Beach sports

by - 2:19 μ.μ.

Μαζί με το μπάνιο και τις βουτιές σου, μπορείς ταυτόχρονα να διασκεδάσεις καίγοντας θερμίδες και γυμνάζοντας όλα τα σημεία του σώματός σου.
 
Κάψε θερμίδες μέσα και έξω από τη θάλασσα 

Εντάξει, μπορεί να φαντάζεσαι ότι θα κάθεσαι ώρες στην παραλία κάτω από την ήλιο, χωρίς να κάνεις απολύτως τίποτα. Όμως, γιατί να μη συνδυάσεις το μπάνιο σου με διάφορες δραστηριότητες που και θα σε διασκεδάσουν και θα σε βοηθήσουν να κάψεις θερμίδες, χωρίς να χρειαστεί να νιώσεις ενοχές για το δεύτερο παγωτό που απόλαυσες.
Δες τί μπορείς να κάνεις μέσα και έξω από τη θάλασσα. Απαραίτητη προϋπόθεση: να είσαι πάντα υπό την προστασία του αντηλιακού σου, για να μην κάψεις τίποτε άλλο εκτός από θερμίδες! 

Frisbee 

Εάν μέχρι τώρα είχες συνηθίσει να το πετάς στο σκύλο σου, ήρθε η ώρα να το κυνηγήσεις κι εσύ! Μπορεί να σου δίνει την εντύπωση ότι...
δεν προσφέρει κάτι στη φυσική σου κατάσταση, αλλά θα διαπιστώσεις ότι κάνεις λάθος.

Τι γυμνάζει: Με το κάθε πέταγμα τονώνει την πλάτη, τους ώμους και τους μυς των χεριών, ενώ αν τρέχεις να το πιάσεις, γυμνάζεις όλο σου το κορμί με έμφαση στα πόδια.

Θερμίδες που καις: Σε 60 λεπτά περίπου 200 θερμίδες! 

Ρακέτες 

Μπορεί όταν παίζουν οι άλλοι να σου φαίνεται εκνευριστικό, καθώς προσπαθείς να αποφύγεις το μπαλάκι που φεύγει προς διάφορες κατευθύνσεις, αν όμως βρεθείς σε παραλία με αρκετό χώρο ώστε να μην ενοχλείς τους υπόλοιπους, έχεις κι εσύ αρκετούς καλούς λόγους για να υιοθετήσεις αυτό το καλοκαιρινό σπορ.

Τι γυμνάζει: Ολόκληρο το κορμί, αλλά κυρίως τα χέρια και τα πόδια, δυναμώνοντας τους μυς, βελτιώνοντας το κυκλοφορικό και τα αντανακλαστικά σου.

Θερμίδες που καις: Εάν παίζεις με μέτρια ένταση, από 300 μέχρι και 400 μέσα σε 60 λεπτά, ενώ με ένταση μπορείς να φτάσεις και τις 600! 

Beach Volley 

Ίσως χρειαστείς καλή προπόνηση, καθώς ο ήλιος και η άμμος το κάνουν δυσκολότερο, ο σκοπός σου, όμως, δεν είναι να κερδίσεις, αλλά να κάψεις όσο περισσότερο μπορείς. Και φυσικά τίποτα δε συγκρίνεται με μια βουτιά στη δροσερή θάλασσα έπειτα από έναν κουραστικό αγώνα!

Τι γυμνάζει: Κυρίως τα χέρια και τα πόδια. Η άμμος αυξάνει το βαθμό δυσκολίας και βελτιώνει τη φυσική σου κατάσταση.

Θερμίδες που καις: Ένα παιχνίδι διάρκειας 60 λεπτών θα σε βοηθήσει να “ξεφορτωθείς” 400-450. 

Κωπηλασία 

Εάν έχεις κανό, μπορείς να “ανοιχτείς” κάνοντας κουπί, προσέχοντας όμως να μην απομακρυνθείς πολύ από την ακτή, έτσι ώστε σε περίπτωση που νιώσεις εξουθενωμένη, να μπορέσεις να επιστρέψεις. Φρόντισε, επίσης, να γνωρίζεις τα θαλάσσια ρεύματα της θάλασσας.

Τι γυμνάζει: Κυρίως το άνω μέρος του σώματος, δηλαδή χέρια, πλάτη και κοιλιακούς μυς, αλλά και τους τετρακέφαλους στα πόδια.

Θερμίδες που καις: Με 60 λεπτά κωπηλασίας περίπου 500. 

Jogging στο νερό  

Μην ανησυχείς αν όλα τα βλέμματα στρέφονται επάνω σου καθώς τρέχεις μέσα στη θάλασσα. Εάν παρατηρήσεις, οι περισσότεροι προσπαθούν να συνδυάσουν το μπάνιο τους με διάφορες ασκήσεις και το πιθανότερο είναι να ακολουθήσουν το παράδειγμά σου. Κάν’ το με το νερό να φτάνει μέχρι τους γοφούς σου. Επίσης δοκίμασε και το τρέξιμο με την όπισθεν.

Τι γυμνάζει: Κυρίως τους τετρακέφαλους, τους κοιλιακούς και τους μυς της γάμπας, ενώ ωφελεί και όσους έχουν πρόβλημα με τις αρθρώσεις τους.

Θερμίδες που καις: Μέσα σε 30 λεπτά μέχρι και 200 θερμίδες. 

Κολύμπι 

Ίσως πρόκειται για τη μοναδική δραστηριότητα που δεν παραλείπεις ποτέ όταν βρίσκεσαι στη θάλασσα. Έχε υπόψη σου ότι έχεις κι έναν “εχθρό”: την κράμπα, η οποία συμβαίνει λόγω έλλειψης υγρών και ηλεκτρολυτών από το σώμα σου. Εάν σου συμβεί την ώρα της κολύμβησης, σταμάτησε και προσπάθησε να κάνεις επί τόπου μασάζ στην περιοχή που τη νιώθεις.

Τι γυμνάζει: Όλο το σώμα, από την κορυφή ως τα νύχια. Για καλύτερα αποτελέσματα στα πόδια και κυρίως στους γλουτιαίους μυς, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και βατραχοπέδιλα.

Θερμίδες που καις: Εάν καταφέρεις να κολυμπήσεις για 60 λεπτά, από 400 έως 600, ανάλογα με το στιλ. 

Θαλάσσιο ποδήλατο 

Μπορείς να ενοικιάσεις με την παρέα σου και να κάνεις μια θαλάσσια βόλτα, εξερευνώντας διάφορες μεριές της παραλίας και βουτώντας στα βαθιά. Πριν ξεκινήσεις, όμως, έλεγξε τα πεντάλ και φόρεσε σωσίβιο για να είσαι σίγουρη και ασφαλής.

Τι γυμνάζει: Το κάτω μέρος του σώματος με έμφαση στο άνω μέρος των ποδιών (μηροί, τετρακέφαλοι).

Θερμίδες που καις: Σε 30 λεπτά θα “εξολοθρεύσεις” 150-300 θερμίδες.

Λίγες ή πολλές οι θερμίδες που θα κάψεις, το σίγουρο είναι πως θα το διασκεδάσεις, θα γυμνάσεις το σώμα σου και θα έχεις φτιάξει ευχάριστες αναμνήσεις μαζί με τη παρέα σου! 

Διασκευασμένο κείμενο από το You Weekly

You May Also Like

2 σχόλια

  1. Τελευταία μέρα διακοπών και απολαύσεων... σνιφ!
    "Κανονικά" κάνω κάθε πρωί μισή με με μία μέρα γιόγκα, το "κανονικά"
    είναι εκτός διακοπών... στις διακοπές εκτός από κολύμπι, κάνω ασκήσεις γιόγκα μες τη θάλασσα, (δικής μου επινόησης, μια και έχω υπάρξει δασκάλα γιόγκα για πολλά χρόνια. Η διαφορά με τη γνωστή γυμναστική μέσα στη θάλασσα, είναι οι αναπνοές και ο χαλαρός ρυθμός των κινήσεων!

    ΑΦιλάκια από Σκιάθο για μια μέρα ακόμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι όλο εκπλήξεις Στεφανία μου! Και δασκάλα yoga? Μου αρέσουν οι άνθρωποι που διαρκώς έχουν κάτι καινούριο να σου πουν!
    Εγώ παίζω ρακέτες και ανάμεσα σε κάθε σετ ρίχνω και μια βουτιά (επειδή είναι εκνευριστικό για τους υπόλοιπους λουόμενους το τάκα-τούκα, αλλά κι επειδή μου αρέσει το πρωινό μπάνιο, το παιχνίδι γίνεται 9:00-11:00 που ο κόσμος είναι ακόμα ελάχιστος). Έπειτα κάνω κι εγώ κάτι αυτοσχέδιες ασκήσεις χαλάρωσης μέσα στο νερό.
    Τώρα, μόλις γύρισα από το βουνό των Κενταύρων με τις υπέροχες παραλίες! Πίσω στη βάση ναι - αλλά όχι ακόμα στους ρυθμούς της καθημερινότητας! Οι μικρές εκδρομούλες δε σταματάνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4