"Χιλιάρι mixer"

by - 3:36 μ.μ.

Η αντιμετώπιση των προβλημάτων παύει να είναι επιλογή, αλλά αναπόφευκτη διαπίστωσηΌλα εκείνα που είχαμε ξεχάσει ή που πρόκειται να ζήσουμε στο μέλλον!... “αναγκάζει” ένα ολόκληρο σερβίτσιο, να υποβληθεί σε “λεπτή χειρουργική επέμβαση”…  Θα ήταν τουλάχιστον εγωιστικό, να χρησιμοποιήσουμε τη γνώση για να διαιωνίσουμε τους εαυτούς μας αντί το είδος μας!... το φινάλε που σε πείθει πως δεν είναι ιδέα σου ότι μόλις είδες μια“πατάτα”, όντως είδες μια “πατάτα”!... focus στην “στιγμή κόμβος”. Εκεί που στέκουμε σκεπτόμενοι, λίγο πριν πάρουμε μια απόφασηΗ μητρότητα δεν είναι μόνο γυναικεία υπόθεση, όλοι έχουμε μια μητέρα!... Συχνά οι προδομένοι φίλοι του παρελθόντος γίνονται ψυχροί υπολογιστές του παρόντος, στην προσπάθειά τους να μείνουν αλώβητοι...
την περασμένη χρονιά δεν είδε ούτε “κουτάλα” του original show!... Έχεις ακούσει ότι όταν τα έχεις όλα,δεν έχεις τίποτα;όλα γίνονται για ‘κείνη την υγρασία στα μάτια της που θα τη ρίξει στην αγκαλιά σου!... Ρίχνουμε τις σταφίδες, το αλατοπίπερο και το νερό και αφήνουμε να σιγοβράσειΘα την αναγνωρίσετε από τα ανακατεμένα μαλλιά που της άφησε το Aquariva του GucciΤώρα πρέπει να σκεφτείς που θα βάλεις τα κρασιά!... Δεν έχω καλύτερο απ’ το να βλέπω μια έξυπνη γυναίκα να “κλείνει το μάτι φευγαλέα” υπονοώντας πως δεν είναι “αφελής”, το παίζει “αφελής”!... Επόμενο δυσκολότερο Sudoku παρακαλώ!... Τώρα, με το ένα χέρι ελεύθερο μπορούμε να σβήσουμε το φως της κουζίνας!... Όλα γύρω έχουν αλλάξει αλλά εκείνη η ταμπελίτσα είναι βιδωμένη“επίμονα” απ’ το ’50Το No Excuse σας καλωσορίζει στον κόσμο του!


Δεν πρόκειται για σφάλμα της σελίδας: 

Μερικές φορές για να πειράξω την αδερφή μου, της εξιστορώ πολλές διαφορετικές ημιτελείς ιστορίες, οι οποίες ακολουθούν ασύνδετα η μία την άλλη. Το κάνω με τέτοια ταχύτητα λόγου, που της στερώ κάθε ευκαιρία να μιλήσει ή να με σταματήσει! Όλα αυτά βέβαια, για να προκαλέσω αυτή την ήπια σύγχυση στο πρόσωπό της (του τύπου: παίρνω βαθιές ανάσες μέχρι να εξαφανιστείς από μπροστά μου) που την κάνει τόσο, μα τόσο αστεία!
Εκείνη συνηθίζει να ονομάζει το “show” μου ‘Mixer’. «Τα βάζεις όλα σ' ένα mixer και μου τα σερβίρεις!», μου λέει. Έτσι σκέφτηκα να γιορτάσω μαζί σας την χιλιοστή ανάρτηση του No Excuse. Με ένα mixed post!

Κάθε φράση από τις παραπάνω, οδηγεί στο γνήσιο άρθρο της.







You May Also Like

3 σχόλια

  1. Από όσα κείμενα σου έχω διαβάσει αυτή η φράση μου μεινε περισσότερο: 'Το να χαράξεις μια “ξεχωριστή γραμμή” είναι κρυφή επιθυμία κάθε σχεδιαστή.'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμαν βρε αδρφούλα μου, τα έβαλες όλα σε ένα μιξερ και...

    χαχχαχαχα

    Αντε άλλα 1000 και άλλα 10000 και άλλα 10000

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένας φίλος μου ανέφερε κάτι που δε θυμόμουν γι’ αυτό το θέμα και μπήκα να το ξαναδιαβάσω… Αλεξάνδρα μου αν και καθυστερημένα, τώρα πρόσεξα πως η φράση που λες δε βρίσκεται παραπάνω… και απορώ πως τότε άφησα να μου ξεφύγει η ευκαιρία να “διαφημίσω” άλλο ένα θεματάκι! Η φράση που λες, είναι στο θέμα ‘Χαρτοτεχνίες Peopletoo’ (http://noexcus.blogspot.gr/2012/08/peopletoo.html) απ’ ότι έψαξα τώρα (έτσι για την ιστορία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0