Κορίτσια στον ήλιο

by - 3:02 μ.μ.

Η καυτή παραλία μοιάζει με χόβολη κι αυτό εν μέρει είναι θετικό για την υγεία μας (έχουμε μιλήσει και στο παρελθόν για τις ευεργετικές ακτίνες του ηλίου). Ωστόσο, αν δε προσέξουμε μερικά σημεία ενυδάτωσης και προστασίας του δέρματος από τις βλαβερές UVA & UVB, πολύ πιθανό να καταλήξουμε “τηγανιτοί”!
Γι’ αυτόν τον λόγο, “κάνω έτσι” και βγάζω απ’ το καπέλο μου μερικά...
πολύ αγαπημένα “προϊόντα παραλίας”:













Vichy Spray Capital Soleil SPF50+

Τις πρώτες ημέρες έκθεσης στον ήλιο, καλό είναι να προετοιμάσουμε το δέρμα με ένα αντηλιακό υψηλού δείκτη προστασίας. Ξεκινάω συνήθως με SPF50+ και συγκεκριμένα με το ‘Capital Soleil’ της ‘Vichy’, σε μορφή spray.
Εφαρμόζεται σε πρόσωπο και σώμα και προστατεύει από τα ηλιακά εγκαύματα, τις καφέ κηλίδες, τη πρόωρη γήρανση, και άλλες αλλοιώσεις του δέρματος από τον ήλιο. Χάρη στη σύνθεσή του (Mexoryl + DHC), η αντηλιακή προστασία του, φτάνει μέχρι τα βλαστοκύτταρα χαρίζοντας ένα υγιές μαύρισμα.
Απορροφάται εύκολα από την επιδερμίδα, είναι αδιάβροχο, δε κολλάει και δε περιέχει Parabens













E Eviol Care αντηλιακό και ενυδατικό γαλάκτωμα σώματος  (SPF30)

Θα μπορούσε να αποτελέσει ένα μυστικό μεταξύ ουρανού, γης και θάλασσας, αλλά… ποια είμαι εγώ που δε θα το αποκαλύψω; Η Eviol Care με τα προϊόντα της, μου έχει γίνει απαραίτητη πλέον!
Το αντηλιακό και ενυδατικό γαλάκτωμα σώματος της Eviol Care με SPF30, προσφέρει υψηλή αντηλιακή προστασία από όλο το φάσμα της ηλιακής ακτινοβολίας UVA, UVB, IR με ταυτόχρονη ενυδατική και καλλυντική δράση, καθώς περιέχει την “καθιερωμένη” βιταμίνη Ε, υαλουρονικό οξύ, ginkgo biloba, αλόη, μέλι και 7 αντηλιακά φίλτρα.
Η σύνθεσή του, αντιμετωπίζει τη πρόωρη γήρανση δεσμεύοντας τις ελεύθερες ρίζες, διεγείροντας τη γονιμοποίηση των φιμπροβλαστών και αυξάνοντας τη σύνθεση του κολλαγόνου. Το εκχύλισμα μελιού από Ακακία, είναι πλούσιο σε σάκχαρα, βιταμίνες B1, B2, C και αμινοξέα. Τέλος, το άμυλο που περιέχει, κατακρατά την υγρασία και μειώνει την διαδερμική απώλεια του νερού, προστατεύοντας έτσι την επιδερμίδα από την αφυδάτωση και τη ξηρότητα.
Δεν αφήνει λευκά σημάδια ή όψη γυαλάδας, είναι ανθεκτική στο νερό και δε περιέχει Parabens.

E Eviol Care αντηλιακή και ενυδατική κρέμα προσώπου & ματιών (SPF30)

Δε θα μπορούσα να μη συμπληρώσω τη προστασία και περιποίησή μου, με την αντίστοιχη αντηλιακή κρέμα της Eviol Care, για πρόσωπο και μάτια.
Το επιπλέον συστατικό της είναι το εκχύλισμα Μανόλιας και καναδικής Ιτιάς, το οποίο προστατεύει την επιδερμίδα από ερεθισμούς, λόγω υπερέκθεσης στον ήλιο. Οι αντιγηραντικές του δράσεις εξακολουθούν να υπάρχουν, εξασφαλίζοντας ενυδάτωση, ελαστικότητα και όψη σφριγηλού και νεανικού δέρματος.
Όπως όλα τα προϊόντα Eviol Care, δε περιέχει Parabens και δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα.








Vichy Ιαματικό νερό Eau Thermale

Κοίτα να δεις τι βρίσκει κανείς αν ψάξει πίσω-πίσω στο ντουλαπάκι του! Πέρυσι είχα γεμίσει προωθητικά spray ιαματικού νερού της Vichy… και να που μου είχε γλιτώσει ένα (για καλή μου τύχη σφραγισμένο).
Συνήθως χρησιμοποιούσα spray ιαματικού νερού με εκχυλίσματα βιταμινών. Το συγκεκριμένο μπουκαλάκι όμως, είναι κάτι παραπάνω από αυτό. Προέρχεται από νερό που αναβλύζει στη καρδιά των ηφαιστειακών βράχων της Auvergne. Γνωστοί για τα σπάνια μέταλλα και ιχνοστοιχεία μοναδικών τονωτικών και καταπραϋντικών ιδιοτήτων που αντλούν, όπως ο σίδηρος, το νάτριο, το μαγγάνιο και το πυρίτιο.
Εφαρμόζεται οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ακόμα και πάνω από το μακιγιάζ.  Έτσι, δεν επιτρέπει στο δέρμα να αφυδατωθεί και να παρουσιάσει “τεντώματα” λόγω υψηλής θερμοκρασίας. Το ιαματικό νερό της Vichy, καταπραΰνει, προστατεύει και δροσίζει την επιδερμίδα.

Korres αντηλιακό μαλλιών ‘Κόκκινο Αμπέλι’

Όπως έχω ξαναπαρουσιάσει, το ‘Κόκκινο Αμπέλι’ του Κορρέ με “ξεκουράζει”… με απαλλάσσει από τον κόπο να επαναφέρω τα μαλλιά μου μετά την καταστροφική επίδραση της θάλασσας και του ήλιου.
Το κόκκινο σταφύλι και ο ηλίανθος προστατεύουν αποτελεσματικά από τη φωτο-οξείδωση που προκαλεί η UVA ακτινοβολία. Η ενεργή αλόη σχηματίζει ένα προστατευτικό film γύρω από την τρίχα, ενώ η προβιταμίνη Β5 εισχωρεί στο εσωτερικό της, προσφέροντας ενυδάτωση που διαρκεί.
Το φίλτρο UV που διαθέτει, είναι αδιάβροχο, εμποδίζει το ξεθώριασμα του χρώματος των μαλλιών, έχει υπέροχο άρωμα και αφήνει στη τρίχα ευχάριστη υφή.

You May Also Like

3 σχόλια

  1. Καλημέρα Ζέτα απ΄τη βροχερή Σκιάθο!
    Η έρευνα και οι προτάσεις σου, όλες πολύ κατατοπιστικές... μόνο που η ίδια από πέρσι ακολουθώ ένα άλλο σύστημα, κάθομαι μόνο ένα τέταρτο το πολύ στον ήλιο...για δες και τη δική μου πρόταση:

    http://ainafetst.wordpress.com/2013/07/26/soleilmythe/

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρον άρθρο και παλεύω να αυξήσω αυτή τη βιταμίνη D, γιατί οι εσωτερικοί χώροι μας έχουν κάνει ζημιά.
    Όταν έγραφα το άρθρο ταλαντευόμουν αν θα πρέπει να πω το μυστικό μου tip, γιατί ίσως να είναι και ανεύθυνο… μη πάρω και κοσμάκι στο λαιμό μου!
    Προσωπικά λοιπόν, δε βάζω το αντηλιακό μου πριν ή μόλις φτάσω στη παραλία. Φροντίζω να μην έχω ίχνος κρέμας ή μακιγιάζ πάνω μου (αποφεύγω τη περιττή λιπαρότητα στην επιδερμίδα μου κάτω από τον ήλιο και για λόγους “ξεθυμασμένης” αλλεργίας), ευχαριστιέμαι τη πρώτη μου βουτιά, στεγνώνω στον ήλιο κι αφού το νερό έχει εξατμιστεί από πάνω μου και νιώσω το δέρμα να με τραβάει, τότε βάζω αντηλιακή (σύνολο δηλαδή, γύρω στα 20 λεπτά μετά). Νιώθω το σώμα μου να το γιορτάζει τόσο με την “αγνή” ηλιοθεραπεία όσο και με την ανακούφιση της ενυδάτωσης.
    Είναι που θέλω να κάτσω ώρες στη παραλία να την ευχαριστηθώ… αν είχα κι εγώ ένα σπιτάκι πάνω στο κύμα, θα ακολουθούσα το τεταρτάκι σου Στεφανία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κόκκινο σταφύλι είναι καταπληκτικό και μυρίζει υπέροχα. Εγώ επίσης βάζω και μάσκα ... κάνει καλό στη ζέστη !!!!!
    φιλιά πολλάαααααα

    www.amuseinu.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0