Απλά τα πράγματα...

by - 12:49 μ.μ.

Μετά τους προσωπικούς μας έρωτες, ας δώσουμε λίγο χώρο και στους πλατωνικούς μας έρωτες!
Τον γνώρισα στο ‘Step Up’, τον ακολούθησα στο ‘The Vow’, τον ερωτεύτηκα στο ‘Dear John’ και θυσίασα την κινηματογραφική μου αξιοπρέπεια στο πρόσφατο ‘Jupiter Ascending’, για χάρη του. Ασφαλώς μιλάω για τον διαφορετικό από τους άλλους, Channing Tatum.
Τώρα θα μου πεις γιατί τον βρίσκω διαφορετικό? Διαφορετικό σε σχέση με τα συνηθισμένα μου γούστα. Διότι αν κάτι με διεγείρει στο άλλο φύλο, αυτό είναι το υψηλό iq, η αρρενωπότητα, η τζεντλεμαντοσύνη! Σπάνια με μαγνητίζουν τα αλήτικα, sexy, γραμμωμένα αγόρια. Δηλαδή, τόσο σπάνια που μόνο άλλος ένας μου έρχεται στο μυαλό (Josh Holloway).
Ο Tatum όμως δεν είναι μια απλή εξαίρεση, ενισχύει τον θαυμασμό μου κάθε φορά και πιο πολύ… θες είναι ο χορός του (γιατί αν είναι να θαυμάσω έναν “φετά” ας είναι τουλάχιστον καλός χορευτής); Θες είναι η ηρεμία στο βλέμμα του (η ηρεμία της αυτογνωσίας: «Ξέρω τι είμαι… δε το επιδιώκω»); Θες είναι η εμπιστοσύνη που εμπνέει η κατά τα άλλα εξωτική του φυσιογνωμία;

Μάλλον όλα αυτά μαζί… το σίγουρο όμως είναι, πως το trailer της ταινίας ‘Magic Mike XXL’ (sequel), μου υπενθύμισε πως όταν μιλάμε για μια ταινία που αναστατώνει τις γυναίκες, μιλάμε για μια τέτοια ταινία. Όχι για μία ταινία άνοστων πρωταγωνιστών, που λόγω των πωλήσεων του βιβλίου της μεταφοράς, παριστάνουμε όλοι ότι πρόκειται για κάτι μεγαλειώδες. Εξ’ άλλου ποτέ δε μου άρεσαν τα άρλεκιν… εξάλλου, από την αρχή δε με ενδιέφερε να μάθω για τις 50 σαδομαζοχιστικές αποχρώσεις του κύριου Grey. Αντίθετα, με ενδιαφέρει πολύ να χαζέψω τις 153 λικνίζουσες φιγούρες του Magic Mike!
Γιατί μερικές φορές, όταν ζητάς ένα πούρο, ζητάς απλά ένα πούρο! (παράφραση τσιτάτου Sigmund Freud). 
   

You May Also Like

4 σχόλια

  1. Αχαχαχαχα! αχ! :-P

    Νομίζω, πως μεγάλωσα πια....

    ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Μετά το παραπάνω video... εγώ νομίζω αλληθώρισα και λίγο! Φιλάκια Στεφανία μου!

      Διαγραφή
  2. Επ...Tatum fan και εσύ;
    Και συμφωνώ μαζί σου...και μένα πάντα με ελκύουν οι έξυπνοι, πνευματώδεις κτλ...αλλά αυτό το αγόρι ειναι το κάτι άλλο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε κορίτσια του πνεύματος δε φαίνεται? Χάχα! Μας χαλάει λίγο το προφίλ, αλλά χαλάλι του!

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4