To Know Us Better: Ολυμπία Πιπέλια

by - 4:30 μ.μ.

Κυριακή… η μέρα της βόλτας και της ξενοιασιάς! Οι υποχρεώσεις μπορούν να περιμένουν μια μέρα. Τώρα λέω να βάλω τα φινετσάτα παπούτσια μου και ν’ αρπάξω το ζεστό μου παλτό, φορώντας το καθώς θα κατεβαίνω τις σκάλες, ανυπόμονη να συναντήσω μια φίλη το ίδιο ενθουσιασμένη με την ιδέα: βόλτα, καφές στο χέρι, κουβέντα και φυσικά φωτογράφηση! Στάσου… δεν έχω πολλές τέτοιες φίλες κι η Carrie Bradshaw δεν είναι πραγματικό πρόσωπο (να πάρει!). Τι κάνω τώρα; Θα μείνω μέσα; Όχι βέβαια, έστω και...
νοερά, θα συναντήσω τη “φίλη της διπλανής πόρτας”… την Ολυμπία Πιπέλια, τη δική μας Olie του ‘Fashion Addict’!

Όπως έχεις αναφέρει η ίδια στο blog σου, ‘Fashion Addict’, ενεργή fashion blogger είσαι μόλις τους τελευταίους 7 μήνες. Και όμως, μέσα σ’ αυτούς τους μήνες έχεις κατορθώσει να γίνεις αρκετά δημοφιλής στους εγχώριους κύκλους των fashion lovers! Τι πιστεύεις ότι λειτουργεί ως πόλος έλξης για τις αναγνώστριες σου; Με λίγα λόγια, ποιό θεωρείς ότι είναι το δυνατό σου σημείο; 

Τους τελευταίους 7 μήνες απέκτησα μια πιο άμεση σχέση με τη μόδα, μέσω των outfit posts μου και αυτό που κατάλαβα είναι ότι και οι αναγνώστες θέλουν να διαβάζουν κάτι που να έχει άμεση σχέση με αυτό που τους ενδιαφέρει. Πιστεύω ότι ο κόσμος θέλει να βλέπει τη μόδα στην πράξη και όχι στη θεωρία. Επίσης, τα outfits που δημοσιεύω είναι ως επί το πλείστον απλά και καθημερινά, είναι σύνολα που μπορώ να φορέσω από το πρωί ως το βράδυ. 

Ποιος είναι ο βασικότερος σκοπός σου μέσα από το blog; 

Ο στόχος μου μέχρι στιγμής, είναι να δημοσιεύω τα σύνολα που φοράω και να δίνω ιδέες. Από κει και πέρα, στο μέλλον θα ήθελα να ασχοληθώ επαγγελματικά με τη μόδα. Αφού τελειώσω τις σπουδές μου, θα ήθελα να κάνω σπουδές πάνω στη μόδα και αργότερα να εργαστώ και σε αυτόν τον τομέα. Μεγάλα όνειρα!! 


Εσύ, ως αναγνώστρια συναντάς εύκολα blogs μόδας που να σε καλύπτουν; 

Τη σήμερον ημέρα υπάρχουν αμέτρητα blogs! Έχω δει κάποια όμορφα, καλογραμμένα και προσεγμένα, αλλά και κάποια όχι και τόσο καλά. Σίγουρα αν ψάξει κανείς θα βρει blogs που να τον καλύπτουν. Προσωπικά έχω βρει κάποια και τα διαβάζω συστηματικά, αλλά πάντα ψάχνω και για καινούρια! 

Θα σε ρωτούσα αν μέσα από το blogging έχεις κάνει φιλίες, όμως αυτό είναι ήδη προφανές για κάποιον που σε παρακολουθεί. Φαίνεται πως το πάθος για τη μόδα, έχει φτιάξει μια λαμπερή παρέα 5 κοριτσιών (bloggers), στην οποία είσαι μέλος. Συχνά δε, απολαμβάνουμε κοινές σας φωτογραφήσεις. Κατά πόσο είναι εύκολο να συνυπάρχεις “ειρηνικά”, χωρίς κόντρες και ανταγωνισμούς, όχι με 1, αλλά με άλλα 4 θηλυκά; 

Τα κορίτσια κι εγώ, μπορεί να ασχολούμαστε με το ίδιο πράγμα, το blogging, αλλά η καθεμία έχει το δικό της προσωπικό στυλ! Διαφέρουμε σε πολλά πράγματα, γι αυτό πιστεύω είμαστε αγαπημένες. Έχουμε δεθεί σαν παρέα και πλέον, εκτός από blogger meetings, κάνουμε και άλλα πράγματα μαζί… βλέπουμε ταινίες, πάμε για ψώνια, για φαγητό. Στην περίπτωσή μας πιστεύω σταθήκαμε τυχερές. Ωστόσο γενικά θεωρώ ότι είναι δύσκολη η αρμονική συνύπαρξη κοριτσιών σε τέτοιες συνθήκες.  

Θυμάμαι σε κάποιο άρθρο σου, περιγράφεις πως ξεκίνησες να παρουσιάζεις δικά σου outfits. Χαρακτηριστικά λες: «Το μόνο που χρειάστηκε ήταν ένα απόγευμα, μία φωτογραφική, ένα ροζ σορτσάκι, και τα αγαπημένα cat eye γυαλιά μου». Ήταν μια απόφαση που πάρθηκε αυθόρμητα ή μετά από σκέψη; Τι σε ώθησε να πάρεις αυτή την απόφαση; 

Ειλικρινά ήταν μια απόφαση της στιγμής! Ήταν ένα απόγευμα και καθώς έβγαινα, σκέφτηκα να βγάλω φωτογραφίες το σύνολό μου. Διάβαζα άλλα blogs και έβλεπα πολύ όμορφες φωτογραφίες από κοπέλες και αρκετά ενδιαφέροντα outfits. Έτσι αποφάσισα να το δοκιμάσω κι εγώ. Από τότε έχει γίνει η εμμονή μου! 

Ξεχωρίζεις κάποια φωτογράφησή σου; 

Νομίζω κάθε blogger ξεχωρίζει κάποια φωτογράφισή της. Η δική μου αγαπημένη είναι μία που έκανα τελευταία με τον μπαμπά μου. Το post ‘Chic & Sporty’. Μου αρέσει και από άποψη φωτογραφιών, αλλά και από άποψη outfit. Δουλέψαμε αρκετά για να βγουν αυτές οι φωτογραφίες και μου αρέσει γιατί είναι κάτι εντελώς καθημερινό, αλλά συγχρόνως και πολύ προσεγμένο.

Υπάρχει κάτι που να σε εμπνέει, για τον κάθε σου στιλιστικό συνδυασμό; 

Οι περισσότεροι συνδυασμοί μου είναι εντελώς αυθόρμητοι. Ανοίγοντας τη ντουλάπα ρίχνω μια γρήγορη ματιά στα ρούχα μου κι αποφασίζω πιο κομμάτι θέλω ή έχω καιρό να φορέσω, κι έπειτα ψάχνω για πιθανούς συνδυασμούς. Παρόλα αυτά, καθημερινά διαβάζω άλλα blogs και όταν δω κάτι που μου αρέσει, προσπαθώ να το προσαρμόσω στο στυλ μου. 

Συνήθως βλέπουμε στα posts σου να προτείνεις όμορφα, οικονομικά ρούχα, κομψά συνδυασμένα. Τελικά ποιο είναι το μεγάλο “στοίχημα” για ένα εντυπωσιακό look, όταν λείπει η “εγγύηση” μιας μεγάλης υπογραφής;  


Γενικά δεν πιστεύω πως κάποιος είναι καλοντυμένος ή έχει ενδιαφέρον στυλ αναγκαστικά αν φοράει επώνυμα ρούχα! Προσωπική μου άποψη είναι ότι το κλειδί για ένα όμορφο ντύσιμο είναι η αυθεντικότητα και το κατά πόσο “φοράς το ρούχο και δε σε φοράει”. Είναι σημαντικό τα κομμάτια που επιλέγει κανείς, να ταιριάζουν μεταξύ τους, αλλά να είναι και ανάλογα με το σωματότυπό του και το προσωπικό του στυλ. Έχω δει όμορφα ντυμένα άτομα, των οποίων τα ρούχα είναι οικονομικά. Αντίθετα, έχω δει και άτομα που φοράνε πολύ ακριβά επώνυμα ρούχα και το αποτέλεσμα ήταν απαράδεκτο! 

Δεν έχω παρά να συμφωνήσω! Μια φίλη, μου είπε κάποτε: «Έχω οικολογική συνείδηση… γνωρίζω το μικρό όνομα της μοδίστρας μου», θέλοντας να τονίσει πόσο σημαντική είναι η μεταποίηση για το περιβάλλον (και για τις μοδίστρες!). Λοιπόν, εσύ τι σχέσεις έχεις με τη μοδίστρα σου; 

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω μεταποιήσει ποτέ κάποιο ρούχο μου. Ουσιαστικά δεν έχει χρειαστεί, με την έννοια ότι ακόμα και πολύ παλιά μου ρούχα με χωράνε. Επίσης, τα περισσότερα κομμάτια που ψωνίζω, φροντίζω να είναι διαχρονικά και όχι τα trends της περιόδου, έτσι ώστε να μπορώ να τα φοράω για αρκετό καιρό. 

Μου δίνεις πάσα τώρα, να σε ρωτήσω το αναμενόμενο. Ποιο είναι το ρούχο ή αξεσουάρ που μετράει τα περισσότερα χρόνια πάνω σου;  

Νομίζω πως περισσότερο καιρό έχω ένα ζευγάρι γκρι ‘All Stars’. Τα είχα αγοράσει όταν ήμουν 16 και η αλήθεια είναι ότι έχουν περάσει αρκετές τροποποιήσεις. Έχω αλλάξει τα κορδόνια τους αμέτρητες φορές, κάποια περίοδο μάλιστα τους είχα βάλει γκρι κορδέλες για κορδόνια και μέσα σε αυτές πέρασα χάντρες με τα γράμματα του ονόματός μου. Παρά τις ταλαιπωρίες, γενικά τα προσέχω πολύ, γιατί δεν έχω ξαναβρεί από τότε το ίδιο σχέδιο-χρώμα. 

Η ώρα της δοκιμασίας: Με αφορμή τις αλκυονίδες ημέρες, θα ήθελα να μας φτιάξεις ένα outfit “4 seasons” – να ‘χει δηλαδή στοιχεία mix… λίγο από κάθε εποχή του χρόνου!

Το outfit που επέλεξα είναι απλό, καθημερινό και minimal. Το στοιχείο του χειμώνα δεν είναι άλλο από το oversized παλτό, το οποίο συγχρόνως αποτελεί και στοιχείο της άνοιξης λόγω του χρώματος του. Μπορεί το ροζ φέτος να είναι χειμερινό trend, αλλά είναι και το σήμα κατατεθέν της άνοιξης. Ως καλοκαιρινό στοιχείο, επέλεξα τα ψηλά πέδιλα. Ναι, μπορεί να είναι ανοιχτά παπούτσια, αλλά φοριούνται και το χειμώνα! Τα προτίμησα σε μαύρο χρώμα για να έχουν μια δόση χειμώνα-φθινοπώρου. Τέλος, η φθινοπωρινή πινελιά είναι το καπέλο, όπως και το γκρι και το μαύρο χρώμα. Προσωπικά, έχω συνδέσει αυτά τα χρώματα με το φθινόπωρο και τα φοράω πολύ συχνά.


Πως φαντάζεσαι το ‘Fashion Addict’ σε 10 χρόνια, ποιες είναι οι προσωπικές σου φιλοδοξίες;

Δέκα χρόνια είναι πραγματικά πολλής καιρός για να μπορώ να φανταστώ το blog μου. Παρόλα αυτά, ελπίζω να έχει γίνει πιο γνωστό και ο κόσμος να συνεχίσει να το διαβάζει!

Η Ολυμπία μαζί με άλλες fashion bloggers και beauty editors, μοιράζεται τις αναρτήσεις της στην κοινότητα ‘Take Me Out’ στο Google Plus.  

You May Also Like

4 σχόλια

  1. Αγαπημένη blogger η Olie <3
    Πολύ όμορφη συνέντευξη!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω πολυ Ζετα μου για την ομορφη παρουσιαση & τις πρωτοτυπες ερωτησεις σου!

    P.S Εχω λατρεψει το κολαζ που εκανες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Olie συνέχισε με τον ίδιο ρυθμό και θα καταφέρεις περισσότερα απ’ όσα ονειρεύεσαι!

    P.S. Τη περισσότερη δουλειά την έκανες εσύ όπως βλέπουμε στο collage!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4