Καλώς ήρθατε στο ανανεωμένο No Excuse!

by - 12:09 μ.μ.

Από καιρό αναζητούσα μια αλλαγή στην εμφάνιση του blog, ποτέ όμως δεν έβρισκα τον χρόνο να ασχοληθώ πραγματικά. Να που μια όμορφη συγκυρία τα έφερε έτσι, που τελικά βόλεψε (δε θα μπω σε λεπτομέρειες).
Εκείνο που με εξέπληξε, ήταν πως από το βράδυ της Τετάρτης μέχρι και πριν λίγη ώρα που το blog βρισκόταν εκτός εμβέλειας (λόγω της μορφοποίησής του), το κινητό μου δε σταμάτησε να χτυπά! Μηνύματα, mails και τηλέφωνα ανησυχίας, ζητούσαν να μάθουν το «γιατί;»… «Γιατί έκλεισες το blog σου Ζέτα;». Χαχαχα! Πραγματικά με κάνατε να γελάω…
μα είναι δυνατόν να γλιτώσετε τόσο εύκολα από εμένα; Δε λήγω κανένα blog… τώρα αρχίζω!
Οπότε πάμε γερά, γιατί το περιβάλλον μπορεί να άλλαξε, η διάθεση όμως παραμένει ίδια!  

You May Also Like

12 σχόλια

  1. Χορταστικό χορταστικό το νέο λουκ !!! : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω βάλαμε internet στο καινούριο σπίτι ε? Καλές αναγνώσεις ομορφιά μου!

      Διαγραφή
  2. Έχω πάθει πλάκα με το logo... απλά τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Who are you Mr. Who? Αν δε πάθαινες πλάκα, δε θα υπήρχε logo!

      Διαγραφή
  3. Τέλειοοοοο. Μπράβο Ζέτα. Μου αρέσει πολύ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χορταστικό και καθαρό το νέο look του σπιτικού σου!
    Το μόνο που ίσως θα μίκραινα λιγάκι είναι ο τίτλος... κατά τ' άλλα, όλα είναι πολύ ξεκάθαρα!
    Το τραγούδι μου άρεσε πολύ, δεν το είχα ξανακούσει και ταίριαξε όμορφα!

    ΑΦιλάκια και καλό μας φθινόπωρο, επισήμως από σήμερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! ναι σωστά, σήμερα μπήκε το φθινόπωρο. Μόνο "στα χαρτιά" βέβαια, γιατί ουσιαστικά το καλοκαίρι δε λέει να ξεκολλήσει. Καλές αναγνώσεις Στεφανία μου!

      Διαγραφή
  5. Ζηλεύω !!! είναι ΠΟΛΥ ωραίο και εκπληκτικό timing ...ανάμεσα σε αλλαγή σεζόν, εβδομάδων μόδας και outfit resolutions, αλλάζεις και εσύ !
    love it και respects στο logo !!!!
    xxx
    Melina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you Μελίνα μου!!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει... ; )

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0