Η συντροφικότητα παχαίνει

by - 8:45 μ.μ.

Αν η συμβίωση δεν προκαλεί αλλαγές στο μεταβολισμό, τότε τι φταίει;
Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνα ο γάμος και παχαίνει και μάλιστα όσο περισσότερο διαρκεί ο κοινός βίος, τόσο αυξάνονται και τα κιλά. Στα ίδια περίπου ευρήματα έχει καταλήξει και έρευνα από το Πανεπιστήμιο του New Castle επισημαίνοντας επιπλέον ότι μεγαλύτερη τάση για αύξηση βάρους έχουν οι γυναίκες και μάλιστα όχι μόνο αυτές που παντρεύονται αλλά γενικά όσες συζούν με άνδρες.
Αν και κάποιοι υποστηρίζουν ότι η αύξηση βάρους προκύπτει επειδή...
η ασφάλεια του γάμου κάνει τους δύο συντρόφους να νιώθουν ότι δεν χρειάζεται πια να προσέχουν τόσο πολύ την εμφάνισή τους και άρα τα κιλά τους, οι ειδικοί διασαφηνίζουν ότι η αύξηση βάρους προκύπτει κυρίως λόγω αλλαγών στις διατροφικές συνήθειες.
Πιο συγκεκριμένα τα στοιχεία από τις έρευνες έδειξαν ότι τα ζευγάρια που συμβιώνουν μαγειρεύουν πιο συχνά σε αντίθεση με τους singles καθώς μέσω του φαγητού εκφράζεται η επιθυμία να φροντίζουν ο ένας τον άλλον! Η συμβίωση μάλιστα ωθεί τις γυναίκες να μαγειρεύουν πιο πλούσια και βαριά πιάτα που ικανοποιούν ιδιαιτέρως την ανδρική γεύση. Τα ζευγάρια που ζουν μαζί παρακολουθούν τηλεόραση μαζί αντί να πηγαίνουν στο γυμναστήριο. Η έρευνά της διαπίστωσε ότι τα ζευγάρια που ζουν μαζί για περισσότερο από 2 χρόνια -ιδίως τα παντρεμένα- ήταν πιο πιθανό να έχουν παρόμοιες συμπεριφοράς υπερφαγίας.
Επίσης ο συνδυασμός γάμου και καριέρας συνήθως μειώνει το χρόνο για γυμναστική που αποτελεί ακόμα μία παράμετρο για την αύξηση βάρους.

Για ν' αποφύγετε την αύξηση βάρους μετά το γάμο ή κατά τη συμβίωση:

 
- Σηκωθείτε από τον καναπέ. Εντάξτε στο πρόγραμμα σας φυσικές δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε μαζί με τον σύντροφό σας ή ξεκινήστε μαζί ένα σπορ ή γυμναστική.
- Μειώστε το μέγεθος της μερίδας. Μπορείτε να μαγειρεύετε νόστιμα πιάτα αλλά δεν χρειάζεται να τρώτε πολύ.
- Κάντε στροφή σε υγιεινές επιλογές. Επιλέξτε σε κάθε περίπτωση τροφές υγιεινές, χαμηλές σε θερμίδες και πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά.
- Αντικαταστήσετε κάποια γεύματα με πιο ελαφριά. Μερικές φορές μέσα στην εβδομάδα μπορείτε αντί να φάτε ένα πλήρες γεύμα να προτιμήσετε ένα γιαούρτι, σαλάτα φρέσκων λαχανικών ή σκέτα ζυμαρικά ολικής αλέσεως.
- Αντικαταστήστε τις γλυκές γεύσεις με γλυκές πράξεις. Εκφράστε την αγάπη σας με γλυκά λόγια, τρυφερά χάδια και ενδείξεις αγάπης αντί να στρέφεστε στις τροφές ανακούφισης.
- Θέστε κοινούς στόχους για την υγεία. Συζητήστε με τον σύντροφό σας για το τι είναι καλύτερο για την υγεία σας και προσπαθήστε να υιοθετήσετε κοινές υγιεινές διατροφικές συνήθειες.
- Δοκιμάστε κι άλλες μορφές διασκέδασης. Η έξοδος για φαγητό και γενικά τα πλούσια γεύματα στο σπίτι δεν πρέπει να αποτελούν τον μοναδικό τρόπο διασκέδασης στην καθημερινότητά σας.

Από το Livit.gr







You May Also Like

0 σχόλια

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0