"Ντύσε" με χρώμα & ζεστασιά τη ρουτίνα σου!

by - 1:32 μ.μ.

Τους τελευταίους 10 χειμώνες, έχω πάρει ειδικότητα “πλεκτικής - βελονικής”! Υπολογίζω γύρω στις 4.500 ώρες πλέξης, όμως μη ψαρώνεις… όλα όσα γνωρίζω, μαθαίνονται σε μια βδομάδα.

Είναι που πάντα έπλεκα για λόγους χαλάρωσης και antistressing, δεν έπλεκα για να δημιουργήσω κάτι κι έτσι δεν ενδιαφερόμουν να το εξελίξω ιδιαίτερα. Εξάλλου δε μου πάνε καθόλου τα χειροποίητα μάλλινα ρούχα / αξεσουάρ. Πάνω μου δείχνουν τριπλάσια σε όγκο. Από την άλλη, δεν ήθελα να βρεθώ σε ένα σπίτι με πλεκτές κουβέρτες, πλεκτά μαξιλάρια, πλεκτά χαλάκια, πλεκτούς τοίχους… τη γνωστή νοοτροπία δηλαδή, «Βρήκαμε παπά να θάψουμε 5 – 6!», την οποία και απεχθάνομαι. Έτσι, για όλα τα παραπάνω, ό,τι έπλεκα ή το χάριζα ή το ξήλωνα.
Ποτέ δεν είναι αργά όμως, να κάνεις κάτι έξω απ’ τα συνηθισμένα! Σήμερα σας παρουσιάζω τα πρώτα (νομίζω) πλεκτά που κράτησα για τον εαυτό μου… ή μάλλον για τη κεφάτη διάθεση της καθημερινότητάς μου! Πρόκειται για μερικά πρακτικά αντικείμενα, που μπορούν να ομορφύνουν την οπτική μας, με το χρώμα και την cozy αίσθηση που προσδίδουν. Οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν είναι σχετικά εύκολες και φυσικά, παραθέτονται τα ανάλογα tutorial links.

Σουβέρ
Μέγεθος βελόνων: Βελόνες και βελονάκι 4.5 mm
Διαστάσεις: Αρχικό πλεκτό (με 2 βελόνες) 40 θηλιών (20 εμπρός – 20 πίσω) και περίπου 30 σειρών / σχήμα τετραγωνικό.
Tip: Δώστε ενδιαφέρον με διαφορετικό σχέδιο σε κάθε πλευρά


Θήκη για tablet
Μέγεθος βελόνων: Βελονάκι 4.5 mm
Διαστάσεις: Κάθε “φυσαλίδα” αποτελείται από 5 θηλιές, με κενό ανάμεσά τους μία θηλιά.
Tip: Να επαναλαμβάνεται τακτικά η μέτρηση του πλεκτού πάνω στο tablet, για να εξασφαλιστεί έτσι, η καλή εφαρμογή του.


Σελιδοδείκτης
Μέγεθος βελόνων: Βελονάκι 3 mm, για την “ουρά”
Διαστάσεις: Φούντα μήκους 12 cm, μήκος ουράς ανάλογο με το ύψος του βιβλίου
Tip: Η ουρά του σελιδοδείκτη, μπορεί να καταλήγει σε χάντρα, ώστε να μένει έξω απ’ το βιβλίο και να ασφαλίζεται η θέση του. 

Καλές δημιουργίες!

You May Also Like

8 σχόλια

  1. Eντάξει!! Εϊναι πανέμορφα!!!
    Ειχα ξεκινήσει και εγώ το πλέξιμο, στο γυμνάσιο...μετά απο πολύ παίδεμα το παράτησα χαχα
    Οποτε, ναι σε θαυμάζω τώρα!

    Τα σουβέρ τρομερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πλέξιμο δεν είναι δύσκολο αρκεί να το γουστάρεις... είναι ένας κόσμος συνεχών ανακαλύψεων! Αν αποφασίσεις να ασχοληθείς, ευχαρίστως να βοηθήσω με τα ανάλογα links εκμάθησης για αρχάριους.

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Εεε τώρα αυτό είναι άδικο, εμένα που δεν πιάνουν τα χέρια μου- χάνω την υπομονή μου εύκολα.... που θα τα βρω αυτά; Κρίμα δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! 7 στις 10 φίλες σου, σίγουρα θα πλέκουν... ξεκίνα τις παραγγελίες!
      Επίσης για να αποκαταστήσω την αδικία, μπορεί να κάνω σύντομα ένα σχετικό giveaway!

      Χάρηκα Iris!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια και μπράβο σου!!! :-8
    Κατ' αρχάς οι φωτό σου είναι εξαιρετικές!
    Έχω περάσει πολλά χρόνια, πλέκοντας γενικά και για τα παιδιά μου, κεντώντας (αυτό για λίγο) και φτιάχνοντας κουρτινάκια με βελονάκι (αγγελάκια κλπ!) και τώρα: ΤΕΛΟΣ! :P

    ΑΦιλάκια με πολλά θαυμαστικά!!!!! :)



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you Στεφανία μου... ήμουν λίγο βιαστική με τις φώτο (ως τελειομανή, με βουρλίζει το κουνημένο μανταρίνι) αλλά τι να γίνει, έπρεπε να τις βγάλω, να με προλάβω πριν τα ξανά χαρίσω πάλι!
      Να ο αγαπημένος μου φωτογράφος: www.youtube.com/watch?v=Fn86sr3YoqI
      Χαχαχα!

      Διαγραφή
  4. Αχ, τι ωραία που είναι.
    Μπράβο σου!!!
    Αγάπησα σελιδοδείκτη
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0