Αυτό θα πει 'smart ad'

by - 3:54 μ.μ.

Μια πολύ πετυχημένη διαφήμιση πιτσαρίας έγινε ο λόγος γι’ αυτή την ανάρτηση. Αξίζει να δούμε πως ένα απλό κομμάτι χαρτί, κατάφερε το 2006 να διακριθεί σε διεθνή διαγωνισμό και να τιμηθεί με χρυσό βραβείο!
Ο διανομέας των διαφημιστικών φυλλαδίων, δε ρίχνει τον κατάλογο του menu κάτω από την πόρτα σ’ αυτή τη περίπτωση. Κολλάει όμως ακριβώς κάτω από το “ματάκι” της εξώπορτας αυτό το κατάλληλα τυπωμένο και τσακισμένο χαρτάκι, έτσι ώστε από την άλλη πλευρά του φακού, να φαίνετε ένα delivery boy με μια ζεστή pizza που δεν παρήγγειλε κανείς!
Μπορεί αυτή η ψευδαίσθηση να ξαφνιάζει μερικούς στην αρχή ή ενδεχομένως να εκνευρίζει όσους δε θέλουν κολλημένα χαρτάκια στην πόρτα τους, αλλά οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι αυτή είναι μια πολύ έξυπνη ιδέα!
Αν κρίνουμε από τη φίρμα (‘Papa Johns’) μάλιστα, πρόκειται για...
Έλληνα επιχειρηματία του εξωτερικού, που τόλμησε το κάτι διαφορετικό!









You May Also Like

0 σχόλια

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0