Η Sissy Nikolaidi μιλά στο Living Postcards

by - 10:34 μ.μ.

Θυμάμαι τον εαυτό μου μερικούς μήνες πριν, όταν αποζητούσα μια καινούρια εμπειρία στα διαδικτυακά μου δρώμενα και βαριόμουν όλες τις συζητήσεις με τους φίλους μου (sorry guys), επειδή δε μπορούσαν να συμμεριστούν το πάθος και τον ενθουσιασμό μου για το γράψιμο. Τότε, παρουσιάστηκε μπροστά μου ως εκ θαύματος η πρόταση για συνεργασία με το περιοδικό ‘Art Nouveau’, δια στόματος...
Ελένης Δούκα (εκδότρια περιοδικού).
Έτσι, πρώτα τα “πυρακτωμένα” μου δάχτυλα βρήκαν άλλον έναν λόγο να διοχετεύουν την ενέργειά τους πάνω στο πληκτρολόγιο, ενώ παράλληλα μου δόθηκε η ευκαιρία να συνεργαστώ με ανθρώπους με τους οποίους μας ενώνουν πολλά κοινά!
Σήμερα δημοσιεύθηκε ένα πολύ ενδιαφέρον κείμενο, αφιερωμένο στην αρχισυντάκτρια του ‘Art Nouveau’, Sissy Nikolaidi, από το πολύ δημοφιλές ‘Living Postcards’. Δείτε παρακάτω το μεταφρασμένο κείμενο:           
«Όλα ξεκίνησαν από μια απλή ιδέα... Όπως πάντα! Από την αρχή, όσο ακόμα στηνόταν, το ‘Art Nouveau’ μου έκλεψε την καρδιά! Ήταν καινούριο για μένα, επειδή δεν ήμουν εξοικειωμένη με κάτι παρόμοιο, αυτός είναι και ο λόγος που έχω πολύ μεγάλα όνειρα γι’ αυτό.
Όπως ενδεχομένως γνωρίζετε, το αποτέλεσμα που βλέπετε στην οθόνη σας δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται, απαιτεί ομαδική δουλειά, από πολλούς ανθρώπους! Έχω μια καταπληκτική ομάδα συνεργατών στο πλευρό μου, που προσπαθούν πολύ σκληρά και είμαι πολύ ευγνώμων! Είμαι υπεύθυνη των δημοσίων σχέσεων του περιοδικού, καθώς και διατηρώ τη θέση της αρχισυντάκτριας, το οποίο σημαίνει ότι ελέγχω και επαληθεύω την εγκυρότητα των θεμάτων που παρουσιάζονται και επιβεβαιώνω ότι το περιεχόμενο και το ύφος τους πληρούν τις προδιαγραφές του περιοδικού. Μέρα με τη μέρα αντιμετωπίζω νέες προκλήσεις που με κάνουν πιο δυνατή. Μαθαίνω συνεχώς καινούρια πράγματα και παρά την ηλικία μου, τα καταφέρνω αρκετά καλά!
Το Art Nouveau είναι ένα διαδικτυακό περιοδικό το οποίο δίνει έμφαση σε όλες τις μορφές τέχνης. Από την αρχιτεκτονική και το σχεδιασμό μέχρι την μόδα και τη γκουρμέ κουζίνα! Συχνά παρουσιάζουμε καλλιτέχνες από όλους τους τομείς της τέχνης, όπως φωτογράφους, μουσικούς και σχεδιαστές, από όλο τον κόσμο. Δίνουμε επίσης μεγάλη σημασία στη “τέχνη” της καλής ζωής. Αυτό περιλαμβάνει: σχέσεις, τρόπους, ταξίδια και οτιδήποτε κάνει τις ζωές μας καλύτερες! Σε γενικές γραμμές, είναι ένα περιοδικό που ασχολείται με διάφορα θέματα που αφορούν τον καθένα. Διαθέτει μια εκλεπτυσμένη άποψη για τα πάντα... τη δική μας άποψή! Μέσω του περιοδικού έχω γνωρίσει πολύ σημαντικούς ανθρώπους! Ορισμένοι από αυτούς είναι παγκοσμίως γνωστοί και είμαι ευγνώμων που μου δόθηκε η ευκαιρία να τους γνωρίσω!
Έχω πολλά σχέδια, πολλή ενέργεια και πολύ πάθος! Πιστεύω ακράδαντα ότι αυτή είναι η συνταγή της επιτυχίας... νομίζω πως θα ‘ναι ένα απίστευτο ταξίδι!
Εν τέλη, θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά την Ιλιάδα που με επέλεξε και μου έδωσε την ευκαιρία να παρουσιάσω το ‘Art Nouveau... My Greek Magazine’… Σας περιμένω όλους να μας επισκεφτείτε!».

You May Also Like

3 σχόλια

  1. Είσαι μια εξαιρετική συνεργάτης και ευχομαι να κρατήσει πολύ μα πολύ καιρό ακόμα αυτή η συνεργασία! Σπανίζουν στις μέρες μας τόσο επαγγελματίες!! Σε ευχαριστούμε !!

    http://www.facebook.com/artnouveaumagazine?ref=hl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα εγώ τι να πω; Μάλλον ήταν καρμικό να συναντηθούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο σε όλους! Και εις ανώτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4