Σήμερα ψωνίζω κίτρινα!

by - 8:32 μ.μ.


Η πιο συνήθης πρακτική είναι τα Super Markets να τοποθετούν τα προϊόντα τους ανάλογα με το είδος ή την κατηγορία που ανήκουν. Με τον ίδιο τρόπο οι πελάτες αναζητούν αυτό που τους ενδιαφέρει.
Ο σχεδιαστής Marco Ugolini, επέλεξε ένα διαφορετικό και αρκετά εκκεντρικό τρόπο για να κάνει τα ψώνια του. Επέλεξε προϊόντα όχι με βάση αυτά που τον ενδιαφέρουν, αλλά με αποκλειστικό κριτήριο το χρώμα τους ή το χρώμα της συσκευασίας.
Κατάφερε λοιπόν... να δημιουργήσει καλάθια αγορών ‘Ανά Χρώμα’’, όπως τιτλοφόρησε το έργο του αυτό.

Από το Tefteri





Share






You May Also Like

2 σχόλια

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0