10 κακές συνήθειες που με βοηθούν να είμαι περισσότερο δημιουργική

by - 3:23 μ.μ.

«Είμαι καλός, αλλά όταν γίνομαι κακός, είμαι καλύτερος!». Αυτή είναι μια φράση που δε χαρακτηρίζει μόνο την υποφαινόμενη. Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ορισμένες κακές συνήθειες, που θα έλεγε κανείς πως “συντηρούμε επίτηδες”. 
Μιλάω για συνήθειες που δε μπορούμε να κόψουμε, κι επειδή δε κάνουν...
απολύτως κανένα κακό, δε θέλουμε κιόλας να κόψουμε! Για να το πω αλλιώς: αν πρέπει να κόψω αυτές τις συνήθειες, θα πρέπει να κόψω εμένα! 
Δεν είχα σκοπό να ρεζιλευτώ σήμερα, αλλά αφού μια πρόσφατη έρευνα υποστηρίζει πως οι κακές συνήθειες κάνουν καλό στη δημιουργικότητα, οφείλω να μοιραστώ τις δικές μου “γουρουνιές”:    

Πάταξον μεν: Βάζω τα πόδια στο γραφείο. 
Άκουσον δε: Ένας άνθρωπος με καθιστική εργασία, δεν έχει παρά να αιματώνει τα κάτω του άκρα, με τακτικές ασκήσεις ανόδου. 

Πάταξον μεν: Βρίζω μηχανήματα και άλλα αντικείμενα. 
Άκουσον δε: Ε! απ’ το να βρίζω ανθρώπους; Ένα μακρόσυρτο μπινελίκι είναι ανακουφιστικό, ειδικά όταν απευθύνεσαι κάπου που δεν θα ανταποδώσει. 

Πάταξον μεν: Ξυπνάω αργάμιση. 
Άκουσον δε: Σύμφωνα με ενδοκρινολόγους, οι άνθρωποι που ξυπνάνε νωρίς το πρωί, έχουν περισσότερες πιθανότητες για καρδιαγγειακές νόσους. Γι αυτό κι εγώ… κατάλαβες; 

Πάταξον μεν: Κάνω εκείνη την ακούσια - παράξενη γκριμάτσα, πάνω σε μια απίστευτα κρίσιμη στιγμή του σχεδιασμού.
Άκουσον δε: Προσπάθησε να περάσεις μια κλωστή σε μια βελόνα χωρίς γκριμάτσα… και δε θα ράψεις ποτέ! 

Πάταξον μεν: Αφήνω ακατάστατους τους φακέλους στο pc μου. 
Άκουσον δε: Έλα τώρα… οι μέτριοι ελέγχουν την τάξη, οι μεγαλοφυείς το χάος! 

Πάταξον μεν: Αφήνω μια επείγουσα δουλεία στη μέση, για να κάνω μια άλλη - λιγότερο σημαντική. 
Άκουσον δε: Το μόνο που θέλω, είναι να πείσω τον εαυτό μου πως δεν έχω χάσει τον έλεγχο του χρονοδιαγράμματος. Ξεπετάω κάτι μικρό κι έπειτα επιστρέφω στο “επείγον” σαν να μη μ’ αγχώνει. 

Πάταξον μεν: Αφήνω ιδέες στο συρτάρι για καιρό. 
Άκουσον δε: Πιστεύω πως μερικές ιδέες πρέπει να ωριμάζουν. Μπορεί ακόμα να είναι ήδη ώριμες, αλλά “ανώριμο” το timing. Θα πρέπει να περιμένουν, και τη κατάλληλη στιγμή θα βγουν μόνες τους απ’ το συρτάρι.    

Πάταξον μεν: Χαζολογάω στο διαδίκτυο, στο τηλέφωνο ή στο chat, ενώ παράλληλα καίγεται η γούνα μου. 
Άκουσον δε: Τις φορές που συμβαίνει αυτό, “καίγεται όντως η γούνα μου”, ωστόσο μου λείπει η έμπνευση. Το touch με τον έξω κόσμο, παίρνει τις περίπλοκες σκέψεις απ’ το μυαλό μου κι αυτό μου ανοίγει νέους ορίζοντες ιδεών.  

Πάταξον μεν: Αφήνω τις υποχρεώσεις μου για τη τελευταία στιγμή. 
Άκουσον δε: Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως ξεκινάω να τις κάνω τη τελευταία στιγμή, αλλά ότι τις ολοκληρώνω τη τελευταία στιγμή. Πολύ απλά για να παραδώσω ένα project που θα έχει τις πιο πρόσφατες και ενημερωμένες προσθήκες.  

Πάταξον μεν: Τη στιγμή του οίστρου, απομονώνομαι στο σκοτεινό μου γραφείο, όπου μονό ένα άτομο έχει πρόσβαση, κι αυτό για να μου φέρει φαγητό. 
Άκουσον δε: Εντάξει πεινάω καμιά φορά… για το dark room, ούτε εγώ βρίσκω δικαιολογία!

You May Also Like

6 σχόλια

  1. Τα περισσότερα τα κάνω και εγώ χαχα!

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέρεις το κλειδί της επιτυχίας δηλαδή! Χαχα! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω τις περισσότερες, αλλά έχω άλλες πολύ χειρότερες! χαχαχα!
    ΠΧ: έχω μια συνήθεια που ίσως ενοχλεί τους άλλους, αλλά εμένα με βολεύει, απαντώ στα blogs φίλων, σε σχόλια περασμένων αναρτήσεων, ακόμα και ετών!
    ΑΦ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχα! Δε θα μπορούσε να είναι ενοχλητικό αυτό, ποτέ και για κανέναν μαγισσούλα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα κάνω όλα!!!!! χαχαχα...εκτός απο τα ποδια στο γραφείο!
    Δε με βολεύει...αλλιώς...

    *Εχω ξαναπεί, οι ακατάστατοι άνθρωποι είναι οι πιο δημιουργικοί. Αλλιώς πως εξηγείς τόση συγκέντρωση μέσα σε τέτοιο χάος;
    Ειναι ταλέντο :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πω την αλήθεια μου... μόνο στην αρχειοθέτηση του pc είμαι ακατάστατη. Στον φυσικό μου χώρο είμαι "υστέρω" με τη τάξη και τη καθαριότητα! Τάξης και υγιεινή, τάξης και υγιεινή... βεβαίως βεβαίως!

      Διαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0