Χιονισμένη τέχνη

by - 6:15 μ.μ.


Στη καρδιά του χειμώνα, μετά από άπειρα ‘Χρόνια Πολλά’, θα μπορούσα ίσως να ευχηθώ και ‘Χιόνια Πολλά’! Αν είναι να θαυμάσω ένα παρόμοιο θέαμα, με αυτό που προσφέρει η φαντασία του...
Ιάπωνα καλλιτέχνη Toshihiko Shibuya, γιατί όχι;
Η σειρά ‘Snow Palette’ ξεκίνησε το 2011 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα, με τουλάχιστον ένα έργο τη χρονιά. Το project περιλαμβάνει μεταλλικές εγκαταστάσεις που στήνονται σε εξωτερικούς χώρους διαφόρων πολιτιστικών κέντρων της Ιαπωνίας.
Οι εγκαταστάσεις αυτές, απαιτούν πρωτίστως ένα χιονισμένο περιβάλλον. Έπειτα, οι έντονοι χρωματισμοί στο κάτω μέρους του κορμού τους, θα “ερεθίσουν” το χιόνι και θα το αναγκάσουν να “απαντήσει” με τις δικές του χρωματικές αντανακλάσεις. Προκαλούν δηλαδή τη φύση σε μια “εικονική συνομιλία” πάνω στο σιωπηλό λευκό! Τα διαφορετικά ύψη των στοιχείων του έργου, δίνει το “δικαίωμα” στο κλίμα να αναλάβει τα υπόλοιπα. Η ένταση, το εύρος, η υφή και μορφή των αντανακλάσεων, διαφέρει ανάλογα τον βαθμό χιονόπτωσης, τον σχηματισμό πάγου, την ατμοσφαιρική ποιότητα και τις συνθήκες του φωτός που επηρεάζουν τη κάθε στιγμή. 


Η τελευταία σύνθεση του καλλιτέχνη, ονομάζεται ‘Snow Palette 5’ (είναι η 5η της σειράς) και παρουσιάζεται από την ‘Clark Gallery’, ενώ υποστηρίζεται από το περιοδικό ‘SHIFT’.

Το άρθρο γράφτηκε για το Art Nouveau


You May Also Like

4 σχόλια

  1. Το αποτέλεσμα εξαιρετικό... αν και θα μου άρεσε και το ίδιο με... σαντιγί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα τι φαντασία! Ναι συμφωνώ... αν ήταν να “μεταναστεύσει” εκεί όλη η ζάχαρη του κόσμου (μιας και δε μου αρέσει η ζάχαρη – είμαι της σοκολάτας)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί η μους σοκολάτας, θα σε πείραζε να έχει και λίγη σαντιγί, με ελάχιστη ζάχαρη;
    Και εγώ είμαι της σοκολάτας φτάνει να έχει 75% chocolat!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωπω τι μου κάνεις βραδιάτικα βρε Άιναφετς! Θα φορούσα το σοκολατένιο μου μαγιό και θα ξεκινούσα τις βουτιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0