Αν έχεις “πρακτικό” μυαλό…

by - 9:43 μ.μ.

Ο Billy πήγε στο Τέξας και αγόρασε από έναν αγρότη, ένα γάιδαρο έναντι του ποσού των 100 δολαρίων. Ο αγρότης συμφώνησε να του τον παραδώσει την επόμενη μέρα. 
Την επόμενη μέρα ο αγρότης του είπε: «Συγνώμη αλλά έχω άσχημα νέα, ο γάιδαρος ψόφησε». 
Billy: Τότε δώσε μου τα λεφτά μου πίσω. 
Αγρότης: Δεν μπορώ να το κάνω γιατί τα έχω ήδη ξοδέψει. 
Billy: Εντάξει, τότε δώσε μου τον νεκρό γάιδαρο
Αγρότης: Τι θα τον κάνεις; 
Billy: Θα τον βγάλω σε λοταρία. 
Αγρότης: Αποκλείεται να... βγάλεις σε λοταρία τον ψόφιο γάιδαρο. 
Billy: Φυσικά και μπορώ, απλά δεν θα πω σε κανένα ότι είναι ψόφιος.
Ένα μήνα αργότερα, ο αγρότης βρέθηκε ξανά με τον Billy και ρώτησε: «Τι έγινε με τον ψόφιο γάιδαρο;» Ο Billy απάντησε: «Τον έβγαλα σε λοταρία.
Πούλησα 500 εισιτήρια προς 2 δολάρια το ένα και έτσι κέρδισα 998 δολάρια». Ο αγρότης ρώτησε απορημένος, «Μα καλά κανένας δεν παραπονέθηκε;». 
Billy: Μόνο ο τύπος που τον κέρδισε, και για να μην φωνάζει του έδωσα πίσω τα 2 του δολάρια.
O Billy τώρα δουλεύει για τη ‘Goldman Sachs’.

Από το Sak Tsak

You May Also Like

1 σχόλια

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0