Shopping list

by - 5:50 μ.μ.

Αν ακόμα δε βγήκες στην αγορά για τα πρώτα καλοκαιρινά σου ψώνια, πάλι καλά… σε πρόλαβα! Ίσως θα σε ενδιέφερε το σκονάκι μου πριν “οργώσεις” τις βιτρίνες! 
Δες τι έχω ξεχωρίσει από τις τάσεις της εποχής, με τι έχω αρχίσει ήδη να εμπλουτίζω τη ντουλάπα μου κι ευελπιστώ να ενισχύσω και τη δική σου λίστα αγορών: 

Black & white shoes 

Μερικές φορές, το μαύρο πατούμενο μεσ’ το καλοκαίρι “μου κάνει πολύ χειμωνιάτικο” και το λευκό, παραπάνω navy από ότι επιδιώκω μια δεδομένη στιγμή. Με την ασπρόμαυρη επιλογή, κρατάς ένα ενδιαφέρον balance ανάμεσα στην κομψότητα και την πρωτοτυπία (εφόσον επιμένεις, να μη καταφύγεις στην προβλέψιμη λύση του nude - gold - silver - camel).  

Μ’ αρέσουν γιατί: Όταν έχω να ετοιμάσω αποσκευές για ταξίδι, πρέπει να...
επιλέξω ένα ζευγάρι passe partout. Έτσι, δε σπάω το κεφάλι μου στο ερώτημα «μαύρο ή άσπρο;».



Kimono 

Μη σε ξεγελά η προέλευση του, δεν είναι απαραίτητο να απεικονίζει μοτίβα ασιατικής τέχνης. Kimono, για φέτος, εννοούμε οποιοδήποτε λεπτό, ριχτό πανωφόρι με μανίκια σε φαρδιά γραμμή. 

Μ’ αρέσει γιατί: Είναι αέρινο, ταιριάζει σχεδόν με όλα (shorts, jeans… ακόμα και με μαγιό), όλες τις ώρες (φαντάσου το ως sweet ρομπάκι για βραδιές στη βεράντα). Επιπλέον είναι πανεύκολο να ράψεις ένα μοναδικό kimono, χρησιμοποιώντας μόνο μια τετράγωνη εσάρπα και ίσως κάποια εκατοστά κροσσάτης τρέσας. 


Bucket fringing bag 

Οι τσάντες πουγκιά και ιδιαίτερα αυτές με κρόσσια, έχουν επιστρέψει στο προσκήνιο και κάνω τεμενάδες γι’ αυτό! Στην πραγματικότητα δεν έπαψα ποτέ να περνάω στους ώμους μου κάποιο πουγκί, γιατί με κάνουν να αισθάνομαι πιτσιρίκα... όπως τότε, κάπου στα 12 με 13 που κράτησα στα χέρια μου τη πρώτη μου τσάντα: σουέντ – βυσσινί πουγκί με μαύρα κρόσσια!

Μ’ αρέσει γιατί: Χωράει τα πάντα, φοριέται και χιαστί (χρήσιμο όταν θα καταφθάνεις στο νησί, φορτωμένη με βαλίτσες ή όταν θα σαλτάρεις στη μηχανή του), συνδυάζεται με sneakers, σανδάλια, εσπαντρίγιες, πλατφόρμες, παντόφλες και ότι άλλο είσαι ικανή να φανταστείς. Υπάρχει τεράστια ποικιλία χρωμάτων & σχεδίων κι έτσι δε χρειάζεται ν’ ανήκεις στο boho style για να το ενσωματώσεις στο στιλ σου! 


Lace top 

Η δαντέλα γενικώς φοριέται τους θερινούς μήνες… αυτό το καλοκαίρι θα φορεθεί κάτι παραπάνω. Θα τολμήσω να πω, πως δε θα περιοριστεί στο απόλυτο λευκό, θα την δούμε και σε χρώμα. Όταν έβαλα τη λέξη δαντέλα στη λίστα μου, σκέφτηκα πως σαν “ρομαντικό υλικό” θα ‘θελα να αγκαλιάζει το πάνω μέρος του σώματός μου. Οπότε κατέληξα να “εμφυτεύω” δαντελωτά μπλουζάκια στη ντουλάπα μου… ιδανικά θεωρώ τα ανοιχτόχρωμα με μανίκι, επειδή είναι ‘3 seasons’ (άνοιξη, καλοκαίρι, φθινόπωρο - με φανελάκι ή μαγιό από μέσα).   

Μ’ αρέσει γιατί: Δε μπορώ να κάνω αλλιώς… έχω προπληρώσει το πακέτο με τις δαντελένιες μπλούζες, που φτάνει σε λίγες μέρες στη πόρτα μου!  


Laser cut skirt 

Το laser cut σαν τεχνολογία, ομολογώ πως δε μ’ αφήνει αδιάφορη. Θα ‘θελα κάποια στιγμή να εντρυφήσω πάνω σ’ αυτό… μέχρι τότε θα χαζεύω τα άψογα φινιρίσματα που αφήνει πίσω του. Επιλέγω φούστα σ’ αυτή τη κατηγορία, για το βασανιστικό παιχνίδισμα που κάνει τ αντρικά βλέμματα να αναζητούν τη κατάλληλη οπτική γωνία! 

Μ’ αρέσει γιατί: Είναι girly, δροσερή και μπορείς να της “αλλάξεις χρώμα”, αλλάζοντας τη φόδρα της!



Sheer panel skirt 

Αυτές οι φουστίτσες με τις διάφανες λωρίδες στον ποδόγυρο, μπορεί να έκαναν αθόρυβη είσοδό, αλλά ψυλλιάζομαι πως στη συνέχεια θα κάνουν “κρότο”. Είναι chic και με κάνουν να θέλω να πάω για sunset drink σε ένα pool bar με θέα! 

Μ’ αρέσει γιατί: Σε βάζει σε μια κατάσταση demi – φοράς και δε φοράς κοντύτερη φούστα! 


Culotte shorts / skorts 

Αν και γενικά δεν είμαι παιδί του shorts, αυτό θα το τιμήσω γιατί είναι άλλη μια μεσοβέζικη κατάσταση, μεταξύ shorts και φούστας. 

Μ’ αρέσει γιατί: Καλύπτει όσα άκομψα σημεία αποκαλύπτει ένα κοινό shorts και προστατεύει από τη κοινή θέα, όλα όσα δε μπορεί να προστατεύσει μια mini φούστα.


Flounce bodice maxi dress 

Τελευταίο άφησα ένα στοιχείο που τον τελευταίο καιρό έχω αγαπήσει, ωστόσο σύμφωνα με τις πληροφορίες μου δεν αποτελεί μέρος της τρέχουσας μόδας. Αυτό βέβαια, ποτέ δεν ήταν πρόβλημα για ‘μένα… ό,τι δεν υπάρχει το δημιουργώ! Μιλάω για τα maxi φορέματα τα οποία διαθέτουν στο μπούστο τους ένα ελαφρύ βολάν, το οποίο πέφτει ανάλαφρα σαν ξεχωριστό top. 

Μ’ αρέσει γιατί: Μοιάζει να έχει “charleston καταγωγή”… σαν να αντικαταστάθηκαν τα κρόσσια από ύφασμα. Αυτή η vintage αναφορά στα 20s, αρκεί σαν λόγος για να μ’ αρέσει… εντάξει με τσάκωσες, δείχνει πιο λεπτή τη μέση!  


Αυτά με τη λίστα μας. Ξέχασα κάτι; Α! ναι… καφέ, ρύζι και γάλα Καμπά!

You May Also Like

3 σχόλια

  1. Πολύ θηλυκή μόδα και από πρόπερσι φαινόταν ότι θα "πιάσει"...
    Αυτό που μ' εκνευρίζει με τις μόδες είναι, που ξαφνικά βλέπεις παντού και σε "όλες" δαντέλες και συνήθως είναι κακοφορεμένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τη δαντέλα μέχρι στιγμής δεν την έχω δει κακοφορεμένη, νομίζω πως το πιο παρακινδυνευμένο, είναι το κιμονό! Το είδα πρόσφατα σε πολύ κακή απόδοση και μου κόπηκε η όρεξη... προσωρινά ευτυχώς! Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0