To Know Us Better: Κρίστυ Γιαλδώρη

by - 10:15 π.μ.

Μετά από μια σειρά κουραστικών εβδομάδων, επιτέλους ξημερώνει το Σάββατο της χαλάρωσης!
Ας ξεκινήσουμε με κάτι ανάλαφρο και διασκεδαστικό… στο σημερινό ‘To Know Us Better’, φιλοξενώ τη Κρίστυ Γιαλδώρη από τη Θεσσαλονίκη, που μας μιλά για τις στιλιστικές της επιλογές, τις απόψεις της και το blog της φυσικά… το ‘Christy And The City’.

Τι άλλο "γράφει η επαγγελματική σου ταυτότητα" εκτός από φοιτήτρια θεολογίας και ραδιοφωνική παραγωγός; Βλέπεις το blogging ως μία επαγγελματική δραστηριότητα;

Με συμπλήρωσες! Το blog για μένα είναι η προέκταση του εαυτού μου, η έμπνευσή μου όπως θες πες το. Προς το παρόν όχι, στο μέλλον ελπίζω πως θα γίνει… έχω πολλά σχέδια γι αυτό.

Πιστεύεις πως είναι δίκαια κατανεμημένα τα συμφέροντα μεταξύ συνεργασίας ενός blogger και μιας εταιρείας που επιδιώκει να προβληθεί; 

Αυτό είναι ανάλογο με την εταιρεία και τον blogger.

Τι σε ώθησε να ξεκινήσεις τα personal photo shootings; Υπάρχει κάποια "υπόγεια" λεζάντα κάτω από τις φωτογραφίες σου, like: «Κάντε το όπως η Κρίστυ»;

Πάντα ήθελα να ξεκινήσω κάτι εντελώς δικό μου. Γι' αυτό και ξεκίνησα να ανεβάζω και δικές μου φωτογραφίες. Το blog έτσι απέκτησε την ταυτότητά που έχει. Δεν θα έλεγα την έκφραση "κάντο όπως η Κρίστυ", εγώ είμαι εδώ για να δίνω ιδέες  και έμπνευση όπως αυτή που έχω πάρει κατά καιρούς online από περιοδικά.

Κάπου στο βιογραφικό σου, αναφέρεις ως λόγο υπερηφάνειας το μυαλό σου! Πόσο σημαντικό είναι, να είναι έξυπνη μια γυναίκα και πως προσδιορίζεις την ευφυΐα της;

Είναι πολύ σημαντικό, γιατί αλλιώς κανείς δεν πρόκειται να σε πάρει στα σοβαρά… ποτέ. Το βλέπω από τα αγόρια φίλους μου. Δεν θα την προσδιορίσω με πτυχία αν και είναι πολύ σημαντικά στην εποχή μας, αλλά από διάφορα πράγματα όπως η ομιλία της, η συμπεριφορά της στον περίγυρό της, ακόμα και το ντύσιμό της.


Οι στιλιστικές μας επιλογές δηλαδή, είναι προέκταση του χαρακτήρα μας; Πως θα μπορούσες να συσχετίσεις τον δικό σου χαρακτήρα με τον τρόπο που ντύνεσαι;

Δυναμική. Ανεξάρτητη. Ρομαντική.

Και αυτό στο προσωπικό σου στιλ μεταφράζεται ως…;

Αγαπώ το sporty chic γιατί είμαι fan της άνεσης, αλλά πιο πολύ mix and match & glam rock - αν βγάζει κάποιο νόημα.

Ασχολείσαι με το blogging από το 2009 και έχεις φτιάξει το δικό σου πιστό κοινό που σε ακολουθεί. Ποια είναι η σχέση σου με αυτό; Έχεις γνωρίσει αναγνώστες σου, σε προσωπικό επίπεδο;

Ναι ασχολούμαι από το 2009 αλλά από αρχές Ιανουαρίου του 2014, άρχισα να ασχολούμαι σοβαρά με ποιοτικά post και ευτυχώς πάει πάρα πολύ καλά. Η σχέση μου με το κοινό μου  είναι πάρα πολύ καλή. Προσωπικά βλέπω τους αναγνώστες μου σαν τους ιντερνετικούς μου φίλους με τους οποίους ανταλλάζω ιδέες και έχει τύχει να γνωρίσω και κάποιους από αυτούς σε προσωπικό επίπεδο, ενώ μάλιστα κάνουμε και παρέα.

Περιέγραψέ μας την καθημερινότητά σου; Τι περιλαμβάνει μια γεμάτη ημέρα;


Μία γεμάτη μέρα περιλαμβάνει διάβασμα, καφέ με φίλους ή βόλτα στα μαγαζιά στο κέντρο και φωτογράφιση για το επόμενο post φυσικά! Αν είμαι τυχερή ίσως περιλαμβάνει και το αγόρι μου με το οποίο ζούμε σε διαφορετικές πόλεις, αλλά ευτυχώς έχουμε εκμηδενίσει τις αποστάσεις.

Ανταγωνισμός. Όλοι μας τον έχουμε βιώσει σ' ένα επίπεδο, σε οποιονδήποτε χώρο. Τι σημαίνει για 'σένα, πόσο συχνά τον αντιλαμβάνεσαι και πως τον αντιμετωπίζεις; 

Δεν μου αρέσει να ανταγωνίζομαι άλλους, ωστόσο έχω δει να με ανταγωνίζονται σε αρρωστημένο επίπεδο. Προσωπικά μου αρέσει να ανταγωνίζομαι τον εαυτό μου και να γίνομαι καλύτερη βάζοντας τον πήχη ακόμα πιο ψηλά.

Ποιο είναι το πιο must have item, της σεζόν που διανύουμε;

Αθλητικά, αθλητικά, αθλητικά!


Υπάρχει κάποια fashion blogger που θαυμάζεις και παρακολουθείς με ενδιαφέρον;

Πολλές και σχεδόν όλες από Σουηδία! Η Σουηδία είναι η νούμερο 1 χώρα στο blogging!

Οι αναγνώστες περιμένουν την "ερώτηση θεσμό". Ποιο είναι το "μεγαλύτερο σε ηλικία", αντικείμενο μόδας μέσα στη ντουλάπα σου;

Ήταν τα κόκκινα ‘All Star’ μου, που ήταν και τα πρώτα μου και είχαμε περάσει πολλά μαζί, αλλά δυστυχώς χάλασαν πριν κάτι μήνες… so no photo there!

Το test που υποβάλω στις καλεσμένες μου κάθε φορά, είναι θεματικό. Πως θα μπορούσα να μη μπλέξω τη μουσική αυτή τη φορά; Θα σου δώσω το τραγούδι - θα μου δώσεις τη στιλιστική σου έμπνευση: 'Reamonn - Supergirl'.

The Result
Κάτι τελευταίο που θα ήθελες να πεις στα κορίτσια που μας διαβάζουν;

Ελπίζω να σας άρεσε η συνέντευξη και να με γνωρίσατε λίγο καλύτερα!

Η Κρίστυ μαζί με άλλες fashion bloggers και beauty editors, μοιράζεται τις αναρτήσεις της στην κοινότητα ‘Take Me Out’ στο Google Plus.

You May Also Like

5 σχόλια

  1. Είμαι σίγουρη πως στο blog της, θα βρει μεγάλη ανταπόκριση, βασικά από νέες γυναίκες!
    ΑΦιλάκια Ζέτα μου και καλό Σαββατοκύριακο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και ξεκούραστο Σαββατοκύριακο Στεφανία μου!

      Διαγραφή
  2. Kalo! To pio palio kommati pou exei .. de to exei. Ki emena to pio palio kommati pou exw itan oi panes apo to maieutirio, tis lerwsa opote no photo there!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτη μπορει να μην εχει το πιο παλιο κομματι εσυ ονομα δεν εχεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4