"Ζάχαρη και φως"

by - 8:54 μ.μ.


Ευτυχισμένη, δημιουργική και με υγεία η νέα χρονιά! Το 2015 ας γίνει το ξεκίνημα μια καλύτερης εποχής!
Πρόσφατα έκανα ένα γιορτινό ταξίδι, στο οποίο με βρήκαν πολλές ευχάριστες εκπλήξεις… λες και μια μαύρη τρύπα με ξέβρασε στον πελώριο σάκο του Άι Βασίλη!
Μια αναπάντεχη γνωριμία, μια ενδιαφέρουσα διαπίστωση, δύο απρόσμενα δώρα και μια πρωτόγνωρη εμπειρία που θα με συνοδεύει σε όλη μου τη ζωή “υπό το γαλάζιο φως του ερχόμενου χιονιά”!
Ας σταθούμε στα δώρα… ο Santa είχε κέφια, καθώς φέρθηκε γενναιόδωρα τόσο στα άυλα όσο και στα υλικά του δώρα, με συναισθηματική αξία! Πρώτα απ’ όλα το γεγονός των ημερών: Η λευκή γούνα της μαμάς έγινε και επίσημα δική μου (έστω και μεleasing”, διότι υπάρχει και μια αδερφή, που μάλλον θα θελήσει να την επανα-παραλάβει σε μερικά χρονάκια). Επιπλέον, ένα πρόσωπο που εκτιμώ και αγαπώ βαθύτατα, μου δώρισε αυτό το vintage φαναράκι -και όχι μόνο- απλά επειδή εξέφρασα τον θαυμασμό μου γι’ αυτό.
Ίσως οι ευχές για το καινούριο έτος να μην αρκούν, όσο παραλείπεται η διδακτική ανασκόπηση στο περασμένο. Το 2014 ήταν “φλύαρο” μέχρι τη τελευταία στιγμή. Μου δίδαξε πως ποτέ δε πρέπει να λέω ποτέ, πως οι ικανότητες μας, όσο αναπτυγμένες κι αν είναι, πάντα επιδέχονται βελτίωση, πως ποτέ δεν είναι αργά να βάλεις στη ζωή σου αληθινούς φίλους που νοιάζονται, πως οι πιο δυνατές συγκινήσεις, ενδεχομένως να έρθουν από εκείνους των οποίων τα συναισθήματα είχες υποτιμήσει!
Χειρονομίες αυθόρμητες, όπως απλόχερα μου δόθηκε αυτό το φαναράκι, εύχομαι να ζούμε καθημερινά, συμβολίζοντας την έμπνευση να γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι!





You May Also Like

4 σχόλια

  1. Μου επιτρέπεις να πασπαλίσω με λίγη ακόμα ζάχαρη άχνη το κείμενο σου;
    Εύχομαι γλυκιές να συνεχίσουν να είναι οι μέρες σου και να μη πάψουν ποτέ να έρχονται στη ζωή σου, δώρα, δώρα καρδιάς!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και ηλιόλουστα σήμερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου επιτρέπω λέει? Ελεύθερα! Σ' αυτή τη ζάχαρη, δε λέω ποτέ όχι!
      Είναι δώρο από μόνο του να λαμβάνω τέτοιες ευχές! ; )

      Διαγραφή
  2. Η Αδερφή, της αδερφής με τη γούνα...2 Ιανουαρίου 2015 - 10:32 μ.μ.

    Ξέρεις ότι χαίρομαι να παίρνεις ωραία -vintage- ρούχα...γιατί ξέρω πως μια μέρα θα περάσουν στα χέρια μου! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0