Εγώ κι εσύ, μόνοι πάνω στη γη!

by - 4:56 μ.μ.


Κυριακή 11 Μαΐου 2014: Ο ήλιος γενναιόδωρος, η κίνηση στους δρόμους ήπια και η μαμά χιλιόμετρα μακριά…
τα πρώτα χρόνια μακριά απ’ την αγκαλιά της, νομίζεις πως θα ‘ναι κάτι που συνηθίζεται. Λάθος νομίζεις!
Μια ανώτερη δύναμη με οδήγησε σήμερα το πρωί, στο συρτάρι με τις αναμνήσεις. Θα μ’ έβρισκες κατάχαμα, θαμμένη με τα albums μέχρι το λαιμό! Έψαχνα μια συγκεκριμένη φωτογραφία, από την εποχή που ήταν μόνο δική μου μαμά, πριν αποκτήσω τα λατρεμένα μου αδέρφια… τότε που τον τίτλο της ακόμα, της τον είχα χαρίσει μόνο εγώ! Να την, την βρήκα…
Τρίτη 1 Μαΐου 1984: Εγώ, εκείνη και η Στρουμφίτα, στην άκρη του λόφου δίπλα στη λίμνη, δίναμε ένα ακόμα φιλί!
Χρόνια πολλά μαμά!       

You May Also Like

7 σχόλια

  1. Σ ΑΓΑΠΩ!! ...η μανουλα..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 2 στα 2? Να βγάζω συχνότερα οικογενιακές φωτογραφίες! ; )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε τα βάζουν αυτά σε μαμάδες γιατί τους πιάνουν τα κλάματα ( ακόμη και μέρα μεσημέρι στη δουλειά με κόσμο στο γραφείο )
    Είναι υπέροχη ....
    xo
    Melina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκούλα μου ευσυγκίνητη… κοίτα τι έκανες τώρα, με συγκίνησες που συγκινήθηκες! Θα σ’ έκανα μια αγκαλίτσα τώρα, αλλά αφού δε γίνεται για την ώρα, προτείνω να τρέξεις να αγκαλιάσεις σφικτά τη ζουζούνα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Pwpw ki egw sygkinithika. Den yparxei apla.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όσο το σκέφτομαι, τόσο πείθομαι τελικά ότι έπρεπε να βάλω και μουσικό χαλί σ' αυτό το post να σας κάνω να πλαντάξετε! Χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4