Ανοιχτή επιστολή προς γκαζιάριδες

by - 1:30 μ.μ.

My dear Kamikazi, 

Η χθεσινή δυνατή βροχή και η σημερινή κακοκαιρία μας κρατάει χώρια. Σε ‘σένα μιλάω, που τώρα σίγουρα θα έχεις χωθεί σε κάποια παρακμιακή καφετέρια και θα παίζεις τάβλι με τα άλλα τα τζιμάνια… σε σένα με την Yamaha FZ1 ή ακόμα και σε ‘σένα κακομοίρη, με το παπί του παππού σου, που ακολουθούσες από πίσω!
Τώρα ποιος θα μας ξυπνάει στις 4 τα ξημερώματα με απότομες και δυνατές γκαζιές; Ε; Ποιός θα φτάνει τη γιαγιά του 1ου ορόφου μια ανάσα από το έμφραγμα; Ποιος θα κάνει τα μωρά της γειτονιάς να ουρλιάζουν από τρομάρα και ποιος θα ξεσηκώνει τους συναγερμούς σε ακτίνα 2 χιλιομέτρων; Τα σκυλιά ποιος θα τα “σεληνιάζει”; Και τελοσπάντων ποιόν ΔΕΝ θα κυνηγάει η τροχαία; Ποιόν θα καμαρώνουν τα παιδιά με τις στολές πίνοντας freddo;
Αχ! Καλέ μου μηχανόβιε… κι εσύ καλέ μου ντεσιμπελάκια με τα μπουκωμένα ηχεία, αυτό ήταν! Τέσσερις μήνες κράτησε αυτή η σχέση “εξάρτησης”…
τώρα και να περάσεις, έκλεισα τα παράθυρα (κι έχω καλή μόνωση) δε θα σ’ ακούσω! Ήσουν μια αγάπη για το καλοκαίρι! Τώρα ακούω τη μουσική μου, τον συνομιλητή μου και μάντεψε… ακούω πάλι τη καρδιά μου να χτυπά!


Αντίο, bye bye, adieu!







You May Also Like

3 σχόλια

  1. ναι, δυστυχώς δεν υπάρχει ένα μέρος να πηγαίνουν κι αυτοί οι άμοιροι να ξεδίνουν!
    πρέπει να περνάν κάτω από τα παράθυρά μας.
    ειδικά αν θέλεις ησυχία ή παρακολουθείς κάτι στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο τότε περνάει το λεφούσι.
    έχω κι εγώ ανάμεικτα συναισθήματα.
    από τη μια μου αρέσουν τα γκάζια.
    από την άλλη όμως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι ωραία τα γκάζια και η ταχύτητα (δε ξεχνώ: πάνω στη μηχανή του μπαμπά μου μεγάλωσα!), όμως όταν γίνονται μέσα σε κατοικημένες περιοχές, είναι εκτός από εκκωφαντικό και επικίνδυνο!!!!

    Προς τους παραπάνω: Παιδιά πέρα από την πλάκα… αν δε σκέφτεστε τους άλλους, σκεφτείτε τους εαυτούς σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...τότε περνάει το λεφούσι!!χαχαχαχαχαχαχα
    ξεράθηκα από τα γέλια. Που την ανακάλυψες αυτή τη λέξη. Με μία λέξη τα είπες όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0