«Είναι σημαντικό να το γνωρίζουμε»: Μα είναι σλόγκαν αυτό;

by - 5:58 μ.μ.

Επιτέλους τελείωσε η εξευτελιστική ανάκριση της απογραφής, που υποτίθεται πως ήμασταν υποχρεωμένοι να υποστούμε! Οι απογραφείς πήγαν σπίτια τους και άφησαν ήσυχα τα δικά μας.
Ας μην επεκταθώ στα δημοκρατικά και ανθρώπινα δικαιώματα μου να μη θέλω να απογραφώ, ούτε βεβαίως στο ότι η απογραφή πληθυσμού δεν είναι υποχρεωτική -όπως ψευδώς...
ισχυρίζεται η ‘Στατιστική Υπηρεσία’-. Δε θα μιλήσω για την τρομοκρατία που ασκήθηκε από απογραφείς και media σε ανθρώπους χαμηλής εκπαίδευσης και ηλικιωμένους. Έχω μόνο να παραθέσω το απειλητικό σημείωμα που άφησε η απογραφέας της περιοχής μου, στη πόρτα μου. «Να ξέρετε ότι διώκεστε ποινικά αν δεν απογραφείτε» έγραψε. Θαρρείς και απευθύνεται σε νήπια που μπορεί να τα ξεγελάσει!
Είμαι ένας πολίτης που έκανε το “έγκλημα” να διαφυλάξει τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του -δικαίωμα που καλύπτει  το Ελληνικό Σύνταγμα-. Γι’ αυτό δέχτηκα απειλές από μία κοπελίτσα (που ασφαλώς κάνει ότι της λένε), η οποία θα με “διώξει και ποινικά” βασιζόμενη σε έναν αντισυνταγματικό νόμο! Μα πόσο αφελής μπορεί να είναι κάποιος ώστε να γράψει κάτι τέτοιο; Πόσο θα εκπλησσόταν αν μάθαινε ότι όχι μόνο δε μπορεί να μου κάνει κάτι, αλλά αντιθέτως μπορεί να μηνυθεί, τουλάχιστον, για παρενόχληση -αφού το δάχτυλό της συναντούσε σε καθημερινή βάση το κουδούνι μου-; Ακόμη κι αν ήθελα να απογραφώ, μετά από αυτό το σημείωμα αυθορμήτως θα εναντιωνόμουν!
Παρόλα αυτά είμαι έτοιμη… διώξτε με, διώξτε με! (είμαι πολύ περίεργη να δω σε τι όνομα θα γίνει η δίωξη εφόσον δεν έχει τα στοιχεία μου. Θα διώξει το σπίτι με τη ροζ αζαλέα;). 

Συντάκτρια του No Excuse








You May Also Like

5 σχόλια

  1. όταν η δική μας κοπελίτσα χτύπησε την πόρτα, για να την ξεφορτωθώ της είπα "απογραφήκαμε".
    κι αυτή με νεύρα (που έχασε το 1,4 ευρώ?? -τόσο περίπου δεν έπαιρναν κατά άτομο?-) απάντησε "ΠΩΣ ΑΠΟΓΡΑΦΗΚΑΤΕ?". Αυτή νόμιζε ότι θα μας δικάσει κι επί τόπου!!
    Η απάντηση μου πάντως ήταν "Είμαι εγγεγραμένη στο Δημοτολόγιο, δηλαδή εκεί μόνο που οφείλω να απογραφώ!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
    kai ti rwtane "posous upologistes exete? ti thleorash exete?posa ama3ia?" kai sto finale "ta para8ura einai diplo tzami" ekei prepei na tous apantame "nai nai to kleidi einai glastra kai leipw apo t spiti 9-2 an brhte t mikrh m korh mn anhsuxite den 8a sas enoxlisei bouti3te oti 8elete"
    SV

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Xa! 4 mines meta kai oi apografeis akoma na plirw8oun! Episis, oloi osoi den apografikame, akoma perimenoume tis upoti8emenes kιrwseis!
    Twra POIOS EINAI TO KOROIDO???? POIOS EPIVEVAIWNETAI????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Sxedon 1 xrono meta kai akoma na plirw8oun gia tis wres agarias... e re koroida... sas ekmetaleutikan kala! Afou den eixate to mualo na antista8eite sto sustima!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0