Το πρώτο μου σερβίτσιο

by - 9:07 μ.μ.

Είναι εκπληκτικό... μετά από καιρό, η αποθήκη του πατρικού σου σπιτιού μοιάζει σαν μαγικός κήπος, φορτωμένος με καρπούς αναμνήσεων!
Τόσα πράγματα φυλάσσονται εκεί μέρα και νύχτα, καλοκαίρι – χειμώνα, χρόνο με τον χρόνο και περιμένουν να φτάσει η στιγμή εκείνη που θα ξανά βρεθείς ανάμεσά τους! Θα τ’ ανακαλύψεις εκ νέου και θα ‘χετε να πείτε πολλά…
εσύ έχεις να διηγηθείς ιστορίες της ζωής που εκείνα έχασαν, κι εκείνα θα σου πουν πως γνώριζαν ήδη!
Μετά την Χριστουγεννιάτικη “έκπληξη”, να συναντήσω το πρώτο μου λούτρινο σ’ ένα ψηλό ράφι της αποθήκης στο σπίτι της μαμάς, ήρθε στη ζωή μου τώρα, άλλο ένα κομμάτι των παιδικών μου αναμνήσεων. Το πρώτο μου σερβίτσιο!
Η ιστορία του ξεκινά στις αρχές του ‘80. Όταν η εύπορη Σέρβα προγιαγιά μου φτάνει στην Ελλάδα με αφορμή τη γέννησή μου, σκέφτεται να προσθέσει στα δώρα της κάτι διαχρονικότερο από ένα βρεφικό φορμάκι και κάτι μοναδικότερο από μια χρυσή ταυτότητα. Ένα πορσελάνινο σερβίτσιο πρωινού, περιορισμένης έκδοσης με την υπογραφή μεγάλης επωνυμίας στον χώρο της πορσελάνης άριστης ποιότητας (ΙΩΝΙΑ). Τόσο η πραγματική τους αξία, όσο και η προστιθέμενη λόγω της σπανιότητας αλλά και της παλαιότητας, καθιστούν αυτά τα κομμάτια συλλεκτικά. Το σετ περιλάμβανε ένα μπολ, ένα φλιτζάνι με το πιατάκι του και μία αυγουλιέρα. Δυστυχώς με το πέρασμα του χρόνου τα δύο τελευταία κομμάτια δε διασώθηκαν, ωστόσο θυμάμαι τον εαυτό μου να τα χαίρεται και όχι να τα καμαρώνει σ’ ένα κλειστό ντουλάπι. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, η συναισθηματική τους αξία είναι ανυπολόγιστη!
Σήμερα, το πρωινό μου ήταν διαφορετικό… ήπια καφέ εκεί που κάποτε έπαιρνα το τσάι μου και σέρβιρα τη μαρμελάδα εκεί απ’ όπου “απογειώνονταν αεροπλανάκια φρουτόκρεμας”!



You May Also Like

6 σχόλια

  1. Διακρίνω έντονα κύματα νοσταλγίας τον τελευταίο καιρό! Δυο αναρτήσεις μέσα στον μήνα με θέμα το πατρικό σπίτι (ή μητρικό αν προτιμάς)? Interesting....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχαχα! Μ' άρεσε η παρατήρησή σου Αγάπη μου... πως με πιάνεις! Ναι μητρικό προτιμώ... χρησιμοποιώ τον όρο πατρικό με την έννοια της πατρίδας... χαχαχα! Φιλούνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0