Πώς θα είναι το πρώτο αεροπλάνο χωρίς παράθυρα

by - 4:47 μ.μ.

Ένα αεροπλάνο χωρίς παράθυρα; Μπορεί να ακούγεται έως και τρομακτικό, όμως αν δει κανείς τα βραβευμένα σχέδια της εταιρίας IXION για το ‘Windowless Jet’ είναι βέβαιο πως θα εντυπωσιαστεί: Μεγάλες οθόνες υψηλής ευκρίνειας καλύπτουν κάθε εκατοστό της ατράκτου, ενώ δεν φαίνεται ούτε καν...
ένα μικρό πορτάκι.
Μη νομίσετε πως η έλλειψη παραθύρων σημαίνει και πως κανείς δεν θα μπορεί να δει τίποτα από τα 40.000 πόδια ύψος. Αντίθετα, σύμφωνα με τους σχεδιαστές, ειδικά προσαρμοσμένες κάμερες με εξαιρετικές δυνατότητες θα μεταδίδουν απευθείας εικόνα από το εξωτερικό του αεροσκάφους ανά πάσα στιγμή. Οι πανοραμικές οθόνες θα προβάλουν το υλικό μετατρέποντάς το σε φαντασμαγορικό θέαμα.
Η τεχνολογία που απαιτείται για το συγκεκριμένο εγχείρημα χαρακτηρίζεται από τους υπευθύνους ως “υπάρχουσα ήδη” ή έστω, στο άμεσο μέλλον. 




Από το E-Radio

You May Also Like

3 σχόλια

  1. Ουαουυυυυυυυυυυυυυυυυυ!
    Τρομερό φαίνεται... το μόνο που λείπει πια, είναι να έχουμε τα λεφτά για κανένα ταξιδάκι, που προσωπικά μου λείπει πολύ! ;-)

    ΑΦιλιά απ' το βουνό μου πλέον! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό ξανά πεσ' το! Άντε, κι αν όλα πάνε κατ' ευχήν, τον χειμώνα θα επισκεφθώ το "χωριό" σου (το Παρίσι!).
    Αφιλάκια Στεφανία μου και ζηλεύω τη δροσιά του βουνού σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχα! έχω πάνω από δέκα χρόνια να επισκεφτώ το χωριό μου... τόσα είναι τα χρόνια που οι τσέπες άδειασαν...
    Όταν είναι να πας, να με ειδοποιήσεις, μήπως και γίνω μικρή μικρή και χωθώ στη βαλίτσα σου!
    Χαίρομαι για σένα!
    ΑΦ! απ΄ το βουνό μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4