Ταινίες για χουχούλιασμα!

by - 9:20 μ.μ.


Όταν έξω κάνει κρύο, το σπίτι αποκτά άλλη αξία... μοιάζει με καταφύγιο στη κορυφή των Άλπεων! Χωρίς να το καταλάβεις μπαίνεις σε ρομαντική τροχιά: τυλίγεσαι με τη κουβερτούλα στον καναπέ, παίρνεις τη ζεστή σοκολάτα ανά χείρας κι ετοιμάζεσαι να πατήσεις το play.
Είναι εκείνη η ταινία που σ’ αρέσει να βλέπεις κάθε χρόνο τέτοιες μέρες. Όχι επειδή είναι επίκαιρη, απλά επειδή ο οργανισμός σου το “απαιτεί”! Σε κάνει να νιώθεις... ασφαλής, σε φέρνει σ’ επαφή με τον τρυφερό σου εαυτό, σε συγκινεί πάντα στο ίδιο σημείο για λόγους που μόνο εσύ καταλαβαίνεις! 
Επειδή όλοι μας έχουμε μία ή και περισσότερες τέτοιες ταινίες, εδώ θα σας παρουσιάσω την δική μου λίστα, ελπίζοντας να “δανειστείτε” μερικές ώστε να εμπλουτίσετε τη χριστουγεννιάτικη ταινιοθήκη σας!

Stepmom


The Family Stone


The Blind Side


Love Actually


Noel


Singing in the Rain


Winter Wonderland


Morning Glory




You May Also Like

4 σχόλια

  1. πολύ ωραία! πήρα μερικές ιδέες.
    είδα χτες το a chrismas carol, 1984. μου άρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Classic, classic, classic! Είδες την ωραιότερη χριστουγεννιάτικη ιστορία, ίσως στην καλύτερή της version!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To Love Actually δεν το βαριέμαι να το βλέπω! Γέλασα πολύ με την φωτό, είναι σαν κάποιος να έχει φωτογραφήσει εμένα! Ετσι ακριβώς, χουχουλιασμένη με φλισένια κουβερτούλα το τηλεκοντρόλ στο ένα χέρι και κάτι για μασούλημα στο άλλο! Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχα! Γνώριμη πόζα! Όσες αγαπάμε το χουχούλιασμα, την έχουμε πάρει!!!
    Αυτή τη στιγμή ζηλεύω το ίδιο μου το άρθρο. Είμαι μακριά από το σπίτι μου, αλλά υπόσχομαι στον εαυτό μου ότι μόλις επιστρέψω, θα ζήσω μια χουχουλιάρικη movie-night! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4