περισσότερες! Γιατί το εφέ μάσκα είναι τόσο αποκρουστικό και ξεπερασμένο! Καλοσχηματισμένα φρύδια, όπως της Kate Middleton. To ‘Gimme Brow’ της ‘Benefit’ είναι ο σύμμαχος μου! Βλεφαρίδες αλά Marilyn Monroe: εφάρμοσε τη μάσκαρα σου κανονικά και άπλωσε 2 extra στρώσεις μόνο στην εξωτερική γωνία. Σου προτείνω να δοκιμάσεις αυτό το κολπάκι με τη ‘Sumptuous Infinite’ της ‘Estee Lauder’. Ζυγωματικά όπως των Rachel McAdams και Julia Roberts. Τις έχω στο μυαλό μου με ένα γλυκό ροδακινί στα μάγουλα, το χρώμα υγείας που χαρίζει φρεσκάδα και λάμψη. Τέλεια ενυδατωμένα χείλη (δοκίμασε το ενυδατικό χειλιών Kiss Me by Sephora), nude κραγιόν όπως της Shakira ή bold αποχρώσεις όπως των τολμηρών Rihanna και Miley Cirus, σύμφωνα πάντα με τη διάθεση μου και το αποτέλεσμα που θέλω. Τέλος, τα μαλλιά της Michelle Williams, μιας και λατρεύω τα κοντά κουρέματα!

Μιας και αναφέρθηκες στη πρώτη σου “δασκάλα” πιο πριν, αποκάλυψέ μας 2-3 αγαπημένες σου make up youtubers;

Τι θα έλεγες στα κορίτσια που θεωρούν πως δε το ‘χουν με το μακιγιάζ, που γενικώς φοβούνται να τολμήσουν και να δοκιμάσουν διαφορετικά πράγματα;


Αν θέλουν μπορούν! Δεν χρειάζεται να κάνουν το τέλειο cat eye ή το πιο rock smokey. Ας κάνουν τις δοκιμές τους, ας προσπαθήσουν και αν χρειαστεί να ξεβαφτούν στο δευτερόλεπτο, σιγά, δεν έγινε και κάτι. Αν δεν θέλουν να τολμήσουν, δεν πειράζει. Για εμένα το πιο σημαντικό είναι να καταλάβουν ότι το μακιγιάζ είναι τρόπος να αναδείξεις την ομορφιά σου, όχι να καλύψεις αυτό που είσαι.

Έχεις απόλυτο δίκιο… Vallentines day… πόσο κόκκινη μπορεί να γίνει αυτή η μέρα; Έλα να φτιάξουμε ένα μπουκέτο από δωράκια!

Φουλ στο κόκκινο! Κόκκινο του πάθους, της αγάπης, του κινδύνου. Γιατί ερωτεύομαι σημαίνει ρισκάρω, τολμώ, παθιάζομαι και εκεί που οι σκιές απλώνουν γκρίζο και μαύρο, η καρδιά να σκορπάει απλόχερα το πιο έντονο κόκκινο της!



Το παλιότερο προϊόν ομορφιάς, μέσα στο νεσεσέρ σου είναι…;
Κάνω συχνά εκκαθάριση στο νεσεσέρ μου, αλλά έχω κρατήσει την πρώτη μου MAC σκιά (Da Bling). Το προϊόν που αγοράζω ξανά και ξανά δεν είναι άλλο από το μαύρο μολύβι Korres. Είναι το μοναδικό προϊόν στο οποίο έχω μείνει πιστή για χρόνια!

Η ώρα του Vallentines test: Θα σου δώσω τις πιο κλισέ λέξεις της ημέρας, θα μας δώσεις μια ξεχωριστή mini ιστοριούλα.
Λέξεις: κόκκινο, λουλούδια, σοκολάτα, ραντεβού, σαμπάνια, καρδιά.

«Τα είχε όλα έτοιμα. Το ραντεβού τους ήταν σε μισή ώρα, αλλά εκείνος είχε ήδη φτάσει στο αγαπημένο τους εστιατόριο και την περίμενε. Το τραπέζι πλημμύριζε από τ’ αγαπημένα της λουλούδια, ενώ ένα κατακόκκινο βελούδινο κουτί φύλαγε σαν θησαυρό το κόσμημα που τόσο καιρό του έλεγε πως θέλει. Όταν επιτέλους έφτασε, ο έρωτας τους έμοιαζε να ηλεκτρίζει όλο το χώρο. Όλοι θαύμαζαν τη σχέση τους, εκείνος ένιωθε να προσφέρει όλο τον κόσμο στην πριγκίπισσα του, εκείνη είχε το πιο λαμπερό χαμόγελο.
''Είσαι ευτυχισμένη; Το χαμόγελο σου μου λέει ναι, το βλέμμα σου μαρτυράει κάτι άλλο'', τη ρώτησε.
''Αγαπώ όλα όσα κάνεις για εμένα, αλλά, να... όλα αυτά μοιάζουν μισά. Λουλούδια, σοκολάτες, δώρα και η πιο ακριβή σαμπάνια δεν δηλώνουν έρωτα κι αγάπη. Θα μου αρκούσε να ακούσω την καρδιά σου να ''φωνάζει'' όσα νιώθεις. Θα ήθελα να σε ακούσω να μου μιλάς για τα συναισθήματα σου, για τα όνειρα σου, για όλα όσα αγαπάς σε εμένα, σε εμάς. Γιατί αυτό θα ήταν η καλύτερη απόδειξη του έρωτα σου και η σημερινή μέρα θα γινόταν πραγματικά κόκκινη από αγάπη!''».

Και σκάει μήνυμα στο κινητό της κολλητής σου, από τον τύπο που γνώρισε τυχαία, ο οποίος είναι κούκλος και τη καλεί για ποτό απόψε… σε παίρνει τηλέφωνο: «Κορίνα sos! Έχω τα χάλια μου». Την αναλαμβάνεις απ’ τη κορφή ως τα νύχια… τι σημαίνει αυτό;


Μέχρι να φτάσω σπίτι της ξεκινάει με ζεστό και αναζωογονητικό μπάνιο, scrub σώματος και μάσκα μαλλιών. Αφού βγει, σε στεγνό και καθαρό πρόσωπο θα της εφαρμόσω με κυκλικές κινήσεις την κρέμα απολέπισης για λάμψη με μύρτιλο της ‘Apivita’, την οποία θα αφήσει για 15’ ως μάσκα. Στα μάτια η φρέσκια μάσκα με πατάτα της ‘Fresh Line’ θα ξεκουράσει το βλέμμα της και θα μειώσει αισθητά τους μαύρους κύκλους. Ενυδάτωση (σε πρόσωπο και σώμα) με έλαια που ξυπνάνε αισθήσεις, όπως το ‘Revitalizing Oil’ της ‘Darphin’. Είμαι υπέρ του less is more, οπότε ένα flawless & chic μακιγιάζ το βρίσκω ιδανικό. Θα ήθελα να τονίσει τα δυνατά της σημεία, μάτια ή χείλη, όχι και τα δύο. Παστέλ βερνίκι νυχιών (ίσως ένα γλυκό ροζ) και καλή ενυδατική για extra απαλά χέρια. Στο χτένισμα δεν παίρνω θέση… δεν το έχω, θα την καταστρέψω. Της προτείνω όμως να χρησιμοποιήσει το ‘Repair Blow Dry’ της ‘Bumble & Bumble’, ώστε να προστατέψει τα μαλλιά της από τη θερμότητα του σεσουάρ. Η συγκεκριμένη κρέμα θα της χαρίσει απαλά και λαμπερά μαλλιά, ενώ θα κάνει το χτένισμα να σταθεί καλύτερα. Τέλος, λίγες σταγόνες από ένα μεθυστικό, μυστηριώδες και δυναμικό άρωμα όπως το ‘Black Opium’ και από εμένα είναι έτοιμη!

Αναζωογονητικό πακέτο περιποίησης! Το 2013 ξεκίνησες να γράφεις για ομορφιά στο eimaimama.gr της Ολίβιας Γαβρίλη, το 2014 υπήρξες υποψήφια στην κατηγορία ‘Best Beauty Blog’ των πρώτων ‘Marie Claire Blog Awards’, τον περασμένο Οκτώβρη εξέπεμψες τα πρώτα σου ραδιοφωνικά vibes μαζί με ‘Strivectin Labs & Sephora’, μέσω του Mελωδία 99,2. Έχω την υποψία πως δε θα βρει τελειωμό αυτή η λίστα… εσύ τι βλέπεις να έρχεται ή τι θα ήθελες να έρθει στο άμεσο μέλλον;

Θέλω πολλά… ονειρεύομαι με φόρα! Θέλω σίγουρα να βρω περισσότερο χρόνο και να οργανώσω καλύτερα το ‘Make Up Vibes’.  Αν θες να πετάξω στο συννεφάκι μου και  να σου πω δυο όνειρα μου: θα ήθελα κάτι σε ραδιόφωνο ξανά, ήταν εξαιρετική εμπειρία. Και κάτι με την “υπογραφή” μου, είτε είναι καλλυντικό είτε κάτι άλλο. Τα όνειρα δεν βλάπτουν, έτσι; Όσο για το τι έρχεται, αυτή την περίοδο συζητάω για 2-3 συνεργασίες οι οποίες ελπίζω να πάνε καλά γιατί τις πιστεύω και με έχουν ενθουσιάσει. Για να δούμε τι θα γίνει…

Είμαι σίγουρη, θα κάνεις υπέροχα πράγματα! Τι θα ευχόσουν στους ερωτευμένους?

Να τολμάς να αφήνεσαι στη μαγεία του έρωτα. Να ρισκάρεις να ζεις στιγμές, να εκφράζεις συναισθήματα. Να λες «σ’ αγαπώ» και «σε χρειάζομαι» δίχως εκπτώσεις. Να μη ζεις με τον φόβο του τέλους: ο έρωτας είναι σε στιγμές, εσύ θα του δώσεις τη διάρκεια που θέλεις! Να είσαι πάντα ερωτευμένη, με ό,τι, με όποιον, αλλά ποτέ με τίποτα και κανέναν που δεν σε τιμά και δεν σε εκτιμά. Το υπόσχεσαι;

Η Κορίνα μαζί με άλλες fashion bloggers και beauty editors, μοιράζεται τις αναρτήσεις της στην κοινότητα ‘Take Me Out’ στο Google Plus.

You May Also Like

2 σχόλια

  1. Τι να πω τώρα εγώ για τα τόσο όμορφα και γλυκά λογάκια της εισαγωγής; Γιατί οι ερωτήσεις ξεχώρισαν έτσι και αλλιώς, αλλά η εισαγωγή ήταν έκπληξη και για εμένα! Σε ευχαριστώ Ζέτα μου! Είσαι υπέροχο πλάσμα! Φαίνεται από το ότι ερωτεύτηκες Σκορπιό! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι τόσο εύκολα και τόσο αβίαστα όταν υπάρχει χημεία... και μεταξύ μας υπάρχει! Χάρηκα πολύ που την επισφραγίσαμε μ' αυτή τη συνάντηση! Φιλάκια...

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4