Happy 5 years!

by - 6:37 μ.μ.

Δε περίμενα χθες, ανήμερα των γενεθλίων μου, να καταλήξω ταλαιπωρημένη και κουλουριασμένη στον καναπέ, με το τηλέφωνο ξεριζωμένο απ’ τη πρίζα!
Αρκετές ώρες νωρίτερα… έπινα τον πρωινό μου καφέ ενώ κανόνιζα το “εορταστικό μου πρόγραμμα”. Η λίστα περιελάμβανε beauté, γεύμα με φίλους, σβήσιμο τούρτας κι έπειτα… νυχτοπερπατήματα. Πόσες φορές εξάλλου, πέφτουν τα γενέθλιά σου Σάββατο; Ξέχασα όμως, πως όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια, ο Θεός γελάει! Όλα πήγαιναν ρολόι μέχρι που τα μανιτάρια του μενού “εξέφρασαν τις αντιρρήσεις τους” μέσα στο στομάχι μου. Ναι, τροφική δηλητηρίαση. Ένα αναπάντεχο γεγονός, που δε μας επέτρεψε ποτέ να φτάσουμε στη τούρτα. Τα υπόλοιπα τα ξέρετε ήδη.
Σοκολατάκια βελγικής πραλίνας Papagallino

Το παράδοξο της ιστορίας, είναι πως κανείς άλλος από τους συνδαιτυμόνες μου στο τραπέζι, δεν αισθάνθηκε κάποια δυσφορία ή ενόχληση. Επομένως καταλήγω στο συμπέρασμα πως το φαγητό ήταν μια χαρά… το δηλητήριο σίγουρα βρισκόταν μέσα στον νέο χρόνο που προστέθηκε στην ηλικία μου! Προφανώς μου έκανε ξεκάθαρο απ’ την αρχή, πως θα είναι σκληρός μαζί μου. Ανυποψίαστε χρόνε! Σ’ αυτό το σημείο θα γελάσω εγώ. Για πολλά χρόνια στο μακρινό παρελθόν, την ημέρα των γενεθλίων μου, συνήθιζα να κοιτάω έξω απ’ το παράθυρο. Ψηλά στον ουρανό. Εκεί όπου κατοικούσαν τα προσωπικά μου όνειρα και ο άνθρωπος που θα με κάνει ευτυχισμένη. Από τότε όμως, που όλα αυτά ζουν μέσα απ’ το παράθυρο, οποιαδήποτε απειλή είναι ανώφελη!
Σήμερα, δυνατότερη από χθες, μάζεψα ότι είχε απομείνει από το χθεσινό ανολοκλήρωτο party, προσπαθώντας να φτιάξω κάτι καλό για τα 5 χρόνια του ‘No Excuse’ (που όπως είναι γνωστό “γενεθλιάζει” την ίδια μέρα). Χρωστούσα έτσι κι αλλιώς μία “πεντα-πρόποση”:



1. Μερικά πράγματα ενώ ξεκινάνε με τις καλύτερες προδιαγραφές, καταστρέφονται από τις πιο απίθανες λεπτομέρειες…
2. Αν πρέπει να σε βρει μια τέτοια καταστροφή, θα σε βρει. Ακόμα κι αν χρειάζεται να σε εντοπίσει μέσα σε ένα χαοτικό πλήθος…
3. Δε μπορείς να της ξεφύγεις, γι’ αυτό δε χρειάζεται να σπαταλάς ενέργεια σε σχέδια διαφυγής. Μπορείς όμως να της αντισταθείς…
4. Τα γερά θεμέλια γύρω απ’ τη ζωή που έχεις χτίσει, είναι η αρχή αυτής της αντίστασης…
5. Σε οποιαδήποτε περίπτωση όμως, το θέμα είναι… το επόμενο πρωί να έχεις την διαύγεια να πλάσεις κάτι νέο, χρησιμοποιώντας τα συντρίμμια της καταστροφής! 
  

You May Also Like

8 σχόλια

  1. Χρόνια πολλά σε σένα και στο blog σου :)
    Προσωπικά θα σου ευχηθώ υγεία πάνω απ'όλα αλλά κάθε όνειρο και στόχος να τα πραγματοποιήσεις όπως εσύ ποθείς!!
    btw τι τέλεια γλυκά στις φωτογραφίες χιχιχ

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυυυύ!!! Εύχομαι κι εγώ ό,τι καλύτερο για 'σένα!
      Ναι είναι απίστευτες λιχουδιές... κάθε ένα, είναι μια έκπληξη! Σε καμία περίπτωση δε μαντεύεις σωστά τη γέμιση που κρύβουν μέσα!

      Διαγραφή
  2. Με όλη μου την καρδιά: Να ζήσετε, εσύ και το blog σου!!!
    Εύχομαι η καινούργια σου χρονιά να είναι φωτεινή, δημιουργική, χαμογελαστή και γεμάτη αγάπη!
    Τα γλυκάκια σου πανέμορφα και σίγουρα νοστιμότατα!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου!!! Τις καλύτερες ευχές μου σε ‘σένα και την οικογένειά σου. Να χαίρεσαι τον σύζυγο σου τον αγαπημένο Παραμυθά που γιόρταζε!!!
      (www.paramithas.gr)

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά μέσα από την καρδία μου <3 <3 <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω... κι από τα 20 σου νύχια... χαχα!!! Ευχαριστώ πολύ Μάντυ μου! Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο και προπάντων, να συνεχίσεις να είσαι χαμογελαστή, γιατί μας το μεταδίδεις!

      Διαγραφή
  4. Μια Barbie στο 5 παρακαλώ ( τα έχω φρέσκα λόγω της κόρης μου που έχετε σχεδόν ίδια ηλικία ) ... όχι από τις απλές όμως ... τη συλλεκτική ...On the red carpet... αυτή που έχει άλλες 3 για να ολοκληρωθεί η συλλογή. Τουτέστιν με τα δικά μου μαθηματικά έχεις άλλα 15 χρόνια για τη τετράδα ...so PLEASE KEEP POSTING!!!
    Χρόνια Πολλά και και Καλά !
    Melina
    www.amuseinu.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκιααά!!! Ευχαριστώ πολύ Μελινάκι μου! Να χαίρεσαι τη ζουζουνίτσα σου, που έγινε κιόλας 5!
      Δηλαδή μία Barbie κάθε 5ετία? Ξέρεις να κάνεις τους άλλους, να βάζουν στόχους! Χαχα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0