Τι λέει το πρόσωπό μας για εμάς;

by - 3:16 μ.μ.

Πρόσφατη έρευνα του ‘Πανεπιστημίου St. Andrew’ της Σκωτίας, έδειξε πώς αντιλαμβανόμαστε την εικόνα μας στον καθρέφτη διαφορετικά απ’ ότι οι άλλοι όταν μας κοιτούν. Αυτό οφείλεται στη διαφορετική οπτική γωνία που κοιταζόμαστε αφού ο παρατηρούμενος βλέπει ανεστραμμένο το είδωλό του. Οι ερευνητές του ‘Εργαστηρίου Αντίληψης’, εξήγησαν πως αυτή η διαφορετική αντίληψη του ωραίου, οφείλεται στον τρόπο με τον οποίο ο εγκέφαλός μας επεξεργάζεται τα πρόσωπα που βλέπουμε.
Συγκεκριμένα, όταν κοιτάμε κάποιον παρατηρούμε πιο έντονα...
(από τη δική μας οπτική γωνία) την αριστερή του πλευρά, δηλαδή επικεντρωνόμαστε στο δεξί μέρος του προσώπου που βρίσκεται απέναντί μας. Αντίθετα, όταν κοιταζόμαστε στον καθρέφτη εστιάζουμε, -αφού είναι ανεστραμμένο το είδωλο μας-, στην αριστερή πλευρά του προσώπου μας, ενώ οι άλλοι που μας περιεργάζονται “βγάζουν συμπεράσματα” για τη δεξιά πλευρά του. Αυτά τα συμπεράσματα μπορεί να είναι πολύ διαφορετικά από τα δικά μας, αφού οι εκφράσεις και τα χαρακτηριστικά μας, διαφέρουν από πλευρά σε πλευρά. 

Φυσιογνωμική made in China 

Στην Κίνα θεωρούν ότι όλο το πρόσωπο εκφράζει τον εσωτερικό κόσμο μας και επιπλέον δίνει πληροφορίες για το παρελθόν και το μέλλον μας (εντυπωσιακό να το λέει αυτό ένας λαός με τόσο όμοιες φυσιογνωμίες). Παρατηρήστε προσεκτικά, λοιπόν, τον άνθρωπο που έχετε απέναντί σας και σίγουρα θα τον γνωρίσετε καλύτερα!
Κανένας δεν είναι ολόιδιος με τον άλλον κι αυτό επειδή η σύνθεση των εξωτερικών χαρακτηριστικών που διαμορφώνει την εικόνα μας, δίνει πάντα ένα διαφορετικό αποτέλεσμα. Ωστόσο, αυτή η ποικιλία σχημάτων και μεγεθών γίνεται το πιο σημαντικό εργαλείο στην ανάλυση της προσωπικότητας ενός ανθρώπου. Τη φυσιογνωμική.
Στην κινέζικη φυσιογνωμική η μέθοδος που χρησιμοποιείται ονομάζεται ‘Μιαν Χσιανγκ’. Αναπτύχθηκε στην περίοδο των πρώτων δυναστειών, παράλληλα με τις υπόλοιπες κινέζικες μεταφυσικές επιστήμες, και έγινε μέρος της κινέζικης θεραπευτικής και χρησιμοποιήθηκε στην ανάλυση του πεπρωμένου και στο ‘Feng Shui’. Βασίζεται αφενός στην επεξήγηση μεμονωμένων χαρακτηριστικών του προσώπου (π.χ. μια ελιά στο μάγουλο) και αφετέρου στη συνδυασμένη ανάλυση πολλαπλών χαρακτηριστικών (όπως το μέγεθος της μύτης σε σχέση με τα μάγουλα και τη διαμόρφωση των φρυδιών). Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι είναι η μόνη μέθοδος που μας επιτρέπει να κάνουμε μια πρόγνωση χωρίς κανένα άλλο μέσο ή στοιχείο. Στη κινέζικη φυσιογνωμική θεωρείται πως το πρόσωπο ενός ανθρώπου είναι αρκετό για να ανακαλύψουμε τις δομές του πεπρωμένου, το ψυχολογικό προφίλ, την οικονομική κατάσταση, τις ικανότητες ή τους τομείς στους οποίους έχει κλίση, ώστε να “προβλέψουμε” καταστάσεις που αυτό το άτομο θα κληθεί να αντιμετωπίσει στο μέλλον ή να “δούμε” αυτές που αντιμετώπισε στο παρελθόν.
Στην ανάλυσή μας λαμβάνουμε υπόψη τα βασικά χαρακτηριστικά ενός προσώπου, δηλαδή τα μάτια, τα φρύδια, τη μύτη, τα αφτιά και το στόμα, παρατηρώντας το σχήμα τους, το χρώμα τους και τη θέση τους πάνω στο πρόσωπο και υπολογίζοντας τα γενικά φυσικά γνωρίσματα της φυλής που ανήκει το άτομο μόνο σαν ένα γενικό οδηγό. Πάντως, οι άνθρωποι που ανήκουν σε ένα έθνος και μοιράζονται σε γενικές γραμμές τάσεις, συμπεριφορές και αντιδράσεις έχουν κοινά στοιχεία και στα χαρακτηριστικά τους. Αξιοσημείωτο, μάλιστα, είναι το γεγονός ότι τα χαρακτηριστικά ανθρώπων που έχουν μεταναστεύσει μόνιμα σε κάποιον άλλο τόπο, τείνουν να ταυτιστούν με εκείνα των ανθρώπων της περιοχής.
Αυτό απαντά και στο ερώτημα αν τα χαρακτηριστικά του προσώπου διαφοροποιούνται, χωρίς να καταφύγει κάποιος σε χειρουργική επέμβαση. Η κινέζικη φυσιογνωμική έρχεται να προσθέσει ότι η ουσιαστική αλλαγή, αν και δύσκολη, πηγάζει πάντα εκ των έσω. Αν λοιπόν υπάρχει η θέληση, κάθε βήμα προς την αυτοβελτίωση θα αντανακλάται στο πρόσωπό μας. Μια τεχνητή παρέμβαση μπορεί πραγματικά να διευκολύνει την πρόοδο ενός ατόμου, αλλά δεν πρόκειται να έχει ικανοποιητικό αποτέλεσμα αν δεν υπάρξει παράλληλα εσωτερική προσπάθεια, γιατί τότε η επέμβαση απλώς θα καλύψει τις αδυναμίες που υπάρχουν, χωρίς ωστόσο ουσιαστική αλλαγή. 

Ισορροπία στο πρόσωπο και στη ψυχή 

Ξεκινώντας την ανάλυση της φυσιογνωμίας ενός ατόμου, δίνουμε πρωτίστως έμφαση στη συμμετρία του προσώπου. Αν κόψουμε μια φωτογραφία κάθετα στη μέση, αναπαράγουμε τη δεξιά πλευρά της σε διαφάνεια και την τοποθετήσουμε στην αριστερή, θα διαπιστώσουμε πολύ μεγάλες διαφορές στη θέση και στο σχήμα των χαρακτηριστικών. Όσο λιγότερες όμως είναι οι διαφορές τόσο πιο κοντά στην επίτευξη της ισορροπίας του ‘Yin and Yang’ είναι το άτομο.
Το επόμενο βήμα στην ανάλυση είναι ο χωρισμός της εικόνας του προσώπου οριζόντια, σε 3 μέρη. Το 1ο ξεκινάει από τη φυσική γραμμή των μαλλιών (ανεξάρτητα από το αν υπάρχουν μαλλιά ή όχι) και τελειώνει στη γραμμή των φρυδιών και την αρχή της μύτης. Το 2ο καλύπτει όλο το μήκος της μύτης, από τη γραμμή των φρυδιών έως το κάτω μέρος της, και το 3ο από το κάτω μέρος της μύτης έως το πιγούνι. Το 1ο μέρος αντιπροσωπεύει την ουράνια τύχη του ανθρώπου καθώς και τη μοίρα του από τη νεαρή ηλικία έως τα 30, το 2ο την ανθρώπινη τύχη και τις ηλικίες από 31 έως 50 και το 3ο τη γήινη τύχη και τις ηλικίες από 51 και πάνω. 

Τι αποκαλύπτουν τα χαρακτηριστικά σας 

Τα μάτια φανερώνουν τον εσωτερικό κόσμο του ανθρώπου. Μάτια που βρίσκονται στην ίδια οριζόντια ευθεία και είναι ισομεγέθη, δείχνουν καλοσύνη, συμπόνια και παραπέμπουν σε κάποιον που εμπιστεύεται εύκολα τους άλλους. Αντίθετα, αν δεν βρίσκονται στην ίδια ευθεία και υπάρχει διαφορά στο μέγεθος, δείχνουν την αδυναμία του ατόμου να εκφράσει τις σκέψεις του και την τάση του να εθελοτυφλεί βλέποντας μόνο όσα θέλει να δει. Επίσης υπάρχει πιθανότητα τόσο σε μικρή όσο και σε μεγάλη ηλικία να αντιμετωπίζει οικογενειακές δυσκολίες. Τα μεγάλα μάτια δείχνουν άνθρωπο εργατικό, ανοιχτόμυαλο αλλά και ανυπόμονο, ενώ τα μικρά άνθρωπο επιφυλακτικό και εσωστρεφή, που υπολογίζει και την παραμικρή λεπτομέρεια και αποφεύγει τη σκληρή δουλειά.
Τα αφτιά από την άλλη είναι “πληροφοριοδότες”. Μέσω τους σχήματός τους και της θέσης τους σε σχέση με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του προσώπου διαπιστώνεται η καταγωγή ενός ατόμου (ευγενής ή μη) και το κατά πόσο μπορεί να απολαμβάνει τη ζωή. Έτσι, η “ιδανική” εικόνα επιβάλλει να είναι κοντά στο κεφάλι και όχι πεταχτά, καθώς επίσης να έχουν καλοσχηματισμένο λοβό. Ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα είναι οι απεικονίσεις του Βούδα, στις οποίες φαίνεται έχει πάντα μεγάλα αφτιά με μακριούς λοβούς. Αν δεν υπάρχει λοβός, έχουμε να κάνουμε με κάποιον πεισματάρη και σκληρό διαπραγματευτή, με ίσως απότομο και δεικτικό ύφος.
Το στόμα φανερώνει την ικανότητα επικοινωνίας. Το πόσο ανεπτυγμένη είναι εξαρτάται από το πόσο καλοσχηματισμένο είναι το στόμα, όπως επίσης και από το αν το περίγραμμα των χειλιών ξεχωρίζει. Αν τα χείλια δεν διαχωρίζονται ξεκάθαρα από το πρόσωπο παρά μόνο με ένα αχνό περίγραμμα, το άτομο δυσκολεύεται να εκφραστεί και να μιλήσει άνετα μπροστά σε κοινό. Χείλη ισομεγέθη και μεγάλα, δείχνουν γενναιοδωρία και πάθος για τη ζωή, ενώ τα στενά έντονο εγωισμό και ψυχρότητα. Όταν το άνω χείλος είναι μεγαλύτερο, δείχνει άνθρωπο που δίνεται εύκολα στους άλλους και γίνεται στόχος εκμετάλλευσης. Τυχερό είναι το σχήμα του στόματος όταν φαίνεται χαμογελαστό, ενώ όταν φαίνεται λυπημένο, υποδηλώνει μοναξιά, ιδιαίτερα για τη δεκαετία 51-61.
Η μύτη, υποδεικνύει το βαθμό στον οποίο είναι ανεπτυγμένο το αίσθημα της δικαιοσύνης που διακατέχει έναν άνθρωπο και την ευθύτητα του χαρακτήρα του. Όσο πιο ίσια είναι η μύτη του, τόσο πιο δίκαιος είναι. Μικρή και μυτερή μύτη δείχνει άνθρωπο που μπορεί να αποκτήσει φήμη. Η ‘γαλλική μύτη’ (ανασηκωμένη δηλαδή στην άκρη) αποκαλύπτει προβλήματα στο γάμο για τη γυναίκα ή στην επαγγελματική πορεία για τον άντρα. Μεγάλη, σαρκώδης και στρογγυλή μύτη δείχνει ιδιαίτερα καλή τύχη και ειδικότερα για τις γυναίκες!
Τέλος, τα φρύδια δείχνουν την ισχύ του χαρακτήρα ενός ανθρώπου. Έτσι, πολύ αραιά και αδύναμα φρύδια παραπέμπουν σε κάποιο λιγόψυχο που συμβιβάζεται εύκολα με τις καταστάσεις. Αντίθετα, πυκνά και έντονα φρύδια φανερώνουν άτομο με σθένος, αλλά και ξεροκέφαλο και ριψοκίνδυνο. Αν είναι ενωμένα, υποδηλώνουν δυσκολίες στη ζωή, ενώ αν η απόσταση μεταξύ τους είναι μεγαλύτερη από 3 δάχτυλα, δείχνουν δυσκολία στην επικοινωνία.
Όσο για το μέτωπο, τα μάγουλα και το πιγούνι, πρόκειται για ‘μεγάλες περιοχές’, τα χαρακτηριστικά των οποίων (ελιές, ρυτίδες, λακάκια κ.λπ.) ερμηνεύονται ανάλογα με τη θέση τους και τον ηλικιακό προσδιορισμό κάθε περιοχής. 

Γραμμές, σημάδια & ελιές: Κάτι έχουν να σας πουν 

Το μέτωπο αντιπροσωπεύει την ουράνια τύχη. Ιδανικό θεωρείται το επίπεδο, χωρίς εξογκώματα ή βαθουλώματα. Συχνά συναντάμε στην περιοχή ανάμεσα στα φρύδια μια, δυο ή τρεις κάθετες γραμμές, σαν ρυτίδες έκφρασης. Αν όμως αυτές, όσο κι αν τεντώσουμε το δέρμα, παραμένουν ως γραμμές, δηλώνουν τραυματισμό στο αριστερό ή το δεξί πόδι (ανάλογα με το που βρίσκεται η γραμμή -αντίστοιχα κοντά στο αριστερό ή το δεξί φρύδι-). Αν όμως η γραμμή είναι ακριβώς στο κέντρο, τότε υποδηλώνει τραυματισμό στο κεφάλι. Επίσης, μπορεί να αφορά κάποια σοβαρή επέμβαση που θα χρειαστεί να κάνει ή έκανε το συγκεκριμένο άτομο.
Μια ελιά στη μύτη μπορεί να σημαίνει κλοπή ή οικονομική απώλεια, ενώ πολλές μικρές γραμμές στη μύτη δείχνουν άνθρωπο με έντονη περιέργεια, που κάνει συνεχώς ερωτήσεις.
Γραμμές στο μάγουλο στην περιοχή κάτω από το μάτι δείχνουν άνθρωπο που κερδίζει πολλά με την προσπάθειά του, αλλά δύσκολα τα κρατάει.
Μια ελιά ακριβώς κάτω από το μάτι ή στο λακκάκι που δημιουργείται ανάμεσα στη μύτη και το στόμα δείχνει δυσκολίες και προβλήματα με τους απογόνους, ίσως και κάποια δύσκολη εγκυμοσύνη.
Βαθούλωμα στα μηνίγγια (κρόταφοι) σημαίνει προβλήματα στον έγγαμο βίο, αλλά καλή τύχη αν η γύρω περιοχή είναι γεμισμένη ή ελαφρώς διογκωμένη.
Λεπτές μακριές γραμμούλες στην άκρη του ματιού δείχνουν άνθρωπο που εμπλέκεται συχνά σε ερωτικές περιπέτειες.
Αδύνατο και μυτερό πιγούνι: δυσκολίες σε μεγάλη ηλικία, ενώ έντονο πιγούνι που πλαισιώνεται από γεμάτα μάγουλα υποδηλώνει πολύ καλή και άνετη ζωή σε μεγάλη ηλικία.
Κάντε ένα πείραμα: Βγάλτε μια φωτογραφία τον εαυτό σας ανφάς και φτιάξτε 2 αντίγραφα για να δημιουργήσετε τα “2 πρόσωπα που σας αποτελούν”. Στο ένα αντίγραφο “καθρεφτίστε” το δεξί μέρος του προσώπου, ενώ στο άλλο το αριστερό. Οι διαφορές μεταξύ των 2 νέων προσώπων, θα σας εκπλήξουν. Δείτε μερικά παραδείγματα παρακάτω, μερικών προσώπων της δημοσιότητας που επιλέξαμε τυχαία.

Μαρία Μπακοδήμου

Ελεονώρα Μελέτη

Σμαράγδα Καρύδη

Γιώργος Λιάγκας
Βαγγέλης Περρής
Νίκος Μουτσινάς
Στέλιος Παρλιάρος


Ελένη Μενεγάκη



 











You May Also Like

0 σχόλια

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0