Κού-Κού!

by - 3:08 μ.μ.

Για να ξηγούμαστε… η ώρα είναι 15:00, άντε το πολύ 16:30! 
Δεν είναι θέμα ασυνέπειας, είναι θέμα κακής αίσθησης του χρόνου… ναι το παραδέχομαι, σχεδόν ποτέ δε φτάνω στην ώρα μου σε συναντήσεις. Δε κάνω διακρίσεις: θα στήσω φίλους, εχθρούς, συγγενείς, συνεργάτες, λεωφορεία, πλοία, αεροπλάνα, τελετές, ακόμα και τον ίδιο τον χρόνο (ακόμα δεν έχω γυρίσει τα ρολόγια μου).
Ευτυχώς όμως, ο χρόνος είναι ο μόνος που με βρίσκει ασταθή, καθώς σε όλα τα άλλα είμαι “Λονδρέζα”...
(πράξεις, απόψεις, όρκους, αποφάσεις, ιδεολογία, πίστη, συμπεριφορά), γι’ αυτό -παρόλη τη καθυστέρηση μου-, οι άνθρωποι με περιμένουν υπομονετικά. Εξάλλου, ποιος αγαπάει τους “κούκους”?
Ως ένδειξη καλής θελήσεως, λατρεύω τα ρολόγια! Έτσι, έχω αποκτήσει μια μεγάλη συλλογή ρολογιών χειρός… καλέ σε φωτογραφίες, τι φανταστήκατε; 

























































Κανόνες 

- Ναι στα στρογγυλά ρολόγια, γιατί τιμούν το σχήμα του “πατέρα του χρόνου”… τον ήλιο.
- Ναι, στα μεγάλα ρολόγια, γιατί τα μικρά είναι για τους μικρούς! Πέρα από τη πλάκα όμως, τα μικροσκοπικά ρολόγια μου αρέσουν μόνο στις μικρόσωμες ή ηλικιωμένες κυρίες.    
- Ναι, στα minimal ρολόγια, γιατί τα πολλά κλο-κλο “ζαλίζουν” τους δείκτες… με λίγα λόγια, αν θέλεις κόσμημα, φόρα ένα κόσμημα.
- Όχι στα ρολόγια σε επίσημες εμφανίσεις. Κάθε γυναικείο ρολόι σε τέτοιες περιστάσεις, είναι λάθος. Αφενός γιατί μπροστά στο σημαντικό γεγονός ο χρόνος δεν έχει σημασία, αφετέρου γιατί συνοδευόμαστε από έναν καβαλιέρο που μας καθοδηγεί, τόσο στον χρόνο όσο και στον χώρο! 

Εξαιρέσεις 

- Ο ροζ χρυσός μου δίνει την αίσθηση ενός υποδεέστερου μετάλλου και γενικώς νομίζω πως υποβαθμίζει την αξία ενός κοσμήματος/ρολογιού. Ωστόσο, πολύ σπάνια μπορεί να μου αρέσει αν χρησιμοποιηθεί σωστά – δηλαδή σε μικρή έκταση και σε συνδυασμό με ένα άλλο υλικό.
- Το ρολόι οποιουδήποτε σχήματος πέραν του κυκλικού, πρέπει να είναι πολύ ιδιαίτερο για να μου αποσπάσει τη προσοχή.
- Μερικές φορές το κλο-κλο είναι πολύ καλό για να το απαρνηθώ!

P.S. Μεγαλύτερη λατρεία έχω στα αντρικά ρολόγια, όμως αυτό είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο - με τα do και τα dont, που ίσως θα αναλύσουμε σε μια μελλοντική ανάρτηση.

You May Also Like

2 σχόλια

  1. Και όπως πολύ καλά υπέθεσες ναι μ'αρέσει!!!!!!!
    Ενταξει...τα ρολόγια είναι φετίχ...και εδώ όλα είναι υπέροχα!

    PS. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΝΑΙ στα μεγάλα ρολόγια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4