Πώς να αντιμετωπίσεις τη 'Θερινή Ατονία'

by - 1:14 μ.μ.

Μήπως η έντονη ζέστη έχει αρχίσει να σε καταβάλει και αισθάνεσαι τις δυνάμεις σου να σε εγκαταλείπουν; Μπορείς να νικήσεις τη ‘Θερινή Ατονία’ ακολουθώντας μία από τις παρακάτω φυσικές μεθόδους:

Σκοτσέζικο ντους: Αύξησε την ενέργειά σου “απολαμβάνοντας” ένα σκοτσέζικο ντους. Η εναλλαγή ζεστού και κρύου νερού υπόσχεται να τονώσει την κυκλοφορία του αίματος κι επομένως να σε γεμίσει ευεξία και ενεργητικότητα. Παρ' όλα αυτά, καλό είναι να το αποφύγεις σε περίπτωση που πάσχεις από κάποιο καρδιαγγειακό νόσημα.
Τι να κάνεις: Ξεκίνησε το ντους με ζεστό νερό και σταδιακά μείωσε τη θερμοκρασία, ώστε να το νιώθεις ολοένα και πιο δροσερό. Όταν γίνει κρύο, βρέξε...
το δεξί πόδι σου, συνέχισε με το αριστερό, έπειτα το δεξί χέρι, το αριστερό, την κοιλιά, τη μέση και το πρόσωπο. Άφησε τελευταίο το στήθος κι ρίξε κρύο νερό σε όλο το σώμα. Επαναλαμβάνεις κάθε φορά που γυρίζεις το νερό από το ζεστό στο κρύο.

Κωνσταντίνα Καψουροπούλου, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Καποδιστριακού Παν/μίου Αθηνών

Γίνε... μακαρονάς: Τα ζυμαρικά αποτελούν μία από τις βασικότερες πηγές αμύλου, του σύνθετου υδατάνθρακα που δίνει ενέργεια στον οργανισμό με αργό ρυθμό. Με άλλα λόγια, μας τονώνουν για περισσότερη ώρα. Επιπλέον, αυξάνουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, γεγονός που οδηγεί στην έκκριση ινσουλίνης, η οποία, με τη σειρά της, αυξάνει τη σεροτονίνη στον εγκέφαλο.
Τι να κάνεις: Φρόντισε να εντάξεις στη διατροφή σου περισσότερους σύνθετους υδατάνθρακες. Κι αν φοβάσαι ότι τα ζυμαρικά μπορεί να σε παχύνουν, οι ειδικοί θα σε διαψεύσουν: μισό φλιτζάνι μαγειρεμένου σπαγγέτι περιέχει μόλις 99 θερμίδες, με την προϋπόθεση βέβαια ότι δεν τα έχεις “κάψει” σε λάδι ή βούτυρο και δεν τα έχεις περιχύσει με “πλούσιες” σάλτσες. Απόλαυσέ τα λοιπόν με κόκκινη σάλτσα.

Μακρυλλός Μιχάλης, MSc, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Να το πιεις στο ποτήρι: Το βότανο ‘Huang Qi’ (ή ‘Aστράγαλος ο Mεμβρανώδης’, όπως είναι η ελληνική ονομασία του) αυξάνει την ενέργεια και μας “ανεβάζει” ψυχολογικά. Επιπλέον, λειτουργεί και σαν ισχυρό ενισχυτικό του ανοσοποιητικού. Είναι ιδανική επιλογή για όσους νιώθουν “πεσμένοι”, αδρανείς και απαθείς, χωρίς επιθυμία για οποιαδήποτε δραστηριότητα.
Τι να κάνεις: Σ' αυτή την περίπτωση είναι χρήσιμη η ρίζα του βοτάνου. Τη ρίχνεις σε ένα κατσαρολάκι, προσθέτεις ένα φλιτζάνι νερό και τη βράζεις για 30'. Μπορείς να πίνεις μέχρι δύο κούπες την ημέρα (ξαναβράζοντάς το), ακόμα και για έναν ολόκληρο μήνα αν χρειαστεί (συστήνεται μία εβδομάδα διάλειμμα μετά από 3 εβδομάδες λήψης). Η ενεργητικότητά σου θα αυξηθεί μέσα σε λίγες μέρες.

Βασίλειος Τριτάκης, Ιατρός Παθολογοανατόμος, Βοτανοθεραπευτής, Βελονιστής

Από το My Self







You May Also Like

2 σχόλια

  1. Αυτό με το ντουζ είναι πραγματικά πολύ καλό και όχι μόνο για τη καλοκαιρινή βαρεμάρα αλλά και για την κυτταρίτιδα ;)

    sv

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύτιμες οι πληροφορίες!Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 36
    7
  • 80
    12
  • 52
    3
  • 51
    0
  • 46
    0
  • 48
    4