Κωνσταντίνος Πιλάβιος

by - 6:13 μ.μ.

Κωνσταντίνος Πιλάβιος. Ή αλλιώς, ο τύπος που παρακολουθώ μια φορά το τρίμηνο! Και θα εξηγηθώ αμέσως… 
Πριν από έναν χρόνο περίπου έτυχε να δω το film μικρού μήκους ‘Fatherly Love’ (με τους Γιώργο Μιχαλακόπουλο και Ανθή Ανδρεοπούλου, σε μουσική Μαριέττας Φαφούτη), το οποίο σκηνοθέτησε ο Κ. Πιλάβιος. Έμεινα εντυπωσιασμένη! Ψάχνοντας στο διαδίκτυο, ανακάλυψα το blog του σκηνοθέτη -Cpil.info- και το μάρκαρα στους σελιδοδείκτες μου. Το τσέκαρα μια βδομάδα μετά – καμιά νέα ανάρτηση… 2 βδομάδες μετά – τα ίδια... 3, 4 και πάει λέγοντας. Λίγους μήνες μετά, από λάθος κλίκαρα πάνω στον ξεχασμένο σελιδοδείκτη και… «Ω! ναι, να μια ανάρτηση! Υπάρχει ακόμα σφυγμός σ’ αυτό το blog» σκέφτηκα, όμως μετά κατάλαβα... εδώ έχουμε έναν πολύ ταλαντούχο σκηνοθέτη κι έναν πολύ τεμπέλη blogger! Έτσι πήρε το όνομα: ‘Ο τύπος που παρακολουθώ μια φορά το τρίμηνο’ (εδώ που τα λέμε, ο άνθρωπος είναι ενεργός στο twitter. Σ’ αυτή τη πλατφόρμα όμως, η αδρανής είμαι εγώ!).
Αν σκεφτεί κανείς πως...
πρέπει να κάνω διπλό check out στη σελίδα του, επειδή αυτή τη φορά άργησα 6 μήνες, τότε έχω κάτι καλύτερο… ένα κινηματογραφικό αφιέρωμα στη χάρη του! Επέλεξα τρία φιλμάκια, που παρά τη μικρή τους διάρκεια, έχουν τεράστια δύναμη επιρροής μέσα στον καθένα από εμάς! Πριν όμως, ας δούμε λίγα πράγματα για τον Κωνσταντίνο Πιλάβιο. 
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1984. Πέρασε την παιδική του ηλικία στα πλατό της ΕΡΤ, δίπλα στον πατέρα του, Νίκο Πιλάβιο (‘Ο Παραμυθάς’). Ίσως να μη το θυμούνται πολλοί, αλλά το 1991 πρωταγωνιστούσε στη κοινωνική σειρά του ‘Mega’, ‘Σπίτι για 5’. Στα 11 αποκτά τη πρώτη του κάμερα. «Δεν περίμενα να μεγαλώσω. Άρχισα τότε να σκηνοθετώ ταινίες με φίλους μου, animation και δράσης. Αυτό ήθελα να κάνω την υπόλοιπη ζωή μου». Στα 14, ανακοινώνει στους γονείς του πως φεύγει στο ‘Brockwood Park School’ της Αγγλίας. Σπούδασε σκηνοθέτης και μοντέρ κινηματογράφου κι έπειτα ολοκλήρωσε τις σπουδές του στην Αθήνα, στο τμήμα κινηματογράφου του ‘New York College’.
Ως σκηνοθέτης έχει γυρίσει πάνω 13 ταινίες μικρού μήκους, αρκετά ντοκιμαντέρ, εκπομπές και διαφημιστικά. Το 2005 ίδρυσε την εταιρεία παραγωγής ‘Movie Teller Filmst’ (‘Παραμυθάς Ταινιών’). Ζει στην Αθήνα, όπου και εργάζεται ως σκηνοθέτης. Επίσης, συνεργάζεται με το Andro και είναι ραδιοφωνικός παραγωγός. 
Έχει “εφεύρει” έναν νέο τρόπο να επικοινωνεί τα έργα του με το κοινό. Σκηνοθετεί μικρές γλυκόπικρες ιστορίες στο κανάλι του, στο ‘You Tube’, με εκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως. Χρησιμοποιεί το web ως μέσο, που πιστεύει πως κάποτε θ’ αντικαταστήσει την τηλεόραση. Το 2006 έφτιαξε videos διαβάζοντας ιστορίες γραμμένες από Ελληνες bloggers.
Η ταινία ‘Τι Είναι Αυτό’ που θα δείτε παρακάτω, έχει πάνω από 3 εκατομμύρια views, ενώ το ‘Μικρές Χαρές’ το είδαν 1 εκατομμύριο άνθρωποι. Τέλος, το αστείο βιντεάκι ‘Μέγα Έβγε’, παρουσιάστηκε στην τελετή ‘Ελληνικών Βραβείων Γραφιστικής & Εικονογράφησης 2013’ (ΕΒΓΕ 2013) και απέσπασε θετικές κριτικές.

Enjoy watching!  




You May Also Like

10 σχόλια

  1. Μια και απ' ό,τι καταλαβαίνω είστε φαν(ατική) του γιου μου, να σας πω ότι εδώ και λίγο καιρό ασχολείται με το fb του, ΕΔΩ: https//www.facebook.com/constantin.pilavios?fref=ts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι όντως fan του γιού σας κ. Πιλάβιε! Τον θαυμάζω για τη ξεχωριστή δουλειά του.
    Ένα από τα κριτήριά μου για να αγαπήσω έναν σκηνοθέτη, είναι να μπορεί με τις εικόνες του να μου προκαλέσει, και την εκατοστή φορά που θα τις δω, τα ίδια συναισθήματα με την πρώτη! Αυτό ο Κωνσταντίνος το καταφέρνει απόλυτα -τόσο με τη συγκίνηση, όσο και με το χιούμορ!
    Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο που αφήσατε, μου έδωσε ιδιαίτερη χαρά, καθώς είναι πολύ χρήσιμη και η πληροφορία που δώσατε για τους χρήστες του facebook.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να και η μανούλα... αλίμονο! ;-)
    Για να σε παρηγορήσω, θέλω να ξέρεις πως το αγοράκι μου το συναντώ πιο εύκολα σε γάμους και βαφτίσια... δεν έχω και fb λόγο σφοδρής αντιπάθειας και γιατί είμαι φανατική blogger!
    Εξάλλου αυτή την αφιέρωση σου, μου την έστειλε αγαπημένη blogger η Χαρά, θα επανέλθω να σου δώσω το link της!
    Με αυτή την ευκαιρία ανακάλυψα το φιλόξενο και όμορφο σπιτικό σου!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχα! Όλες οι μανούλες τα ίδια παράπονα!
    Στην αντιπάθεια απέναντι στο fb, φαίνεται πως μοιάζουμε! Ευχαριστώ την Χαρά για το share… εκτός όμως από το δικό της link, αφήστε και το link του δικού σας blog!
    Ευχαριστώ για τα θερμά σας λόγια… θα χαρώ να σας φιλοξενώ συχνότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να και μια πρόσφατη αφιέρωση στο αγόρι μου!
    Έτσι θα έχεις και μια εικόνα του δικού μου blog!

    http://ainafetst.wordpress.com/2013/07/22/that/

    ΥΓ: και εμείς οι bloggers "μιλάμε" στον ενικό!

    ΑΦιλιά! (Α=Αληθινά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχα! Νόμιζα πως δε θα το πρότεινες ποτέ!
    Πολύ συγκινητική και ενδιαφέρουσα εξομολόγηση… την είχα ήδη διαβάσει!
    Το blog σου ξεχειλίζει μαγεία και είναι ολοφάνερο πως και η οικογένειά σου πλημμυρίζει από αγάπη!

    Θα τα λέμε Άιναφετς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δηλώνω την ταπεινότητά μου.
    Περνώ συχνά και διαβάζω τα κείμενά σου και μαθαίνω πράγματα και θαυμάζω. Η αναφορά στον Κωνσταντίνο που έχω την τύχη να "γνωρίζω" και να ξεχωρίζω τη μαμά του,πριν μάθω τις συγγένειες, μ έκανα να δω όλα του τα βίντεο μονομιάς!
    Κάποια μ έκαναν κι έκλαψα γοερά. Ισως επειδή είμαι γονιός, ίσως επειδή έχασα τον δικό μου,ίσως γιατί πρέπει να παραδεχθώ οτι γερνάω;
    Πολλά "ίσως", το σίγουρο όμως οτι μέσα σε λίγα λεπτά εκφράζει πράγματα ουσιαστικά και καίρια!
    Κι όπως γράφεις κι εσύ, είναι απ αυτά που δε σου αρκεί μια φορά να τ απολαύσεις και τ απολαμβάνεις κάθε φορά και συγκινείσαι,όπως την πρώτη.
    Νάσαι καλά!
    Αυριο με καλό,λέμε στον Τόπο μου και στο εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Χαρά και χρόνια πολλά!
    Καταρχήν νιώθω υπέροχα να ακούω πως με κάποιον τρόπο συμβάλω στην προσωπική εξέλιξη κάποιου ανθρώπου, έστω και αν αυτό γίνεται σε ελάχιστο βαθμό!
    Στο αυθόρμητο κλάμα δεν είσαι μόνη σου… κι εγώ δε μπορούσα να “σταματήσω τα μάτια μου” όταν είδα το ‘Fatherly Love’ και το ‘Τι είναι αυτό;’. Ξέρεις τι; Δεν έχει σημασία τι ηλικία έχεις, αν έχεις παιδιά ή αν έχεις χάσει κάποιον γονιό. Σημασία έχει σε τι είσαι ευαίσθητος, ποια είναι η Αχίλλειος πτέρνα σου. Η δική μου είναι η ‘σχέση γονιού-παιδιού’ και αφήνω κάποιες ταινίες να το “εκμεταλλευτούν”!
    Μόλις επισκέφθηκα τα blogs σου. Έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά… βρήκα ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα την ιδέα για μια web-βιβλιοθήκη! Οπωσδήποτε θα την παρακολουθώ! Αυτό που δε ξέρεις είναι ότι ήδη παρακολουθούσα μια άλλη σου σελίδα που δεν αναφέρεται στο προφίλ σου. Την http://xarastestblog.blogspot.gr/ μέσω της οποίας επισκεπτόμουν όλες αυτές τις σελίδες που προτείνεις!
    Εύχομαι τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Από τη μαγισσούλα μας, που σε έμαθε από τη Χαρά και μέσα από το εκπληκτικό αυτό αφιέρωμα, σε έμαθα κι εγώ και χαίρομαι πολύ που σε βρήκα!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4