To Know Us Better: Κοραλλία Τενεκετζή

by - 2:49 μ.μ.

Στο τέλος του καυτού Ιούλη, στο μέσο της καλοκαιρινής ραστώνης, τι δροσερό μπορείς να φανταστείς; Ζουμερό καρπούζι; Το ‘χουμε! Παγωμένη λεμονάδα; Την έχουμε! Ελληνικά νησιά; Τα ‘χουμε! Ένα όνομα που θυμίζει θαλάσσιο βυθό; Κι αυτό το ‘χουμε!
Η Κοραλλία Τενεκετζή, editor του ‘Corall Blogs’, λίγο πριν αποφοιτήσει από το τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, μας ξεναγεί στο blog της, μας δίνει μερικά καλοκαιρινά tips, και ποζάρει ως “δροσερό αναψυκτικό” αποκλειστικά για χάρη της ενότητας ‘To Know Us Better’! Ποιος θα μπορούσε να το κάνει καλύτερα από ένα τόσο φρέσκο προσωπάκι;

Ασχολείσαι με το blogging τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Πως προέκυψε αυτή η ιδέα; Θυμάσαι να μας πεις τις αρχικές ιδέες σχετικά με το ύφος του blog σου; 

Πάντα με ενδιέφερε η μόδα και η ομορφιά -ακόμα κι όταν ήμουν αγοροκόριτσο- και...
αφιέρωνα μεγάλο μέρος του ελεύθερου χρόνου μου στο να ψάχνω συμβουλές, trends και προϊόντα. Παρακολουθούσα σχετικά video στο YouTube και διάβαζα blogs για αρκετούς μήνες πριν ξεκινήσω το δικό μου. Γενικά θεωρώ πως είμαι αρκετά δημιουργικό άτομο και δεν θα μπορούσα να μην δημοσιεύω το δικό μου περιεχόμενο, μιας και πιστεύω πως αυτό που έχει να δώσει ο καθένας μας είναι μοναδικό.

Τι σημαίνει για ‘σένα το ‘Corall Blogs’; Είναι ένα ημερολόγιο ομορφιάς και άλλων προτάσεων ή ένα ιστολόγιο που θα μπορούσε στο μέλλον να εξελιχθεί σε κάτι πιο επαγγελματικό; 

Επέλεξα αυτό το όνομα για το blog καθώς ήθελα να είναι κάτι προσωπικό αλλά και ταυτόχρονα αρκετά γενικό, ώστε να περιλαμβάνει ό,τι θέλω να μοιραστώ κάθε φορά χωρίς να περιοριστώ σε υλικό συγκεκριμένης θεματολογίας. Αν προσέξεις, πουθενά στον τίτλο δεν αναφέρονται οι λέξεις ομορφιά ή μόδα γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο. Ο κύριος χαρακτήρας του βέβαια είναι αυτός αλλά κατά καιρούς έχω γράψει για ό,τι μπορείς να φανταστείς… τις αγαπημένες μου σειρές για παράδειγμα!

Όντως… οι στήλες σου περιλαμβάνουν προϊόντα ομορφιάς, tags, νέες αγορές, στιλιστικές προτάσεις, ακόμα και συνταγές μαγειρικής! Πολύ girly κατηγορίες… θα σταθώ στην τελευταία. Πως αποφάσισες να εισάγεις την μαγειρική στο blog σου; Θέλω να πω, δεν είναι κάτι που συνηθίζεται σε blogs ομορφιάς και μόδας. 

Πράγματι, όταν το αποφάσισα ήταν κάτι πολύ πρωτότυπο! Τώρα βλέπω όλο και πιο πολλά blogs να παρουσιάζουν αγαπημένες συνταγές! Ο λόγος είναι πολύ απλά ο αδερφός μου! Σπουδάζει chef και όποτε βρίσκει ευκαιρία ξεδιπλώνει το ταλέντο του στην κουζίνα. Έτσι έχω την τύχη να δοκιμάζω καινούρια πράγματα και να τα δείχνω και στο blog! Εννοείται πως παρέχω τη βοήθειά μου και παράλληλα μαθαίνω κι εγώ ένα-δυο πράγματα!

Έχω διαπιστώσει επίσης, πως έχεις αδυναμία στη περιποίηση των νυχιών. Θα μπορούσες να μας δείξεις ένα εύκολο και γρήγορο σχέδιο - “ανθεκτικό” στο νερό της θάλασσας ή της πισίνας; 

Τα νύχια είναι κάτι που φροντίζω πάντα στην εμφάνισή μου. Τώρα το καλοκαίρι τα κρατώ λίγο κοντύτερα. Έχω δει ότι τα μανικιούρ διαρκούν περισσότερο σε πιο κοντά νύχια και αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορούμε να κάνουμε σχέδια σε αυτά. Όσοι παρακολουθούν το blog μου, ξέρουν ήδη πως έχω κολλήσει με τα λευκά νύχια. Εδώ θα σας δείξω ένα σχέδιο με λευκό και γαλάζιο… τι φωνάζει ελληνικό καλοκαίρι περισσότερο από αυτά τα χρώματα; Το έχω κάνει πολλές φορές, αφού είναι πανεύκολο και εξαιρετικά γρήγορο. Σήμερα θα το δείτε στα νυχάκια της μαμάς μου και να σας πω ότι τελικά πιο εύκολα το κάνει κανείς στον εαυτό του, παρά σε άλλον! 

Αδιάψευστο σχέδιο και δίνει την ψευδαίσθηση μεγαλύτερου μήκους! Αλήθεια, που ξοδεύεις περισσότερα χρήματα; Ρούχα, καλλυντικά, αξεσουάρ, εξόδους, κάτι άλλο? 

Δεν είμαι άτομο που ξοδεύει πολλά χρήματα και θεωρώ ότι είμαι από τις πιο εγκρατείς bloggers! Δεν θα πάρω οτιδήποτε νέο βγει στην αγορά και μένω πολύ στα αγαπημένα μου όσον αφορά το μακιγιάζ. Αν βρω κάτι που να μου αρέσει δύσκολα το αλλάζω. Άρα τα περισσότερα έξοδά μου μάλλον γίνονται στα ρούχα και πάλι όμως σε λογικά πλαίσια. Ακολουθώ τα trends, τα προσαρμόζω όμως στο δικό μου στυλ και σωματότυπο!

Πως θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου με 3 λέξεις;

Πεισματάρα, ντροπαλή κι ενθουσιώδης!


Αναρωτιέμαι πόσο παλιό μπορεί να είναι το παλιότερο κομμάτι στη ντουλάπα σου! 

Σκέφτηκα πολύ αυτή την απάντηση και ενώ στην αρχή το μυαλό μου πήγε σε ρούχο, τελικά ξέρω ακριβώς τι είναι! Ένα χρυσό δαχτυλιδάκι με τυρκουάζ πέτρα, δώρο της μαμάς, ήμουν 4-5 όταν το φορούσα αρχικά και τώρα έχει βρει μια λίγο διαφορετική χρήση: ως knuckle ring και ίσως το πιο πολυφορεμένο μου. Το αγαπούσα τότε -από ότι μαθαίνω- και το λατρεύω ακόμη και τώρα! Παίζω με διάφορους συνδυασμούς με τα δαχτυλίδια μου, vintage και μη, έχουν γίνει το αγαπημένο μου αξεσουάρ!

Τι δεν θα παραλείψεις από τη βαλίτσα των διακοπών σου; 

Μμμ… αντηλιακό εννοείται, τη maxi αέρινη φούστα μου, highlighter όσον αφορά το μακιγιάζ, ένα ψάθινο καπέλο και φυσικά γυαλιά ηλίου!

Υπάρχει κάποιος αγαπημένος προορισμός για τις καλοκαιρινές σου βουτιές; 

Οποιοδήποτε ελληνικό νησί! Έχω περάσει τις καλύτερες διακοπές μου στη Σίφνο, την Άνδρο και την Κέρκυρα και θα ήθελα όσο είναι δυνατόν να γυρίσω όλα τα ελληνικά νησιά. Με το που πατάς το πόδι σου σε πλημμυρίζει μια γαλήνη και αλλάζει όλη σου η διάθεση. Κι όχι επειδή βρίσκεσαι σε διακοπές. Το κλίμα, οι ρυθμοί ζωής είναι τόσο διαφορετικοί από ότι έχουμε συνηθίσει. Κάθε φορά μετά το τέλος των διακοπών νιώθω άλλος άνθρωπος!

Εμπνευσμένη από την αγάπη σου για τις “αλχημείες στη κουζίνα”, αλλά και την αφόρητη ζέστη των ημερών, το σημερινό μου test θα ήθελα να “δροσίσει” τις αναγνώστριές μας. Το ονομάζω: ‘Λεμονάδα outfit’ – δίνω τα υλικά… (λεμόνια-ζάχαρη-πάγος) δώσε τη πρόταση! 

Ομολογώ πως δεν συμπαθώ ιδιαίτερα το κίτρινο χρώμα στα ρούχα, αυτό όμως δεν ισχύει με τα αξεσουάρ! Αυτό το κίτρινο-lime βερνίκι είναι φανταστικό. Λόγω της ζέστης, ένα jean σορτσάκι και ένα ανάλαφρο λευκό top, αποτελούν την ιδανική λύση. Το outfit ολοκληρώνει μια χρυσή αλυσίδα σώματος και statement ring. Ευκολοφόρετες πλατφόρμες και είμαστε έτοιμες! Παρέα με τη λεμονάδα μου, τι άλλο;


Simple & cool! Υπάρχει κάποιο blog το οποίο ξεκίνησες να διαβάζεις, αφότου παρουσιάστηκε σε αυτή την ενότητα; 

Νομίζω πως ήξερα τα blogs πριν διαβάσω τις συνεντεύξεις τους αλλά το διασκέδασα πολύ να βλέπω τις ερωταπαντήσεις και το φωτογραφικό υλικό των κοριτσιών! Είναι όλες εξαιρετικές σε αυτό που κάνουν και νιώθω μεγάλη χαρά που το ‘Corall Blogs’ θα παρουσιαστεί πλάι στα δικά τους blogs! Ζέτα σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή αυτή που μου έκανες! 

Η χαρά είναι όλη δική μου! Φυσικά δε θα μπορούσα να κλείσω χωρίς να ζητήσω μια αποκλειστική συνταγή… θα μπορούσες να μας ετοιμάσεις κάτι light? 

Καλοκαίρι και light πάνε χέρι-χέρι και θα σας δείξω το απογευματινό μου snack το οποίο τρώγεται οποιαδήποτε ώρα της μέρας φυσικά. Θα το πρότεινα και ως ένα πολύ υγιεινό πρωινό. Δεν θα σας πάρει πάνω από 5 λεπτά να το ετοιμάσετε και θα σας δροσίσει στη στιγμή. Κόβετε σε κύβους τα αγαπημένα σας φρούτα -όπως καρπούζι και ροδάκινο- και τα ρίχνετε σε ένα μπολ πάνω από μερικές κουταλιές γιαούρτι. Αν έχετε sweet tooth όπως εγώ, ρίξτε και λίγο μέλι στο γιαούρτι για να γλυκάνει στη γεύση! Καλή σας όρεξη! 



Η Κοραλλία μαζί με άλλες fashion bloggers και beauty editors, μοιράζεται τις αναρτήσεις της στην κοινότητα ‘Take Me Out’ στο Google Plus.

You May Also Like

3 σχόλια

  1. Ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη Ζέτα μου, το διασκέδασα πολύ που απάντησα στις ερωτήσεις και έκανα τα challenges! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ; ) Συνέχισε να χαμογελάς και να μας ομορφαίνεις τη μέρα!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Go, Corall, go! Τέλειο άρθρο και φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4