Ότι τώρα, πρέπει να γελάσω;

by - 2:59 μ.μ.


Κάποτε -όταν μόνο εμένα είχε τηλεθεατή- γελούσα με τα έξυπνα αστεία του, συμφωνούσα με την κοφτερή του γλώσσα… και μετά ήρθαν τα υψηλά νούμερα. Και η κατρακύλα ξεκίνησε!
Προκειμένου να ανεβάσει τη θεαματικότητα της εκπομπής του, να “πιάσει” το ευρύ κοινό, ο Λάκης Λαζόπουλος άφησε το μέτρο έκφρασής του, να ξεφύγει από τον έλεγχο. Παρα-απελευθερώθηκε… παρασύρθηκε απ’ τα χαχανητά του ακαλλιέργητου κόσμου που τον ακολουθεί πιστά κι αδιαμαρτύρητα. Κάπως έτσι μας αποκάλυψε τη ζωώδη πλευρά του. Μια πλευρά χυδαία και διαστροφική. Τη θέση του λόγου, πήραν τα αισχρά...
υπονοούμενα, τα σεξιστικά “αστεία” και η προπαγάνδα του βέβαια. Θαρρείς κι εμείς δεν έχουμε βούληση!
Θα μου πεις: «Γιατί τώρα; Τι σ’ έπιασε, αφού ο Λάκης έτσι είναι, εδώ και χρόνια!». Επειδή χθες το βράδυ έκατσα να δω τηλεόραση και έπεσα πάνω στην εκπομπή του. Επειδή χρόνια είχα να παρακολουθήσω ‘Αλ Τσαντίρι’ και χθες από περιέργεια, υπέβαλα τον εαυτό μου σε μια δοκιμασία: Προσπάθησα να βρω -με εντελώς αντικειμενική ματιά- που βρίσκεται το αστείο στα όσα λέει! Δεν άντεξα πέρα απ’ το 5λεπτο… λίγο ακόμα και θα μάτωναν τα αφτιά μου! Το χιούμορ του είναι τόσο παλιομοδίτικο και πληκτικά αναμενόμενο... ο συνειρμός του, τόσο βρώμικος που ένιωσα να εκμαυλίζει τις σκέψεις μου, να ασελγεί πάνω στα μάτια μου. Πραγματικά αυτή η μανία του να εκχυδαΐζει τα πάντα κι αυτή η χαρακτηριστική κίνηση που κάνει διαρκώς με τη λεκάνη του, μια εικόνα μου φέρνουν στο μυαλό. Εκείνη την εικόνα μικρών σκύλων με αυξημένες ορέξεις, που βρίσκουν ανακούφιση στο πόδια των αφεντικών τους!
Ο γενικός κανόνας μου, λέει: «Γράψε μόνο για ότι σου αρέσει. Ότι δε σου αρέσει αγνόησέ το!» (πράγμα που κάποιος μπορεί να διαπιστώσει απ’ το ιστορικό του No Excuse). Όμως, ορισμένες φορές υπάρχουν και εξαιρέσεις. Αυτό που με ώθησε να κάνω αρνητική κριτική σήμερα, ήταν το ξάφνιασμά μου από τα ξεκαρδιστικά γέλια του κοινού του Λάκη Λαζόπουλου. Αλήθεια τι συμβαίνει μ’ αυτούς; Έχουν τόσο χαμηλά τον πήχη της διασκέδασης ή από κοντά είναι πιο αστείος ο “σατιρικός βασιλιάς” τους; Αναρωτιέμαι! Εγώ όχι μόνο δε γελάω, αλλά δε μου προκαλείται ούτε μια μικροσύσπαση στα χείλη. Τον κοιτάω με το βλέμμα του σπουργιτιού πατέρα από τις ιστορίες του Αρκά!  
Δεν θα ‘κλεινα χωρίς να προσθέσω κάτι θετικό για την εκπομπή ‘Αλ Τσαντίρι Νιούζ’. Ευτυχώς την ίδια ώρα, ακριβώς απέναντι στην ‘Ετ1’, παίζεται η εκπομπή ‘Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα’. Αν και σε επανάληψη, μου φάνηκε πιο ενδιαφέρον το θέμα: ‘Αλληλεγγύη: Το αντίδοτο στη φτώχεια’!





You May Also Like

3 σχόλια

  1. o kosmos 8elei na vlepei kapoion pio xudaio apo auton gia na parigorietai! opws kanoun stakarnavalia pou mexri kai armata kanoyn ta antrika genitika organa! nomizoun pws etsi einai asteioi poy deixnoun se olous to vromiko mualo toys

    mari

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Ο χαρακτήρας ενός ανθρώπου φαίνεται απ’ αυτό που θεωρεί αστείο". Δε το λέω εγώ, ο Goethe το είπε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν κι έχω να δω, πάνω από 1 χρόνο εκπομπή του, δεν έχω ελληνικά κανάλια εδώ. Θα συμφωνήσω μαζί σου... δεν ήταν έτσι παλιά, κι όλο λέει θα σταματήσει το τσαντίρι...αλλά που? Είναι πολλά τα λεφτά και υπάρχει κρίση, μαζεύει για τα γεράματα του προφανώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4